Andrey Myagkov, biografia è vita persunale

Andrei Mykovic hè, sicuru, a nostra amata Zhenya Lukashin da a Ironia di u distinu. E anchi si a so vita persunale ùn era micca fatti interessanti, ellu hè sempre bramatu amatu da l'audienza. Questu ùn hè micca surprisante, perchè a biografia di Myagkov è a storia di un actor talentu. Andrei Myagkov, a biografia è a vita persunale sò sempre interessanti à l'audience.

Ciò chì pudemu avè infurmatu di Andrei Myagkov, biografia è vita persunale? Andrew era natu u 8 di lugliu di u 1938. Myagkov nascìu in Leningrad. Quandu a biografia di l'attori di marca, u so babbu era un prufissore in l'Istitutu Politeknicu. Quandu Andrew era in scola, era assai interessatu in scienzi esatti, varietà tecniche. Appena, u talentu di sta Myagkov hà ricivutu da u so babbu. In ogni casu, a so biografia perchè una persona impegata à a tecnulugia, è ùn hà micca travagliatu. A vita si vutau versu l'altra banda. È a cosa hè chì Andrei s'interessa in u teatru è hà cuminciatu à andà à u club di dramma. Hè stata attiratu da una vita è roli chì puderia creà. Dopu questu, Andrei hà avutu un sognu persunale - per fà un attore. Invece, invece, ùn era micca curagiu à entra in u teatru. U zitellu dicidiu di sceglie a stessa professione chì u so babbu hà pussidevanu è intrinu in l'Istitutu di Tecnulugia Chimica di Leningrad. Dopu finalizà i so studii, u carusu andò à travaglià à l'Istitutu di i Plastichi, è era quì sta destinazione preparalli un rigalu eccessivu.

À quellu tempu, i duttori di a scola teatru cum'è Nemirovich-Danchenko hà dicisu à andà à Leningrad per vede s'ellu ci sò ghjovani talentu chì volenu è pò ghjucà à u teatru. Myagkov hà ricurdatu ciò chì u so sonniu persunale era decisu di andà à audizione. Hè espertu assai, ma micca chì i prufessori ùn deveru ancu esse à l'ochju è da piglià immediatamente à a scola. Hè veramente un occasione felice, un rigalu di destinatu, chì ùn pudete micca reffisce. Allora Myagkov, senza pensà longu, partissi u travagliu è andò à Mosca. Ci hè ellu graduatu da u School of Art of Moscow, Studio-Studio, è andò per travaglià in u Teatro Sovremennik. Hà succorsu, a carriera teatrale di Myagkov accuminzava casi simultanjamentu cù travaglià in u cinema. Hè vistu nantu à u palcuscenicu è invitatu à u primu rolu in a so vita. Ellu debuted and all noted that u ghjovanu hè veramente talentu. Allora Myagkov hè stata offerta per stella in i Fratelli Karamazov. Hè cazzo bè, u ghjovanu attore era assai preoccupatu, perchè duveva toccu cù artisti ricanusciati cum'è Ulyanov. Lavrov, Adoskin. Tuttavia, grazi à u so talentu, Andrew hà avutu u rolu è ricivutu ellu di l'oghje amatu è amatu da a ghjente di l'artisti. Ma, però, Myagkov hà sempri cunsideratu un attore teatru. Ùn hà micca particularmente perseguite a fama, ancu era felice cù u so travagliu successu. A strada, puderia diventà famosa prima chì avia avutu in u filmu "U Gran Cambiu", ma era micca appruvatu per u rolu. Myagkov hè assai affullatu annantu à questu quì è hà tornatu à u teatru per incaricà i so caratteristi preferiti nantu à u palcuscenicu.

Questa cuntinuau finu à u 1975. Eldar Ryazanov à quellu tempu, hà digià criatu ancu a scrittura è u scrittore di a film "A Ironia di Destinu o cù Steam Easy!" ". Ma ùn puderebbenu micca truvà un attore chì avaristi ideale nantu à u rolu principali. Lukashin hà pruvatu à ghjucà assai artisti famosi è talentu, ma ùn anu micca esse cum'è Ryazanov l'hà vistu. Finu à u mumentu chì a moglia di a dirittiva, Natalia Koreneva, ùn vi ùn offre à Myagkov per stu rolu. Eranu boni amici, è a donna era cunvinta ch'eddu faria adattatu per questu rolu. Quandu Eldar Ryazanov vistu à Myagkov in questu rolu, ùn hà più incertezza chì ùn avissi mai truvà u megliu interprete di u rolu di Zhenya Lukashin. Per quessa, Myakovu appruvò immediatamente è si sparghji, chì eranu cumpiiti in l'estiu di u 1975. È in vigore d'annu tutti vittiru a storia d'amori di l'amori di Zhenya Lukashin è Nadia. Questa film hè stata premiata u cori di tutti l'abitanti di a Unió Soviètica. Era tantu amatu di tuttu ciò chì era ripetutu un mesi dopu a prima manifestazione. E sta solu era rarissima in a televisione suviètica. Dopu chì, Myagkov hà cuminciatu à amparà tuttu. "L'irunia di u destinu" hè stata turnata in a film senza ellu ùn passa nimu di l'annu. Hè passatu trentaseis anni, avemu tutte sanu di u centru di ogni frase di l'eroi, ogni dialogu, ma ancu avemu da vultà in a TV è vedi sta filmu, perchè senza ellu, qualcunu missing per l'annu novu.

Ancu s'ellu ùn hè micca particularmente Myagkov per a so popularità per via di sta film. À u primu, ùn pudia micca esse accustatu à tuttu, è poi hè ingeratu perchè era sempre assuciatu è assuciatu, in u primu locu, cù Zhenya Lukashin.

Ma, invece, Myagkov hà divinutu pupulari, è Ryazanov hà principiatu à sparà in quasi tutti i so quadri. Di sicuru, hè ancu u "Office Romance", è "Garage" è u bonu dramma "Cruel Romance". Tutti i rolli di Myagkov èranu assai diversi, ma hà sappiutu traduzzione di e realità in tale manera chì tutti cridìanu in ellu. Cresia in u so amori, in experienta, in a so tragedia, in tuttu ciò chì parlava nantu à i pantaloni TV. E persone sò sempre amatu comènii è altre film cù questu l'actor.

Ma, invece, à a fine, Myagkov hà tornatu à u teatru. À l'anni vuenti anni, si ritirò da u cinema è dedicò u so tempu per ghjucà nantu à u palcuscenicu. Duranti questi anni, Myagkov hà sappiutu ghjucà assai roli. Ricunnoscenu chì era a vita di u teatru chì era assai vicinu.

In u screnu hà pare à a continuazione di a "Ironia di u Destinu". A strada, era Myagkov chì l'hà scrittu. Piuttostu pricisamenti, a versione uriginale, chì in generale hè nunda cum'è ciò chì avemu avutu à vede nantu à e pantalone. E ancu questu Myagkov hà starratu in a film, dichjara chì ùn hà micca scrittu tuttu stu fattu, è l'idea hè stata sola nantu à a storia - a storia di i zitelli di i caratteri principale.

In a vita privata di Myagkov, hè statu felice cù l'Anastasia Voznesenskaya durante parechji anni. Èranu maritatu in u 1964, è oghje sò cunziddi unu di i parechji forti è più ideali entre l'attori. Dunque, pudemu dì chì Myagkov vive una vita tranquilla è felice, ghjucatu in u teatru, cun ghjucu à i so fideli follti.