Cumu micca per ottene l 'inguernu à l'invernu

À l'estiu, in u calore, l'stomacu rallintò a produzzione di l'acidu di cloru, perchè ùn aghju intesu di manghjà è si perdita pisu surprisingly easily. Ma quantu si facia più freti, u zucchero gastru novu si tratta di sviluppà tuttu, è l'appetite hà tornatu per aghjunghje. Dopu tuttu, prima di l'inguernu - vi tocca à fighjenu! Cumu manghjatu beni, è ciò chì esse di manghjarà, vi diciaraghju, è parranu ancu di "Quandu ùn fassi invistassi in l'invernu".

Preparate i piatti chì riteniscenu a secrezioni gastriva. Eat soups, purée, bevande gelatina, è ùn ti micca scurdatu di i latti è u latti. Fate insalate cun oli vegetali, crema à levitu sour, yoghurt. Un cumpagnu grassu dà un sensu di sàziu per un bellu pezzu. U rinfriscà i pezziuni saliti, picciotti è i cuttimi: pruvucate l'appetite. Invece, utilizate verbe - tagliatelle, aneto, mint, cilantro, cumin, tarkhun, thyme.

Nunda senza acqua

In a stagione fredda, a sedesta hè un fenomenu raru. Ancu l'ughjettu di l'acqua di l'acqua d'u vintu chì u corpu ùn deveremu micca menu in l'estiu. U rimette à u tessulu sottucutuanu i sustanzi necessarisi per mobiliserà grassu, è fridda u corpu di toxini. Inoltre, l'acqua facianu un effettu falu da saturazione è ùn cuntene calori. Purtate sempre una buttiglia d'acqua minerale cun voi è pigliate parechji sips da u tempu. U vostru scopu hè di 1,5-2 litri di fluidu per ghjornu. Se vi drink ochite vetru di acqua un ghjornu intrenu "pruvate a maestru almenu duie. Unu - in a mattina, appena nasciva: durmia, u corpu hè assai disprezzu. U sicondu hè dispremtu per bevitatu in a sera, una ora è media dopu a cena: hè necessariu di aiutà à u corpu à rinunce i prudutti di u metabolismu.

Per maestru a scienza simplice di masticazione lenta, pratica: muzzica fora di un pezzu, mastinu è, invece di mandà à u stomacu, masticà è poi sip un zoccu di l'acqua. Avete quantu duvete da manghjate à questu pace, è manghja cù questa veloce di issa ora. L'invernu ùn hè micca u megliu tempu per i dietetiche è di u viaghju. Reducing the energy value of food to 1400-1600 calori, fate l'allentamentu di u metabolismu ancu più.

Scambio di lenta

In a stagione fredda, u corpu hà cambiatu à un modu di salvà u calore è l'energia, tanti volunu sapè cumu micca per ottene un ingrossu pisu in l'invernu. U pulse è u respiru rallentiscenu, a liberazione di u calore diminuenu per u reduzzione di i capillari di a pelle è a diminuzione in a sudazione, i prucessi metabolichi ùn sò micca attivi, è l'nutrijenti sò assurdi più più ch'è in l'estiu, è sò largamente dipositu in a capa di grassu, chì aumenta u perigulu di acquistà kilogramsi supplementari. Vaughnà u truccu: pruvate di masticà più di questi. Nutricionisti dicenu: sè vo vulete aghjustà u masticu di almenu un quartufu, u sensu di sibilamentu ghjunghjene prima di l'additivi chì vulete. Hè pussibule chì ancu avete da pudè riparà una parte normale per quartu o un terzu.

Ùn abbastanza bassa

A più breve di u lume, u più di u risicu di guadagnà u pesu eccessivu. U ghjornu di u ghjornu attiveghja u metabolismu, aiutanu u corpu abbrucianu grassi. Per fà stu mecanismu travagliu, hà bisognu à passà almenu duie ore à a strada, è u celu deve esse claramente. Per cumpensà a mancanza di lumera naturale, chjamata lampada, hè impussibile: a luci elettrica hè una cumpusizioni spettrali distinta. Ùn avemu bisognu di sta diferenza, ma u corpu ùn pò micca esse incisu: senza u soli, ùn averemu micca brume. Ma cumu per esse in l'invernu, quandu ùn vedi pocu u sole? Segui l'esempiu di e donne americani. Riturnà da u travagliu nantu à una sera di notte chiuve, sò primi vestiti in auriculares especiales cù una lumera halògena chì emetti una luci brillanti. I scienzi sò chì, per esse aduprà una sessione di fototerapia di casa, sò duoppu duie ore à ghjornu à pusà per una lumera halòggena cù un spettru solidu, facendo a leghja o a furmazione. A strada, in questa lumica, hè vale aduprà a cena: aiuta per evitar u manghjatu. A tendenza à diminuite in u pesu sera da u terzu o quintu ghjornu. Duranti una sessione di phototerapia, u corpu pèrdite tanti calorii cum'è una ora d'esercitassi in u gym.

Mancanza di movimentu

À l'estiu, hè faciule simplice di realizà un minimu ghjernale di l'armunia - 10 mila passi, ma quandu freti è chiuchju, ùn tira micca di a strada è u pudete pate in l'ordinatore o à a TV. Científici in a Università di Harvard (USA) stimanu chì ogni ora, ogni ghjornu diriggiatu à u screnu, aumenta u risicu di l'obesità 12,5%. Ma in a staghjone fredda si stallà nantu à u televiduu, mediu quattru o sei ore à ghjornu è à u stessu tempu i soli masticava qualcosa o combina u showcase cun cena. In quessi casi, e ghjente manghjanu 1,5-2 volte più di l'usu, perchè elle ùn si sò di cuntrullà.

A menu di cose, più crescenu u extracte di u corpu da l'alimentu impurtentatu chì avete alimentatu è u più grassu si mette. Dà preferenza à i nutriutti di prutezione - casgiu in casu è in carne baccara fatta, per esempiu pettu in tartarone. Queste pruduzzione aiutà à mantene a massa muscula, chì diminueghja in a stagione fredda da 1-2% perchè andà in modu di sedentariu è pruvate à cumpensà a mancanza di u muvimentu, no da esercitivi sportivi, ma di mancanza (i musculus dissolve in u primu postu ).

Pane vegetali è frutti

Piglia complexi di vitamini di l'armunia - avaristi include l'ascorbicu è l'acid linoléicu conjugate, u burner 1, karni-tin, coenzyme Q10 è vitamini di u gruppu B. È ùn ti micca scurdatu di fibra! Hè ricca di bròcoli, foglie lettuce, repolo bianco, Bruxelles, e brocculi, pezzi virdi è altre legumi, calabacini, ravanè, foglie, manzili, codici, alberghi d'albitri, prune è fichi. Avete bisognu di almenu 25 g (2 tablespoons) di fibra per ghjornu. Need for it also replenishes food microcrystalline cellulose, causannu un sensu di un stomacu tuttu. Pudete cinque à ottu tabbili in ogni sirvutu (100-150 g) di carne è di pisci fugliati, cutlini vegetali, purcelli patati. O simu pigliate questa dosa di cellulosa trè volte à ghjornu 20 minuti prima di un manghjà, bevande 1/3 tazza di acqua furiosa, zucchero o kefir. In a stagione fredda, ùn manghja micca boni leghja è frutti, mancannu li vitaminimi necessari pi burni grassu, è fibbra vegetale, chì ghjoca u rolu di ballast. Oghje u stomacu, a celulite per un pezzu tempu crea un sensu di sàzita, ma micca solu micca assurbatu da u corpu, ma àvi micca, prurisce l 'assrupzioni è reduci l'absorzione di dolce è grassu, stabilizzendu u nivellu di zuccheru è u colesterulu in u sangue.

E to actions

Long night

Tuttu u manghjatoghja dopu à u capu u corpu ponu in grassi - queste sò e liggi di a fisiologia. Quandu ci hè scurdate prima, ma hè tardu, ùn ci hè tantu tempu per manghjà in ghjornu! E à causa di u cambiamentu staghjunali di biorimitri associati à a transizione à u tempu d'invernu, a pruduzzioni massima di leptina è melatonina - i hormone chì regulanu l'appetite - ci permette à a notte, perchè invece di dorme, una persona manghja. Eat una cena di lume à 19:00 è andate in lu lettu più tardi 22:00. In l'invernu, stà in i braccia di Morpheus si basa à una ora più longa, è solu à a sera di u mare, duverà almenu ottu ghjorni. Pruvate di dorme. I scientifichi truvaru chì, se dorme quattro à sett'anni sei sei nuttati in una fila, una persona aumenta automaticamente u livellu di zucchero sanguinale, è u corpu di a tradizione di crescita in grassi, è in a staghjunazione fridda u meccanisimu accumenza da a mezza volta.