A festa di ghjuventù: andemu da visità è urganizà

Un vacanze per i figlioli 4-7 ùn pò micca esse realizatu senza a participazione è l'assistenza di l'adulti. Ma mandendu l'inviti è invintendu futuri ghjente invintate sò solu a mità di a battaglia. Organizà a diversione di u zitellu veru - questu hè un travagliu seria è assai di travagliu di e Papi è i mariti di u felice felice di a celebrazione. E ancu s'è vo ùn site l'anziani di e vacanze è i vostri figlioli sò stati invitati à un anniversariu, hà bisognu di pruvà micca solu per quelli chì invitaru, ma ancu per voi, i genitori di un petit guest. Se u to figliolu hè un clientu
I paisani di a ragazza da u gruppu di kindergarten, induve a vostra figliola di 5 anni, u chjucu, u invitò à celebrà i nomi di i so figlioli? Dentori di trè ghjorni, fate puru dicerà chì vi pudete fà. Dopu tuttu, per contu nutari è eddi, in anticipu à inventà un ghjocu è un divertimentu pò esse guidatu da un certu zitellu di i zitelli. Se u so figliolu si mette in pettu à a vigilia di u nome di ghjornu, adveremu chì ùn sia micca pussutu vene. E da u to bè, serà bonu per mandà almenu un rigalu simbulu à a ghjocu annata.

Ùn pigliate micca a "munziedda" di l'anzianu o frateddu più chjucu o a surella di u vostru figghiu invitatu cun voi. A regula hè simplice: ùn porta mai un solu chì ùn hè micca chjamatu. Hè trovate, u vostru carru di 4 anni d'altru stessu si senti stupidu in l'azienda di i figlioli di primu scopu, è ùn anu micca pussutu di ghjucà cun ellu è competichjanu in una piena equitazione. Per avè un infierru "unplané" à a cumpagnia, pudete distrughjarà tutale di u vacanze.

Sì invitatu solu un solu babbu, senza chì parechji maritari, lasciate tranquillamenti u zitellu, andate, dumandendu quantu per piglià u vostru zitellu. Imagina si ogni zitellu venereva è anu da esse mamma è dadu, u nùmeru di invitati triplicate! U appartamentu puderebbe esse micca disenu per un gran numaru di invitati. U tempu ottima ottima per a festa di i zitelli hè 3-4 ore, se dura più longa, i figlioli si fossu fatta, capricciosa è a festa cumpone in una farfalla. Lasciate e vostre coordenadas, u telefunu nant'à u casu, è lasciate. Ùn vi scantatu! Nunda terribli chì succede. Un seconimu dopu à a vostra partenza, u vostru picciutteddu, chì hè ghjustu espresu vargogna, a prossimu s'aprassiru immediatamenti da u ghjocu.

Ùn venite micca a visità urighjina prima - questa regula s'applica à qualsiasi visitadore, independentemente d'età. Ùn pigliarè micca à l'òspiti l'ultima ora di preparazione pè a celebrazione.

In anticipazione, scopre l'escenario di e vacanze è u vestitu di u zitellu in seguitu. Se se decide di celebrà un anniversariu in u parcu di l'acqua, un esmoquin biancu o un palu per u to figliolu pocu ùn serà micca utili - a cosa principal hè di piglià u funnu. Oghje elegante "princesa vestita" in più è voltezza, probabilmente, impedirà à a zitella participà in ghjoculi generali attivi. È hè assai impurtante chì a to figliola ùn hè micca intelligente chì a ghjovena annata. Hè megliu di vestitu di u zitellu intangible, ma micca troppu pretensiosu.

I parechji di l'anniversàghjina sarà cuntentu d'avè a vostra assistenza in anticipu: forse bisognu di piglià parechji sapori per u play di casa, costumi, partiti da casa.

Fighjà u zitellu prima di visita per visita. Sì, sì! Cuncitatu cù una cumpagnia di zitedda di ghjuventù, i ziteddi ùn sò micca prublem di manghjà senza chì interceptevanu i patroni fichi, frutti o dolci. Ma u zitellu di fama seriu pò spende à ognunu cù capricci, cusì sarà megliu se vene à visita saciate.

Quelli di quattru anni avè da esse prubabile di presentà si, per nome u nome è acquistà cun quelli chì ùn cunnosci micca. À a fine di u vacanze, serà ghjustu se u caprettu dici: "Grazie, vi cuntentu d'avè meetu." Aghju aghju tù stessu, voi ancu avà visitate.

Se u to figliolu hè u culpulu di a celebrazione
Prima di tuttu, hè bisognu di mandà l'invitià o invituate viaghjà cumunitati almenu 10 ghjorni prima di l'eventu, perchè a ghjente pò preparà - sceglie un vistitu, cumprà un rigalu.

In anticipazione, pensate à un scopu di vacanta. Chì ellu hè esse esse - un show di casa, sporti, vedere i cartoni, un circu cù trucchi è piacce ferries? Scrive l'script in sè stessu, o truvate in ssu locu l'opzioni di quizesi, ghjochi, cuncorsi, zitelli appiccicati per età.

Assicuratevi d'intruduce i zitelli si u vostru figliolu o figliola decidite à chjamà amici di i parechji "società": cumpagni di i classi, i zitelli di a scola di musica, studiu d'arte, sezione sportiva è vicinu à a casa à u stessu tempu.

Se vi vede chì i zitelli anu avutu un ghjocu improvisu in "figliola o cù a" sulidaria ", ùn interferiscenu micca, ùn distrughjenu a cumpagnia.

Ma se i zitelli sò abuluti è avè principiatu à ghjucà un trucu, piglià l'iniziuzzioni in i vostri mani: fate l'enigmi, fate competizioni. Per esempiu, per i zitelli 4-7 anni, ci sò partiti simplici è interessanti:

U ghjocu "Chì ùn hè micca?"
Arrange small small toys in front of children. U picciriddu ricurdeghja ciò chì davanti à ellu, cusì chjusu i so ochji, in questu ora l'ughjettu adulte hè unu di i ghjoculi: "chì ùn hè micca?" U zitellu deve bisognu di ciò chì hà sparitu. Prima chì u babbu di 4 anni di 4 poi putissi 4 joca, prima di 5 anni di età - 5 joca, ecc.

Game "Catch the tail of the dragon"
I figlioli cuddà unu à unu. U primu hè u capu di u dragone, l'ultima hè a cuda. I figlioli avè bisognu à cuddà in un círculo, perchè a "cima" hà pigliatu cù a "cuda".

U ghjocu "Charades"
I figlioli, se sò 6-8 persone, sò spartuti in dui gruppi. L'equipa l'incerta a parolla è li dice à l'arechja di a guida di u gruppu inimitariu. Hè ripurtatu "per" per i membri di u so squadra, perch'elli avete a parolla.

Ùn bisognu di preparà in anticipu è prumessi - dolci, cracks o stickers. A cosa principal hè chì i prumessi sò stati ugguali: ùn pudete micca darete un palluni cum'è un premiu à un, ma un jeep à u pannellu di cuntrollu à l'altru. Tali priziati uneven can become un sugettu di cuntrazzioni è disputa entre i zitelli.

Inutile, i genitori di u cumpagnu anniversariu duvanu esse cumportendu cum'è se l'adulti vinninu à a casa: attente à ognunu, pruvate d'entreprise, se qualcunu sia distrughju è ùn pasava in l'affari. In una parolla, cum'è cù l'adulti, cù i capretti, unu deve esse maestru abitanti è ospitale.