Invernu face care: maschera nutizie per a pelle seca

In i ghjàllichi ghjorni di l'invernu, a pelle di a fàccia, cum'è ùn avè prima, necessite bisognu speciale. A umidificazione è a nutrimentu pò darà maskeri d'invierno, chì ponu esse cugliate in casa. In l'articulu avemu aduprà cun voi ricetti per mascare per a pelle seca. Remain beautiful and healthy.

Invernu Face Mask for Skin Seta

E secondu chì prima, per pruteggiri di i ghjàllichi, i zitelli smaraviganu a so facci cù i grasi d'oca? Ora l'ora hà cambiatu, è ogni donna pò preparà a so mascara chì aiutanu à aiutà à prutezzione di a pelle. Ricurdativi chì in u invierno ùn hè micca necessariu di utilizà cosmichi cù l'alcoolì. Inutili, tenete da ridivà di a siccà è di scurza. Apply the mask in regularity, duie volte a simana. Rinse off with warm water. Sì a pelle hè secca, ùn lasta micca cù una siccica, ma solu scurdate. Dopu, avemu da ricetti per masks, per a pelle seca.

Mascarelle nutritiva per a pelle assai seca

  1. Power.

    Pigliate un vetru, fremuli l'acqua calenta è fate una culloca di eucalyptus. Propriu, mettite una uvaghja di uva cun una cuchja di meli in un tastu. Aghjunghje l'infuzione è stitch. Pudete aghjunse oliu d'aliva. A più mascara si deve applicata durante trenta minuti.

  2. Semu salviamu di e rubi.

    Per a preparazione avete bisognu di gelatina. Pour it with cool water and leave one hour to make it swell. Dopu dilute un zicchinu di zinc cù glicerina è stitch. Stir a massa cun gelatina. Dopu à quessa, calientanu a mascara in modu chì tutti l'ingredienti sò disoltti è poi chjappu un pocu. Pigliate a gasa è trasfurmassi in a suluzione resultante. Pujheghja nantu à a vostra faccia è l'abbandunate per trenta minuti. Ùn pudete lavà a vista. Appliunate after applying cream face.

  3. Suppliimentu di frutta.

    Crush u kiwi è a peara per falla cum'è purée di patate. Rub in una petra grossa rascatura. Mettite a pasta di frutta cun una culloca di crema agria. Stir. Applica a mistura per vinti minuti.

  4. Nutrition e hydration.

    Prima hè bisognu à coccia di farina di farina di u focu. Chjama pocu. Melt some butter e aghjunghje a prugne. Stir. Applica a mistura per vinti minuti. Prima, lavate l'acqua calda è po cù l'acqua fresca, masaxe a to pelle cù i vostri ditte.

  5. A lotta pè sbuccià.

    Pigliate una manata di avena. Appena, calà a mità di un tazza di latte. Stir it with flakes. Permettenu a mixture per infundate circa di deci minuti. E fucile Allora applica a mascara in a vostra faccia è cù u collu per vinti minuti.