Contra Anastasia Volochkova hà cumpilatu una petizioni à l'Amministrazione di u Prisidenti di a Federazione Russa

Sembra chì a tazza di pacienza di l'utilizatori di l'instagram hè spargugliatu - i velli franchi di Anastasia Volochkova hà tazzonate l'utilizatori di Internet, è publiconu una petizioni nantu à u situ web di Change.org. In un documentu chì hè publicatu u frustratu nantu à a popular plataforma di petizioni online, l'utenti di l'Internet accumananu à l'Amministrazione di u Prisidenti di a Federazione Russa cù una dumanda di prutigrà l'attrìccia d'atleti i zitelli per vede i so cuncerti è participendu à quelli.

Per parechje minuti a petizioni contr'à Anastasia Volochkova hà cullatu più di 500 firmi. L'autore di a petizioni in u so indirizzu stressi chì da u so prugramma "Sinfoni di bonu", cunducendu in u quadru di u prugettu "Anastasia Volochkova per i zitelli", a ballerina corruzeghja a generazione ghjovira, cresce nantu à l'scena in vestiti veri è sessuale.

Inoltre, Anastasia Volochkova hè accusatu di publicità a so Instagram, chì cuntene assai foto di Volochkova in u stilu nude.

I web utenti di dumandà à portanu Anastasia Volochkova à ghjustìzia

A fine di a petizioni, e prublemi di l'utilizatori di a rete sò annunziati, in relazione cù e restrizioni di l'età di u spettaculu di Anastasia Volochkova è a disseminazione di l'infurmazione nantu à a so Instagram. Inoltre, i petizzionisti sò dumandati à purtà a ballerina à ghjustizia:
Atravià Volochkov A.Yu. a respunsabilità di a violazione di a Lei N ° 436-FZ "À a prutezzione di i zitelli da l'infurmazioni chì hè preghjudiziu à a so salute è u sviluppu" in accordu di a legiżlazione vigaria.
Semu devi esse nutatu chì, in più di l'Amministrazione di Vladimir Putin, sta petizioni fù mandata in l'Uffiziu Prosecutor Generale, u Ministru di Cultura è u Cummissariu pè i Drittijiet Infantil.

Sembra chì Anastasia Volochkova ùn si cunnosci micca l'ultime nutizie chì i signori sò cullate contru ella: u ballatore, dopu à una nova serie di cuncerti in Crimea, anu in Grecia cù a so figliola Ariadna.