Propietate utile di a carciofurma di Gerusalemme

Terra pera, o Ghjuvanni, hà assai nomi acquistati da e persone chì vivenu in ghjudizii differenti di u mondu. L'alcachofra de Jerusalem hè una pianta perenne chì pò esse à tres metri d'altura. I frutti di l'alcachju di Ghjerusalemme sò i so rizomi, chì sò tuberi longiscili. U culore di i tuberi pò esse di u soffiu giallu à marroni, è quarchi sò in tubi rosse. Fruttu ghjornu in generale dopu à a prima ghjàlle, ma riunendu durante 125 ghjorni. A pianta havi una resistenza di ghiaccio alta, perchè intollerà perfetta l'invierno. I frutti si pò mancassi ancu à a primavera. Hè cresce chì a carocchina di Ghjerusalemme hè statu scupertu per l'indi in a America di u Nordu. E sta pianta migraru à Russia in u XVIe seculu. In ogni momentu, sta pianta hè stata trattata cun reverence, è a ragiuni - i pruprietà utili di a carciofera di Gerusalemme.

Propetti terpèutiques di carxichetu di Gerusalemme

In più di u gustu inghjustu, l'alcachju di Ghjerusalemme hè parechje pruprietà curative. I so frutti sò assai ricchi di carboidrati, per esempiu, un carbuidrata cum'è inulin in Jerusalem hè una alcachiscina conteni un 80%. Quandu s'arricò, inulin hè a pruprietà di esse prucessu in frutosa, per quale a frutta hè u sabore dolce. I prudutti raziunamenti cuntene assai parechji vitamini è microelementi. Per esempiu, in Ghjerusalemme, una manzosa cuntene una gran quantità di vitamina C, è in più ancu u ferru, u potassiu è a fibra chì determina i so proprietà utili.

Alchocufa di Gerusalemme hè cunsigliata per pumparisce cù stighi, chì aiuta à reducià l'acidità di u ghjocu gastru. E so proprietà curativi sò addupirati in u trattamentu di u dolore stomacu, cù cuncipitalizzazione persistente, è ancu in u trattamentu di a polidritis. Anch'elli una carciofiera di Ghjerusalemme hè un bonu helper à i persone propensi à malati cardiovascular. Questa pianta medica pò aghjustà cum'è un uttellu excelente per u trattamentu di ipertimpiativi, tachycardia è cardiopatica ischemichi. A decucione di a carciofixa di Ghjerusalemme hè stata cuncessa à ridutta u zuccaru in u corpu, è dinò aiuta à effetività di eliminà tossini è e toxine da u corpu umanu, chì hè issa impurtante.

Alcachofra di Gerusalemme hè ancu ricunnisciute à e persone chì vivenu in i zoni cù ecologia pobrea, cum'è antioxidante. Questa pianta perfetta à i vini senza sangue è impedisce l'apparizione di colesterol, è anche a relazione di l'esistenti. Cusì, u cuntenutu di u colesterulu in u corpu umanu hà diminuite.

A mass grated da sta pianta hè usata in u trattamentu di e malatie di a pelle, psoriasis, eczema è ancu cun ardori. Per andà in Ghjerusalemme, a caroccasi sò usati per piglià bagni, chì aiuta à ghjunghjenu i malatii di u sistema musculoskeletore, è bursitis. Per piglià un bagnu, hai bisognu di una media ora di deci foglie di una pera di terra in trè litre di acqua. À l'effetti è di e sensazioni, questu bagnu hè simili à i stessi bagni cù mustarda. U cursu di una tale terapia hè custituita tandu ottu bagni per 15 minuti.

Alcaucchera di Ghjerusalemme in cucina

In più di i medicinali, ci hè una prupietà d'arti di Ghjerusalemme chì sò in cucina. Per esempiu, da i frutti di l'alcachju di Ghjerusalemme, fate chips, chì, per voi, sò assai più cusì boni di patata. Inoltre, a carocchina di Ghjerusalemme hè usata in a preparazione di una cafè, ma senza caffeine, un pruduttu ùn hè micca solu per ognunu à gustà, ma ci sò amatori.

Tominambur in cosmetologia

In a cosmetologia, l'usu di a pera hè generale. Per caccià i purtii arrugati, l'articulu di l'artichecula di Gerusalemme hè assai populari. Pudete fà in casa, perchè quì aghjunte a carciofia di Ghjerusalemme è appliice sta mezche nantu à a vostra parolle durante 15-20 minuti. A cundizione prima chì ci vole à truvà per un bonu risultatu hè l'appiegazione constante è regulare di sta mascara. Se una maschera di alchimica di Ghjerusalemme hè aplicatu tutte i trè ghjorni, u risultatu sarà sensatu in un mesi - i zucchiori scurzanu, è a pelle sarà elastica.

Sta pianta hè un ìduli per parechji, perchè pò fà travaglià miràculi, grazi à i so pruprietà benèvuli.