Comu lavà a più mascara cù cigliu

Cumprà una nova mascara, a zitella raresca pienze nantu à a manera di lavà. Dopu tuttu, tutte e carcassi anu una diversa composizione, chì affetta di manera chì hè eliminata da l'ochji. Ci hè un canzoni a prova d'acqua è non-impermeable. Ma se pensate chì a mascara non-impermeable hè assai faciule per lavà cun l'acqua cusì ordine, hè sbagliatu.


A più mascara di una bona qualità sempre stalla nantu à u cilia in fine è di più grande è più longa. A cumpagnia di carcassa qualitativa hè di mantene à a cilia quantità di più, nonsleeping e non smearing. Per quessa, i fabricatori facenu una cumulazione cum'è a so cumpagnia, affinchè chì u tempu pò subbituvà u mumentu chiuvutu (piova o neve) è ogni emozia femminile (ancu).

Hè ricurdatu chì a pelle à l'ochji hè assai abbattutu, cusì u rinvincialu hà da esse finta e dolce cilia è pelle. À u listessu tempu, un bon lavatu vulete sguassà qualchì maquillaje, ancu esporatu, senza mancassi mancu o mancu

Avvezzia generale annunziendu u rinfrescamentu di i pinnidi

Nun lavu micca lavora a mascara con sabonete. Ùn solu solu secca a pelle, ma ancu conduce à l'aspettu d'armi premature. Utilizate sempre un rematador make-up especial. Scegli apposta per u vostru caratteru tipu di carcassa: normale o resistente à l'acqua. Avà poverete u metu universale chì sò adattati per ogni tipu di càccherie solu, ma ancu a pelle. Inoltre, ùn lasciate micca mascara cù l'aliconu tonicu, perchè ponu causà irritazioni oculari severi. A strada, sapori o tonic ùn sò micca pussibule di rinfurzà a più mascara da a pelle à l'ochji è i pissure.

U tipu speculatu di a ghjurnata di a pelle. Cusì, per elettu un mezzu per a rimetteglia hè necessariu individualmente. Pò esse un fluidu bi fasgianu cù l'olii, un liquidu simplice o u latte. Se tenete una pelliccia sensitiva, hè megliu per dà una preferenza pè u latti o liquidu bifàsici per sguassà u mascara da i pinnidi. Se uvas u pelle normali, pudete sceglie i rimedii. Sì a vostra pelle hè propensa à reacustiva caligrafia, da sceglie chjamate i prudutti chì ùn sò micca provistenu allergii è chì sò stati pruvati dermatologici.

Ùn ùn pruvate micca a limping a mascara con una toalla. Allora ferite i taglià e parolle è pudete dannà i tacchi. In casu, sè ùn avete micca un strumentu especiale per sguassà a mascara da i pinnidi, a ghjurnata pò esse ghjustu. A mozzu à l'acqua caloria è mette nantu à l'ochji. Dopu à pocu seconde, limpi l'ocellali cù un disc di cuttuni. Stu metudu pò esse utile si averebbe statu persu cù l'amichi o avete bisognu di rinfriscà a mascara immediata.

In generale, prima di cumincià aduprà a carcassa, hè cunsigliu chì hè ingrandatu cù l'acqua. Pudete utilizà u metu prima, o simpricimenti mòvei e mani, è appliendarli à u cilia. Repetite questa prucedura parechje volte, dopu à quale, accumincia a tenuti i vostri dite à u cilassi à u viulinu, per piglià a mascara. Dopu à questu, hè bisognu di usà un rimediu specialu per rinfurzà l'excevule carcassi di e ferite è sottu à l'ochji.

Sì ùn ci hè mancu meziornu per sguassà u so cumpagnu di mani, pudete piglià a maglia da un soffiu cù i mezi improvisi. Unu di elli hè sicuru chì esse in casa vostra:

Chì per elettu: u latte, l'oliu o lozione per sguassà a mascara da i pinnidi?

Arriccà fù dettu chì i mezi di rimborsu di u maquillu deve esse elettu da secondu u tipu di mascara chì voi usi - resistente à l'acqua o di solitu. Per sguassà di u cilia di u mascara ordinali, avete da tene u latte solu è simplice. Per rinfrescà a mascara a prova d'acqua, hè necessariu d'utilizà un agente bifase, chì hè basatu in l'olii. Ùn hè bisognu di cumprà un pruduttu specialu, chì hè solu destinatu à sguassà a carcassa. Per queste scopu, è applicanu universale, chì hè creatu da rimbursà u so cumpagnu di l'ochji, a pelle facial è i labbra.

Sì a vostra pelle hè sensible, i vostri ochji fucinonu è inchinu, u megliu elettu un riparatu per sguassà mascara da i pissure chì ùn manca d'oliu. L'olii anu una struttura pesante è ponu tumbirciali i pori, facendu per esse irritatu. E e ghjuvelli boni chì aiutanu à trattà l'irritazione sò quelli in u compostu di quali ci sò tali additivi: chamomile, cornflower è simili.

Comu lavà a più mascara cù cigliu

Sè decide di rinfrescà a mascara da i pissure cù l'emulsioni o a latte cosmética, tone un pocu di u rimediu nantu à u padu di cuttuni, è poi aduprà l'olfate liparosi, pruvatu di ùn avè firmatu in l'ochji. Massà in u pelle, distribuzendu u pruduttu di i poney. Sì avere-prutegge a mascara sottu acqua calenta, sguassate questu serà più faciule.

Aghjunghjite u discu cù l'acqua termale o minerale, è di averà bè. Allora aghjunghjite l'ochji è sguillate a maghju, trasfurmassone da e radicali di cilia à i tips. Oculta i vostri ochji è rinfriscà a mascara di u cilassi in u cilestu, incidentally un rimette è a sudata sottu i vostri ochji. Se hè necessariu, cambie u discu à neve. Dopu treiunà a mascara da i pissure, ùn si micca scurdate di fà sapè a pelle à l'ochji è a pelle cù l'acqua vettore o una tonica brutta chì ùn manca alcista. Questu avete aiutà l'acqua di a pelle.

Pruvativi à a necessità di lavà un pocu diffirenti. Per fà questu, utilice aiuti bi-fasiculate chì sò designati per rinfreschi i cosmichi à l'acqua. Per cumincià, agitaru u fialu di u liquidu bisognu per fà u so cuntenutu uniforme, poi sussiste l'arghjentu di cuttuni è aghjunghje à i stitcher for uns uns segundos, prima di quì, cercate u to ochji. Cuntattate cù l'mucosa d'ochju pò causà irritazione: lacrime, vermiculite, prucia. Doppu quarchi setturi, rinfriscà a meravigliosa di i pinnidi, è fà ciò chì cù i soffici più bassi.

Se ùn avete micca piace u film di l'oliu, chì hè abbandunatu di quelli migliori, fede ridere da ellu. Per fà questu, lavate cù acqua calenta cù un detergente limu, applica u tònicu à u padu di cuttuni è asciugà l'area à l'ochji. Ùn vi scurdate di applicà a creazione eye after removing makeup from the eyes.

Comu pudete vede, hè faciule assai faciule di lavà più maschile da i pissure. Hè megliu aduprà strumenti spiciali chì sò dritti per questu. Ùn solu micca fà più facilmente è rapidamente di rinfrescà a mascara da i pissure, ma ancu ùn feranu micca a pelle à l'ochji, ùn l'averebberu è ùn ne perchè micca irritatu. Pudete ancu aduprà i mezi improvisi per rinfrescà a mascara di u cilia. Per questu, oliu di coccu, oliu d'aliva o ghjuvellu di petrolju hè adattatu. Ùn bisognu micca chì dopu aduprà u so make-up in i parolle, avete bisognu à appliendarle una crema spiciale à umida di a pelle è di turnà à a umida perchita.