Cumu insignà à u zitellu per capiscenu a parla?

I nostri zitelli, vulg-nilly, fallenu in a situazione di u bilingue. Spessu in casa sò parlanu russu, è in giru (in kindergarten, da i pantaloni TV) altru discorsu hè intesu. Cumu questa variità influenza u zitellu? Strangely enough, ma tali influenza di parechji ambienti di l'idiomi à u figliolu solu suluzione. No wonder di dì: "Ùn usarle l'infurmazioni darrere i so spalle." E più u più diverse seranu a nfurmazzioni nantu à u zitellu, u più attivu u so cervu sviluppà. Comu di fattu, i nostri zitelli addiventanu autri versàbbili, di mudificà di una lingua à l'altra. Ma cumu per assicurà chì ùn ci hè micca cunfusioni in a mente di u zitellu, e lingue ùn sò micca mischjula cù l'altri, è si cambiava da un à l'altru era senza tensione? Inséchate à u to babbu da a cradle à ciò chì aspetta. Cumu insignà à u zitellu per cumprà a parola è assai più?

Nativu è amatu

Hè cresce chì a lingua parlata da a mamma di u zitellu, è hè per ellu nativu (hè, per quessa, chjamatu a mamma). Hè assorbitata cù u latti di a mamma è diventa "code" - nantu à ellu in l'avvene una persona, cumu dicenu, penserianu. Sì mom è dad parleranu a listessa lingua, solu solu a situazione. Se u babbu hè u pumadoru di una altra lingua, u zitellu entra in l'ambienti di u bilinguismo (o bilingualism). È questu hè ancu maravigliu. Perchè s'ellu seguite certu regule, u zitellu sperà i dui lingui da a zitiddina. A principal cundizione per questu: i paisani aderiscenu à ogni lingua specifica, questu hè chì a mamma parla cù u zitellu in russu è u patri - in ucrainu (in inglese, francese, alimanu, etc.). Hè stabilitu u zitellu da una risata in u vostru capu, è pudete esse sicuru chì quandu si parlava, ellu dà "perle" in i dui lingui è micca cunfundendu. Invece, sia dispostu à u matrimoniu vicinu: i psiculoghi chì i zitelli chì crescenu in famiglie novi volte più tardi di parlà: migliu necessanu più tempu per amparà a quantità "doppia" di l'infurmazioni, u prucessu, l'analizà, digià per elli. avè a paura, per esse dinò micca per freni l'studiu di a secunna lingua per più tardi, perchè solu in a zitiddina prima u zuccu di u zitellu hè di plastica (finu à un annu u cervu sviluppeghja da u 70%, l'altri 20 sò per un periudu di 4 anni, è solu 10% per u restu vita!) Quale furmazione hè datu à una Finu à un annu cù un minimu sforzu.

Un linguaggiu o mova?

E famiglii ucraini moderni spessu facenu un incidente più: in casa a famiglia parla russa, è per u zitellu sta lingua diventa nativu, è finu à quandu anu anziana è si mette in l'ambientu sociale (kindergarten, scola), devi esse cunnisciutu più è a lingua ucraina. U prublema hè chì, anu aghjustatu à "pensare in russo", u zitellu ùn ponu adattà in l'ambientu di ucrainu-parlante, chì pò influenzallu in affruntà cum'è cusì, per esempiu, u rendiment di scole, mancanza d'intelligenza, seguita da incertezza, rigidità è rigidità Cumu per esse u primu di tuttu, vi assicurà chì, ùn importa micca quantu prutegge u zitellu da a seconda lingua, hà ancu questu a faccia a lingua ucraina, è questu hè veramente bellu è sanu. - vivemu in Ucraina, significa, bisogna sapè a lingua è a storia di u paese. Sicunna, se u zitellu da u babbu senti u parolle ucrainu, ùn hà micca avè un bloccu psicologicu davanti ad ellu, ùn averà micca percepitu cum'è un "diferenti", lingua straniera è infuzione in l'ambientu soffrendu ùn serà micca stressful . U terzu, comu avemu digià dicenu, più forte chì un zitellu aprenda, i più ricchi è i so orizzioni seranu. Perchè u limitu? Sapemu solu una lingua, hà sempre in fronte à u prublemu di scelta, è ùn deverà micca fà per a so vulintà stessu, ma ubbidendu i circustanze. Questu hè appiicatu à l'scelta di a scola, è l'educazione suprana, in u futuru - è travagliu. Eranu cunvinti chì avemu bisognu i dui lingui? Cumincià à aprile. Hè solu per fà facili è urganizatu.

Cumu si parlaraghju?

A situazione hè simplificata se unu di l'adulti spettanu upertu ucrainu. A strada, puderia esse avana. A cosa principal hè per u zitellu à vedà spessu. Allora ùn sia micca solu à pudè esse addistatu à ella, ma ancu pervece a lingua in quale parlava cum'è ella. Sè decide di invistiscia una babysitter à un zitellu, sceglie un ughjettu d'ucrainu, ancu deve boni risultati. Ancu migliore hè l'opzione, in quale unu di i genitori parla in ucrainu. True, quarchi cosa hè difficiule, perchè quì un adultu hà bisognu di ricustruisce. Inoltre, u microclima di a cumunicazione in a famiglia cambiassi. Ma i permutazioni interni sò temporaneamente, avete da esse rapidamente uttene à u novu allinamentu di e forze in a famiglia, è l'effettu seranu attenti à u tempu. Succe chì i genitori seranu felice, ma ùn hè pussibule di adherisce una distribuzione permanente da lingua. Cosa da fà in questa situazione? Parlà à u zitellu in u russu è ucrainu. Ricerdu solu u matriciu impurtante: u caprettu u cambiamentu di lingue hè bisognu à esse spieghjatu. Allora, dite à u zitellu annantu à l'animali, dicenu u nome di l'animali in russu, è dopu spiccianu: "E avà vi dicu, ciò chì hè chjamatu in ucrainu" - è nomene. Cusì, avete da assicurà u zitellu annantu à l'intricciate lingue in u so capu piccu, chì ogni volta prima di cambià à ucrainu, avaranu un averebillu. U zitellu hà amparatu chì ci hè una differenza tra tutti.

È canteraghju à u zitellu figlioli in Corsica. Lee libri in ucrainu, contate iri. Ti pari dite chì u zitellu ùn capisce nulla, ma ùn hè micca. Tuttu hè scrittu in u sunturismu, è ogni cosa deve esse appiicata in u tempu debitu. Se ùn cunnosci micca uccidintali, ùn dispite micca in stu casu. Avà hè una quantità enorme di scritturi audio cù contu di fata è canzoni in u lingua ucraina. Bright and melodic, forsi sìmuru à u vostru babbu. Arrange for him sessions di immersione in u parravulu ucrainu, ùn avarà micca solu l'arricchera l'equipaggiu di u sapè di u zitellu, ma dinò diventà dinù un sviluppu d'esercitivu bisognu per ellu - vi familiariserà cù a cultura, mentale è a storia ucraina. Pruvate per assicurà chì in u vostru ambiente ci sò parlantes di u parra ucrainu. Forsi, sò l'amici di a famiglia, i culleghi, i mariti, chì si mette in un caminu. I benefici saranu per ognunu: u to bigliettu si juncenu u bellu pezzu ucrainu, è u zitellu da a famiglia diventeranu à a russa, i portatelli chì sò. Ùn scurdate micca chì i nostri zitelli anu una chance unica di diventà poliglotti riali da u nascita. Dopu studiu è altre lingue (stranieri) saranu datu facilmente.

Una parola impurtante!

Quarchi cosa hè megliu esse silenziu di ciò chì dice micca qualcosa. A più perniciosa in l'amparazione di una altra lingua hè di fà affruntà una attitudine curretta in cunversione. Hè impurtante chì u discorsu ucrainu chì u zitellu sera intesu hè littiratu, littirariu. È ùn era micca una mezchemu di "French cù Nizhny Novgorod". L'analfabbe mish-mash di e dui lingui più belli, in più di distruzzione di u sviluppu di u zitellu da u cursu rittu, hè ancu preghjudiziu, postu chì hè assai difficiuli di eradicà l'informazione sbagliata in a zitella.