A mancanza di latti dopu l'entrega

Sfortunatamente, spessu a causa di a hypolizzioni sò i sbagghi di una mamma senza novità. Discorsu i più cumuni. Un attaccamentu incorrezzatu, quandu u zitellu sappieghja u pettu hè sbagliatu. In u risultatu, pesa un danni à u pico, è u pettu ùn ùn riceveru l'estimulazione propria di pruduce latte. I razzii per questa problema si trovanu in l'articulu di u tema "A mancanza di latti dopu à partitu".

Alcunu alcuni certi volti à "podhalturit", è quandu u latti frontique, chì hè più veloce per chjappà cun lussuria o impedisce micca sempre di pruvà. Se à questu mumentu, mamma andarè à "lacunata" in l'occasionu è dà un altru polluu, u mecanismu di iperazioni sali pò inizià. I dui petti ùn sò micca senti vittuti, u corpu riceve un signalu chì u latte hè in casu è reduci a so produczione. A volte, per fassi facilità a so vita, in l'intervalli entre l'alimentarii, a mamma offre à u zitellu un chupete. Per via di u risultatu, u riflittendu affucatu hè digià soddisfettatu da u zitellu, l'estimulazione di u minute disminuye, a quantità di applicazioni cascate, l'aghjustatu impastatu di u pico. U risultatu hè l'ipolactia. A volte, in contru à i cunsiglii di specialistes moderni, a mo mamma dà una tazza d'acqua è più di 20-30 ml per ghjornu.

Hormoni si caldi à u salvata

In u corpu, ci sò dui hormones: prolactin e oxytocin. U primu stimula a pruduzione di latti comu tali. Ghjè in questu chì i volumi di "prudutti" chì s'acumule dependenu. L'estimulazione frekwenza di u pettu in una manera chè una manera cusì afficata ferma l'"hormona di a maternità". A strada, se a mamma ùn hà micca travagliate nantu à i capelli, ùn hè micca un indicatore chì u zitellu piace degne, perchè l'attachementu dolce à u pezzu hè spessu un fenomenu. A notte nutturna - da 3 ore à 8 am - sò ancu i più amichi di prolactin, perchè in questu piriodu, a so pruduzione hè maximu. Ghjè in a notte chì u moveru di a donna "verifica" i volumi di l'hormone chì elabure cù e bè di u so bè. L'hormone oxytocin aiuta à u preghjudiziu petite - da l'alveoli along the ducts du leche. Un segnu chì sta "mutagghia" s'imbutta, scavalcannu un altru pene durante l'alimentazione u primu, spiazzu in rupighjenu trà alimenta. Dopu pigliatu una una denza calenta è avè un bevande di tè calore cù latti, definisce in forza l'afflussione. Cusì, hà cumpretu cumpresu u travagliu di l'hormone in u vostru corpu, hà trottu chjucu per ellu ciò chì avete fattu u sbagliu, è unicu ajustatu à a crescente a zuccaria. Chì deve fà primu? ...

Relax! Hè necessariu di posponà tutte l'affari è i prublemi di a famiglia, aiutu per l'aiutu di parenti o cunniscenzi (avianu un paru di ghjorni nantu à voi) è si trovi in ​​u lettu. Avete un restu di notte di notte. Organizzà un sonnu cumuni, chì u zitellu senti chì a mamma hè vicinu è ùn ùn cerca micca di scapparà da ellu, è u vostru core - chì i sferenzi sò soprani, è a pace ave aspittava hè venutu. Chì u zitellu sceta quantu ellu voli, ancu quandu l'alimentazione hè digià annantu è u zitellu ùn avia micca fame. Un bon incintevule per a produzzione di latti hè una cammella cumuni cù u zitellu in l'aire apertu. Se avete digià sempre, u fornitu di latte hè avè esse ricuperate, fate a caminari cù u zitellu duie volte à u ghjornu, micca impunite questa impiegazione impurtante à l'altri.

I sperienti ricumandemu à fà solu solu in dui casi: in i primi ghjorni dopu à partitu, quandu u zitellu ùn hè micca sappiutu di sforzà tutte e latte chì hè stata in grande quantità è a mamma sperimenta sensazioni in u pettu. Predicà questu esatta solu un paru di ghjorni è solu un pocu per riddùcia di cunfortu. U segondu casu - quandu u zitellu per qualchissia parechje chjara un pocu, u latti per questu questu hè digià falatu menu. Hè necessariu di passà per una decantazione temporale è di capisce i ragiuni.

Ùn importa micca i quali "validi" ragiuni causati da i larracurazione, a natura è a scienza anu un arsenale enormi di mezi di u superà. È ricordate chì i signali principali di a buntà bona, sò u crescita normale è u sviluppu, un sustegnu bè di u zitellu. Avà sapemu cumu curreghjite a mancanza di latti dopu à partitu.