Cumu truvà a felicità è l'armunia interna

Cumu truvà a felicità è l'armunia interna? Oghje spessu a frase "Vogliu esse felice!" O "Vulendu chì tuttu hè armoniu!", Ma si dumandate ciò chì esse voi, ciò chì hè necessariu di a felicità è l'armunia, hè improbabile chì a risposta serà trova in rapidità. Chì ghjè a felicità è a manera di truvallu?

In i categorii filosofichi, a felicità hè definita cum'è un statu psicologicu induve una persona senti una satisfazione interna cù i cundizzioni di u so esseru, a pienezza di a vita è l'autore realizazione. L'Harmonia hè a più simplificata cum'è un statu internu di l'armunia è d'accordu cù l'sè stessu. Ma cumu per ghjunghje stu statutu internu, cumu si sente una persona armosa? Ùn ci hè micca una prescription universal. Ogni omu per ellu stessu vole determinà i cumpunenti di a felicità è l'armunia.

Ma micca per nunda in a definizione filosofica di a pienezza di a vita è l'autore realizazione. Pruvate di passà da a vita di u ghjornu è ùn vogliu micca ancu da u cantu, ma un pocu da quì sopra. Avete vede un grande mundo, in questu u vostru paese è a vostra cità, è in una di e strade di a cità - a vostra casa, in chì vous. Imaghjate chì cercessi in a vostra finestra. Chì mi vinarete? Un apparitu cusì cunciatu chì si vende una donna amata è amata cù una famiglia? O un criaturu luxuu duva chì dui amanti s'ammisceranu? O una bella casa per un carriicu solitario? Cumu si vede à a vostra casa? Ùn sò in una situazione cun familiare, ùn si cuntene ùn si cuntene - quale hè a vostra espressione: luttu è focu, tranquillu è calmu o fugliellu, oghje? Stu picculu exercitariu palesa u vostru statu internu è u gradu di satisfacità cù a vita. A cosa principal hè di ùn esse astuzia. Ùn ùn pensate chì un straneru vi vede nantu à a vostra finestra - in front of outsiders chì spessu femu mascare, è in questu esercitivu a sincerità hè impurtante.

Avà vede da l'altru, evaluate u vostru postu in u mondu. Sì cunfurtevvi cun ellu? Sè cuntentu di u rolu sociale? Se almenu unu di i costi di a vita vi veste - ùn pò micca ottene l'armunia. Calmly è sguaiate ogni pianu. Decide si sia orgogliu di cumu a vostra carrera, a vostra vita persunale sviluppa, seghjettu a vostra rutina dipendenu oghje piacè. Select the area you want to work on. Se in generale hè cuntentu di tuttu, ma ancu "qualcosa hè sbagliata", pruvate di cavallu più. Spessu, a felicità hè di cose, è per ottene l'armunia, ùn sò micca pocu pezzi petite - cum'è una tazza di cava chjuccula in a mattina. Hè assai prubabili chì nantu à l'ecumenizazione anu truvate qualcuni cose ch'elli ponu ridere di fà, o, per contrà, ricordate qualcosa chì ti piace, chì ùn avete micca fattu assai.

In ogni casu, a maiò parte di u mutivu di sensu infelice ùn hè micca in dettu externu, ma in sè stessu. U famusu dispusitivu di Kozma Prutkov evidenze perfetta a dependenza diretta di a felicità in u statu internu di una persona: "Se vulete esse felice, sia ellu". Parechji siclioti dicenu chì, felice, avete bisognu à avè usatu, stu sapientimentu, è ottene una armunia interna hè u travagliu d'ogni ghjornu.

Primu e primu postu, quandu puderete risponde à quistione di quale sì, avete bisognu di accettà cum'è per voi, o di crià un pianu d'accertati e cose accertati à cambià. Spessu si hè l'insatisfazione internu cù l'autore è u samoyedstvo chì causanu a sensazione di ùn sia infettutu. Hè assai impurtante d'amare, quì l'altri vi fighjanu à voi cù i vostri ochji. Pruvate per guardà sensitivamenti à ciò chì pare avete una farra è vini in a vostra esistenza - hè veramente scary o forsi, à u cuntrariu, vi dà piquante?

Moltu spessu in a mente, ci hè u pensamentu chì a felicità ùn hè micca solu dà donu di e mani è tuttu hè devenu esse pagatu, è di voi, cù e vostre difendenzi terribili, in particulari ùn sò micca degni di felicità. Ma hè veramente cusì cusì? A felicità hè sempre in ghjiru à noi chì u principale hè di avvista è di guddà sensu senza creanu ostaculi per noi chì ùn anu micca esse e ùn pò micca esse. Ùn dicenu à voi stessu: "Avà da salvà questu, è poveraghju a felicità è l'armunia". Questu hè micca veru, se ùn pudete micca sentitu happy now - hè improbabile chì vi pò più tardi. Una piccula felicità personale hè sempre è in tuttu. Hè necessariu solu di abitu à avè qualcosa per avè qualcosa cosa piacevule chì vi rende felice è si mette cun u sensu di l'armunia di l'essence.

Di sicuru, questu ùn significa micca chì avete bisognu di rializà u vostru millenamentu, senza bisognu di cuntinuà à continuà a travaglià nantu à sè stessu, ma ùn cresce chì a felicità cascà nantu à tù dopu a cumplimazione, ma apprendre à truvà a felicità è l'armunia quì è quì. Sognu di l'avvena, ùn abbiate di vive in u presente!

Fate a vostra vita cù avvenimenti interessanti: urganizate e fugliali picchissu, riunioni d'amici, incontinenti in natura, accumincianu un novu passatempi - tutte sse chjucchi sò furmate in una vita cuntenuta di gioia è felicità.

Waking up in the morning, cuminciate u vostru ghjornu cun u surrisu, preparate per u fattu chì u ghjornu seranu bè è felice. In u ghjornu, abituate u vostru cervu per rivolviri tutti l'incidentati bè è ùn fate micca focu in picculi fallimenti. A notte prima di vultà à andà ricurdà tutte e cose boni chì succede in u ghjornu. Dormiu in un pensamentu pusitivu, perchè u ghjornu cumincià cun ellu.

Fighjendu l'armunia interna, l'armunia cù un sè stessu hè un travagliu ghjornu, chì travaglià nantu à sè stessu, insignà per pensà à a felicità. Hè strana chì sona, ma assai di noi ùn puderebbe micca esse felice, inconsciente chì risolviu solu fallimenti. Cume spessu, quandu un amicu dici "happy you", rispundemu "a yah, chì ghjè, quale ci hè a felicità". Ùn impuscite di felicità, adite à voi chì site una persona armosa, permette per esse felice; è a felicità certamenti vi vene à a vostra casa, perchè hè sempre induve hè urientata, induve hè felice. Cumu truvà a felicità è l'armunia interna? Ci hè à voi!