Bagni di pedi - cura pedi

L'estiu hè una tempi di bellezza. A pelle finta è tannicata di i pedi, una bella pedicure, tuttu questu hè una cundizione indispensabile per u benestità di ogni donna. Questu pò esse uttenutu per l'assistenza cumprendente, di quale avemu dettu. Científici anu calculatu chì una persona facenu circa trè è mità mila passi à ghjornu per ghjornu. Un pesu enorme cascate nantu à i vostri pedi è se ùn piglià bè cura di e so gemme, ponu causà disconfort è pò esse a causa di assai malatii. À l'estiu, a situazione hè più cumplessa per u fattu chì avemu da principià aduprà l'estiu, teni aperti, a pelle à i perchè perde a so umidità è cinsente. In l'articulu "Spiaggia di piedi - cura di pedi" vi diciaremu cumu pudete organizzà a cura di i pedichi in l'estiu.

Massaggio
Questa prucedura si deve esse realizatu ogni ghjornu. Dopu tuttu, cù l'aiutu di u massaggio, aiutanu à perdasi di a pisura in i peri, rinfrignu a fatigue. À i pedi sò assai punti attivi chì sò assuciati cù u sistema tutale di u nostru corpu è cù tutti i nostri organi. È quandu una massa curretta si fa ogni notte, diventa un prucessu curatori. E ancu s'ellu ùn avete micca e cumpetenze per fà un masaje, hè tuttu, seguitate i struzzioni:

1. Usamu lu soli di i movimenti attivi. Allora accuminciamu a girari ogni parti di u pede.
2. Trasmessi in muvimenti circulari nantu à a sola di u pede.
3. Aghjustassi di ogni dettu, da a basa à u unghje.
4. À a base di ogni ditaghju, facemu un massaggio puntale, in u dizziunariu in 3 à 4 mozzi circular.
5. Finimi u prucedimentu tramunttiu u muvimentu versu l'ankle è a bassine bassine - movendu da u fondu.

2. Baths
Una parte impurtante di cura di i pezzi hè u bagnu. Questu hè un prucessu frescu è piacevule. Pudete risulgarà diverse prublemi cù e diverse cumpunenti:

- per rinfreserà a fatigue vi aiutà à a scorcia di u pane è di a zucchero, da una mistura di nettie. Pigliate l'grassu uguali cumparte è cumene cù l'acqua di furiu. Quandu l'acqua hè 38 gradi, abbiate e nostre pierdura è pigliate un bagnu.

- migliurà a circulazione pò cuntrastà i bagni, mantene e to pede alternativu per un minutu in l'acqua fresca, a temperatura di l'acqua hè di 15 gradi è in acqua cale - 40 gradi. Dopu à 5 minuti lavbe l'acqua calda è ascima seccu.

- aiutà a restaurà a vivacità, u tonu - bagnu cù l'olii essenziali di u arbulu di tè è lavanda, calendula, cù savore. Pigliate un bagnu senza più di 15 minuti.

2. Mascaras
Cusmetici in invierno sò cunsigliati per fà mascare ogni dui simane, è in l'estiu, micca menu di una volta per a simana. A pelle rádevule se prumuvuta sterile di u calori è diventa mare è seccu. Una sola cura curretta cù l'aiutu di maskerà aiutà à prevene cusì.

Per a pelle seca di pede
Pigliate una piccula quantità di latti e fate un pumu in questu, è poi fremite in un purcidda. Puree mette nantu à i vostri pedi è lavavvi fora in mezzu ora. Fixemu questa prucedura cun una nutritiva crema.

Per i ghjughjure
L'oliu vegetale è u zuccaru d'orangeucci facenu à una proporzione di 10: 1, applicate movimenti di massaggi di u lumi in i vostri ghjinochji. Smoem in mezzu ora è aplicarle una crema.

3. Peeling
Peeling hè una parte obligatoria di l'ughjettu di i piedi di l'estiu, sguassate u coperchio, attivate a circulazione sangue, guida. In u pianu di l'omu ci sò setti mila finioni nervi, se si sò influinzati, aiutanu à u travagliu di i vostri organi internu.

Muzzica di u salinu di mare à i pedi
Maturà u salinu di u mare cù l'oliu d'aliva, affinchendu una mezana grossa. Aggiuncinu quarchi putti di zucchero di limonu. Emu putemu nantu à 10 minuti per i pezzi steamed è massaggi in u dizziunariu. Pigliate l'aghjustu di l'acqua calda è, se ne necessariu, utilice u pede cun un pezzo speziale o pizicu.

4. Hemorragia è callosi
A maiò parte di sti sforzi si sorgienu:
- quandu una carica grande nantu à i vostri pedi, da una longa stonda nantu à i vostri pedi,
- cura praticava pocu,
- Abbigliamento strettu è strettu.

Pruprietà Ortugistà pò arruinà quelli prublemi. Sì patevi cuddà còmodu, perchè hè assicuratu contra i coralli, (compaczione di a pelle queratinizzata), chì prublemi in disgrazia severa durante u caminu.

Da natoptyshey aiuta à ridivà di un pedicure, certi rimedii tradiziunali:
- fate un cumpressu di aloe, applià è sia per a notte,
- Baths Salt: per litru di acqua calenta una cullizzioni di sal marina. A durata di u bagnu hè di 20 à 30 minuti.
Ci hè una ricetta frivula, ma veramente aiutà: viaghjà cù un pencile, è prontu ùn sparisce senza traccia.

5. Cracks
I cracke si trovani per una curazione insufficente, umidità irregularità di a pelle di i pedi, per a manca di vitamini A è E, è ancu per l'incantati scarpi.

Hè difficiuta di ridivà di i cracke, avete bisognu d'assistenza regulare, pacienza. Hè megliu ùn permettenu questu, ma si i crachje quì avete bisognu à vultà à u duttore, l'ungulature prescrittu aiutarà à risolve stu prublema più veloce. Pudete ancu aduprà mascare:

Ricetta per incisioni nantu à i tacchi
In un grossneru di plastica, trasfurmà una farina, mette nantu à una tela di cuttuni. Cumprendi di cumpressioni i pede, fate a cumpressa cù un embiu. A meza ora, l'arraggiamu.

Da i crachi prufessi
Pigliemu dui cullizzioni di foglie freschi di mamma è madrastra, l'lavamu, è andemu da taglialli. Trasfurmassi un vetru di latti, aghjunghje u mischju chjappu è mette in un bagnu di acqua. Cumpigliemu è appricà una strata fina nantu à u casgiu, mantene a cumpressione per mezu di una ora. I cracke prestu prestu in stende è guariscenze.

6. Sweating
A sudazione pò poison la vita, perchè ùn hè micca solu accumpagnatu da un odore spegatu, ma dinò a micru infinechite, afflibbente dulce. Cù sta aiuta per trattà cù i so scarpi di cori, senza pellette. Ci hè parechji rimedii tradiziunali è i farmeriere vende cremelli chì nurmalizzarle sudatu.

Tè per i pedi
Pigliate 2 sacchetti di tela è dete à un litru di acqua, fassi pane nantu à circa 15 minuti. Puderete sguillà da u calore è aghjunghjenu dui litri di l'acqua calda, cercate a tapa è falla chjorkera un pocu. Questu bagnu si deve esse fatta media ora prima di valla.

7. Enfriamiento
In l'estiu, ci hè un sentimentu chì i petti sò scrittu literalmente. Pò esse piani pianu è osteocondrosi, dopu cun cunsultate cun mèdulu, pudete cumprà piacè un insulti ortopedici. Sò, per suprattuttu, ùn curienu i piani nantu à i piani, ma aiutanu à ubligatoriu a "ardente" di i pedi, u sensu di piscia, u dulore.

Inoltre, pudete applicà i prucessi di "cooling", i bagni in quale aghjustemu un pozzu di aromaticu di lavanda o mint.

8. Depilazione è epilation
U primu menzu di a depilazione è a depilazione depunizie in u 4 ° seculu aC, ghjente chì e donne anu da sguassà i capelli di u corpu. À a fine di u XIX sèculu, un depilatoriu hè apparevutu, quandu, cù l'aiutu di un correnti elettricu, si librivanu di capiddi, ma u procedimentu era assai dulurusu. Hè assai parechji modi, l'scelta hè enormu. Hà una indagine chjamata, chì hà dimostratu chì si utilizate un depilatori in acqua calda, ponu avè un effettu benèficu nantu à a pelle. L'acqua minimizeghja u dolore, disturba vermiculita, aiuta per evità l'irritazione è hà un effettu rilassante.

9. Pedicure
U decoru di i nostri pierri hè un vernice bè visu. E donne di moda si ponu accuncià e so unghji in parechji culori di nìvuru à u laranitu. Bellissima verniciati vernici cù sfarenti lucidu metallicu, difiantamenti bella, ghjucanu à u sole.

Avete bisognu di sapè chì quessi piani ponu esse fattu, è quale si pò piglià pè e so gemme.