Comu a cura di un fuscatu di tè

U funnu di u tè hè cultivatu in tuttu u mondu. Pudete adattà facilmente è adatta solu cù e cundizioni cambiantes. Cariata à sustà una larga varietà di temperatures, facilmente assimilà parechji zucarii è nutrienti. E funzioni chì sò peculiaru solu à bacteria d'àcitu acìticu è fungi di levadulari permettenu a trasferimentu di cundizioni sfaviglie è u scambiu di sustegni per i riserve internu. Se tenete un fuscatu di tè in casa, ricordu di chì avà da ellu serà u vostru amicu, chì hà propietate mediale è chì venenu à salvà. Ma in ritornu avete bisognu à sapè cumu di u funnu di tè.

Ancu u fungus è viaghjabbli, ma esige certu cundizione. Prima di tuttu, u fungi hè bisognu di l'ossigenu, perchè u vaghjolu, induve u fungi hà vintu, sarà cuparti di gasa, è micca cù una tapa. Per un mushroom, un cane di litre o di litre di pocu di litru hè ideale, perchè passa bonu di luci. In ogni casu, hè megliu mette u jar à l'ombra, ma micca sottu à i raghji diretti di u sole. Pigliarà dui cuntinenti: unu per l'habitat di u fungus, u sicondu unu, per scurciate in un pruduttu.

Prima di tuttu, sappete incisione a filetta da u funghi è pozzu u funziunamentu in un altru cane sicuru, fate l'acqua. Ùn aghjunghje micca i funghi da u fungo, u dulte u mushroom. U funziunamentu pò sopravivenza, ma ci hè una pussibule ch'ella ferite. Cù un fustu di tè ùn devi esse micca rude.

A filetta di a filetta capelli, chì ghjè in un vasu di trè litri, hè speditu cù acqua calidez, coperto cù gasa neve. Dopu questu, u bancu hè messu in una stanza à a temperatura di l'ambienti per un ghjornu. À questu tempu, ùn hè micca cunsigliatu di mette suluzione di zucchero o di tè in un vasu, cum'è u funziunamentu solu s'accetta è si siveru. U bancu duverà esse coperto cù un pezzu di gasa per chì u funziunu ùn murenu, perchè un fugliale apertu hè un bonu locu per mosca, in a quali ti piace à stà i ova. Se a lametta laminata di u funghju era nantu à u fondu di u bastimentu, pudete fattu tuttu ciò chì hè bè.

Dopu à 24 ore, u funziunamentu pò esse postu in u so nutrijentu mediu di u normale. Prudutti megliu per preparà a siguenti: prima nantu à l'acqua cu ci fugliale avemu appunendu 1% infuszione di tè è aghjunghje u zuccaru à questu (à a tarifa di 1:10). Pudemu u fugliale di u tesoru in u mediu ricivutu. Un fasciu adultu hè cum'è un pastellu ghiacciatu.

Ricurdativi, l'infuzione di u fungus di tè si pò manghjarà solu solu se u nutreghji ogni ghjornu è a cuncintrazione àcida hè assai debbula. Ma se l'infuzione di u fungi hè forte, da esse diluta in una ratio di 1: 2 (minimu). U più forte u bè, u più grande di u dilution ratio. L'infuzione hà un gustu agradable è dolce, ùn ùn irritate a mucosa orali, ùn hè micca l'iniziatore di sapori forte.

A superficia di u nutrijentu mediu dopu à 2-3 i ghjorni sperete sia chjucu cù un film impastante di coghju impastitu. Dopu à pocu di ghjorni nantu à sta film prisentanu cunveculi coloni bianchi-grisdi, chì avè spianate lisci. Dopu chì queste colonii fugglissa à pocu à una grande colonie è formate un filatu di cori curtu. Si cresce, a cinematografia aumenta in grossu è dopu à uni di settimane si pò alcuni 10-12 mm.

In tuttu u prucessu di cultivamentu, l'infuzione serà transparente, è a film deve esaminatu (se pi cura di u fungi in modu corpu). Dopu un pocu tempu, a bassu bassu empezarà a fiorite, acquistendu un tonu marrone-marroni. Inoltre, i cordi accumincianu a sbarracciarii, u fondu di u canali sò cuparti da un sedimentu prufessiunale cù colonie granulati marrone-marrone.

Circa u 7-10 di u ghjornu dopu à l'iniziu di u prucessu, pudete tastate u fungo, avè 2-3 vetri à ghjornu.

Dopu chì u funziunamentu si face à tannicchia (cresce), hè stratificatu puliticu, una strata separata hè lavata cù acqua fridda, trasplantata à un altru cuntinuu, chì cuntene un nutrijentu mediu, u cultivo di u fungus cuntinueghja. U funziunamentu di u tè hà bisognu di supplementazione regulare cù una solu di tè débile cù 10% di cuntenutu di zuccaru (à nutriscia ogni ghjornu à trè ghjorni).

Inoltre, circa ogni 2-3 simane, u funghju deve un "bagnu di bagnu". Per fà esse un procedimentu esse necessariu escegisce cù cura u funghi da l'infuzione è cun cura, ma riniscienu bè in acqua foglia (l'acqua deve friddu). Dopu chì u funziunamentu torna à l'infuzione.