Frutta nocive, ciò chì pudete manghjà, è cumu micca di manghjà


Allora chì hè una nutritura propria? In u mo scopu, l'alimentu più pruduttu hè quellu chì cuncepisce una persona particulare. E quale si stabiliscenu quale hè pròpiu solu per questa persona particulari? L'omu stessu o u duttore? Se ùn ci hè micca bisognu di u pisu di pesu, pudemu assume chì una persona si manghja degne. Solu guess! Perchè u pesu normale, cum'è u boni cundurdà di a pelle, u capelli, ungii, vivacità è a mancanza di dulore, ùn hè micca un indicatore sanitarie. Se una persona ùn sapi micca ciò chì hè una nutiziosa periculosa, ciò chì pudete manghjà, è chì ùn pò mancu ùn manghja, è pate u parlà di a salute early. Forsi l'oghje "sistemi di pulizia" di u corpu sò assai boni à trattà cù l'alimentazione dannigiana, è ùn avete micca pinsatu di ciò chì pudete manghjà o quellu chì ùn pò micca manghjatu.

Stàtelu à i vostri instinti!

Pigliatu per mè, ùn sò micca utuli è utile, è ùn avete micca moltu d'omi assicuratu. Aghju manghjatu ciò ch'e aghju è ciò chì vogliu, ma ciò chì ùn aghju micca, ùn aghju manghjatu, se hè una mila volta utile. Sè a cura di i animali, sò i "nobili" chì ùn anu micca atrofiatu i miccanismi di a prutezzione di l'alimenti preghjudiziu, distingenu entre ciò chì pudete manghjà è ciò chì ùn pò micca manghjà. I Gatti, per esempiu, hà manghjatu i vegetarii è ùn vulete micca manghjà i pezzi. E se l'animali per una ragione ùn vole micca à manghjà un trattatu prediluguu finu à quì, forsi quì ci hè quarchi cosa, è avemu ancu seguitu u so esempiu?

Slastenam à a nota

Hè crescenu chì e persone si cumincianu à ottene u pesu di e zitelli dolce, fritte, cereali di u bacinu, etc. Hè cazzo, ùn aghju micca bè cum'è edili di cossi, ùn aghju micca piace, raramente manghjarete chips, è ùn sò micca sapendu chì l'esse di l'abazia. Una persona cù un gustu santu perversu, l'acqua di primavera ùn puderà tastà megliu cà una soda dolce, chì "successu" a una volta per duie scusti - suppostamente "saturate" u corpu, causannu una retazione dolce, perchè se si l'alimentu caratteru di carbuidrati, è perduble di dixidi di carbone - secrezione più grossa di l'stomacu . E ancu i zitelli so dumicce l'acqua quandu vulianu bevià, micca "soda", e sanu assai bè chì duverebbe nutitu, ciò chì pudete manghjate è ciò chì ùn pò micca manghjà. Sò per u tempu induve da u corpu. Ma nantu à u tempu, anu apredu da i so genitori, à acquistà altri abbitanti alimentari. Bisognu chì "seguitate" l'acqua minerale cù l'organizazione insuficiali, andarè è patatine è i sughjetti rapidamenti, è qualcosa?

Muesli, anche anu inventatu com'è una alimenta sana, hè preda. Frutta cunfittata (frutti cunfitti), cinsu chjappà in casu di granuli sani è di mare di zuccheru - tuttu chistu hè stasu chì si pò esse chjucu di latti e diventendi.

Alimentazione cum'è una filosofia di vita

A nutrimenta sana, in cuntrastu à l'alimentu preghjudiziu, assai persone dicenu, è micca menu di "sanatorii" è naturoprati ci dicenu ciò chì pudete manghjà è ciò chì pò micca. Ma di tutte e cunsiglii, ognunu averia sceglia i so ricetti per una sana à manghjà. Aghju un vetru di acqua per un colazione cù un rùmpiu in una ora, cun pezzu di salitu (seguitu i cunsiglii di u vulgari sanatoriu Mironov), da un vetru d'acqua cù una cullizzioni di meli (ancu, aghju averebbe), è un sandwich cun espansione è furmagliu. Ùn aghju micca a mantenza, mi piaciunu, per qualchissia richeghjia, u gustu di vacca ... Mi piace verdura è frutti assai, ma ùn l'manghjaraghju cum'è spessu è micca quantu piacevule. Macaroni, gattarese - in petite quantità. Amu patate fritto, fretanu a solitu à a notte, manghdu è vai in lu lettu. Questu hè una volta una settimana, micca più spessu. Forsi hè un ubuntu malu, ma aghju veramente patati fritas è questu hè unu di i mio debuli. In u stessu tempu, sò spessu dicu chì si mi manghjò cum'è vogliu vulutu, ùn aghju micca messu nantu à u bagnu durante un bellu tempo, è u mio pesu hè di 49 kg cù 156 cm di creazione, è si mantene à stu livellu per 25 anni, u minimu. Eccu, probabili, a crescita di l'avidez naturali hà un rolu. Credu chì assai ùn hè micca solu perli, ma ancu custate.

Ogni cuntrollate

Hè curiosu, forsi, ma mi sò assai bè per cunsulallu stessu - Ci vole à fà campà per mè, nimu ci sarà alimentatu. Ancu l'altru tempu u zhor cura chì hè prontu à manghjà tuttu u ghjornu, micca avè focu, quantu tempu passava entre migdi. Certu, aghju tortu per questu, cose grazia, amu, ma ùn pudemu fà nunda. Ma di cuntrollu stessu hè assai simplice - cullò i vostri ricetti prediletti, è se vulete, ma ùn vulete micca careggià, fate un brame grueltu è manghjarete duranti u ghjornu stessu si vulete. Charge hè mandatu, per mè u tempu più persone hè tardi a notte, o simpliciamente hè cusì cunvientu, o perchè pruvatu di trasfurmà a "ochju di notte" à a sera quandu mi sentu u megliu modu. A principal hè di beie bè d'acqua, ma solu cù un stomacu vacanti. L'acqua, dopu avè manghjatu, dopu avè manghjatu, sopratuttu caldu, aghjunta a digestioni.

Quant'è mono-nutrimentu cù "utile" prudutti

U mo novu questu trè mesi hà postu nantu à una dieta stretta - mangia in un ghjornu, per quessa, un ghjornu ùn manghja micca à tuttu, u secunimu si manghjò solu u scherzu, in quantità chì - ùn specifiche micca. Durante queste trè mesi, hà cullà 16 kg (u pesu originali - 65 kg, dopu à 3 mesi - 49 kg). Avemu avemu u stessu altu è u pesu, ma hà un scheletru assai più grande è ciò chì ferma d'ellu, ùn puderebbete avvalutu, perchè a viramu solu in un mesi. A me dumàndimu "Perchè cusì cruelly per trattà questu stessu?" Ella arrispunniu chì avà hè "bellezza" è hà sempre bisognu di perchè trè lotte. Questa attitudine in u vostru corpu pò esse preghjudizie à a vostra salute, è mi preoccupe assai. A volte, hè più chjucu di caghjà per manghjà malatie, senza sapè ciò chì pò manghja è ciò chì puderete micca. Ma sapemu chì tutti i prublemi ponu esse in u nostru capu è, se una persona hà pensatu di ridivà di u pesu, superflu o in generale, da solu un psiquiatre pò aiutà è da seguita, micca sempre. Dopu tuttu, quantu chju sò stati arruvinati cun una dieta di fami ... Una nutrttiva propria hè un alimentu chì vi benifiziu à u corpu, micca qualcosa chì u distruggeru. Una persona razova hè capacitu per stabilisce quale alimenti hè preghjudiziu à ellu, secondu i so sentimenti, è chì deve bisognu di manghjà è ciò chì nò. Comu pensu, ùn averebbe cunsigliatu per ellu in questu ùn hè micca necessariu, perchè ancu manghjà tuttu ciò chì vole.