Comu sceglie u tagliolini e cortini ghjustu

Ideale, i cortini nantu à a finestra avianu almenu funziunalità: per fàrilu fora di u mondu esternu, ma à u stessu tempu fà u vostru pocu mondu cusì è uriginale. Sì ùn avè micca impronta cù a seconda tarea, hè ura di mudificà. Dà cumu si selezziunate e curtainsi di dritta è cortini è seranu discuttu sottu.

Curtain Story

Ancu in tempi antichi, i nomadi pusvenu i so pelle cù i so ingaghjamenti à e so tende, è i grechi sàzienu anu impiegatu draperi di robba in decoru a casa. Ma i cortini in u sensu di a parola apprufunnita in noi è in u Rè di u Medievu è hà acquistatu popolarità specialità in u Rinascimentu: si cumincianu da esse fatti da tessuti assai esiġiti - seda, terciò, cambric - è decoranu cù tutte parechji mudelli. In u periodu baroccu (tardi XVI - a mità di e seculu XVIII), e persunalizazioni stylishie principià à prestà una cura particulari à una cumminenza cumminenti di l'ombra di cortini è tapiceri di mobili, è in i tempi di u classicismu, in u XVIII sèculu sviluppò una regulazione più strica: da quì dipoi ùn deve micca solu armonizzà in u culore , è avianu a èssiri fattu di un materiale. Avà, felice, ùn sò micca sti lege strette in u so designu di l'interni, ùn hè micca bisognu di limità a vostra imaginazione creativa. Ma vogliu aveva ricurdà quelli cunsiglii chì vi aiutanu à scelta di cortini.

Materia per riflessione

Per cumincià, hè necessariu definisce, chì stile di cortini è cortini per preferì. Ci hè ancu più faciule, u più densu è più sulidu u tela. È se ci hè una grande foto nantu à questu, hè megliu fà senza frutti specialis: aghjunghjite u marcatu di a finestra un pianu prispressu o un pappagallou lisu. Ma se u materiale hè simplice è lume, ponu esse tagliati pezziunà ancu più difficlii - cun fideste, per esempiu (questu hè u nomu per i curti di culore o di u fondu in forma di cutouti nucchiati o nucchiati). Se u so sonniu prima di tutte una bella draperia, ricordate chì u cuteddu di u tecido devia esse cusì dui o tri voti l'larghezza di a finestra. Inoltre, si nantu à una tela li piaci, ci hè un patru ripetutu, assicuratevi di "cullizzioni" di u tecido è vede s'ellu fermanu bè in i dritti.

Secrets multicolori

Cù l'aiutu di certi culori, pudete cambià l'apparenza generale di l'abitazione. Sceglite e tagliatelle di culore è cortini, vi transformate a vostra camara. U amarantu, rosso, aranciu sarà cálido è cusiminu, ancu s'ellu u sole à voi in a finestra, raramente peeps. Beige, biancu, verde chjaru (in generale, culori neutrali) ci dari l'airiness. Oculoni friddi di blu, blu, violeta, grisa sughjate i nostri nervi, è, in più, aumentanu visualmente a distanza. Cusì, sò bè ​​per i chjuchi chì vulete fà più. Ricerdu solu chì i cortini ùn deve micca "fugitore" cù u wallpaper: hè megliu per fà più chjuche o scuru, altri sarà esse monotonu.

Friendly ranks

Piaghjaranu cortini, bisognu di una cornisa. I più simplici - da i fili insosciuti à u tettu - ùn vede micca particularmente esteticu, è l'anziani nantu à questu ùn sianu slide well. Hè megliu d'acquistà corniche decorativu chì hè attaccatu à u muru. Pudete tandu parechji fille di biscotti. Sì avete nantu à a finestra - solu tulu (tela strapata) o cortini di impetu trè, da una fila hè abbastanza. Se dui sò necessità, duie, è se ci sò ancu lambrequins, trè. Una cortina trasparenti supplementale o di punta hè utilita prima di tutti quelli chì vive in u primu o secunimu pianu, o in casu chì quellu estremu hè un paisaghju particularmente piacevule cù i prudutti di a fabrica - in generale, se ne necessariu, ancu in un ghjornu chjucu, vallata da u mondu esternu. Un lambrequin - una stufa horizontale di tela - hà da cuddà u liceu superiore di a cortina, se ùn vede micca particularmente bella quandu anu attaccatu à a cornice (in ogni dettu u dettagliu decoru veneranu bè solu nantu à u ventu altu).

Otturatore, aghjunzione!

Varianti di fastening sò assai diversi - ùn hè micca solu cullini. In i taglieri di lino in l'stile di "paese" ci prutrarà bè loop di tela. E questa edizione maestra di u disignu era cumu cuncepimentu per piglià per lavà è per fughjassi, puderete circà i loops in i buttoni. Ughjetti - aramenti metalti o plastichi affucati in u tile, - eccezziunale efficace efficace, se hè densu, sinteticu. E anu sempre hè pussibule nantu à l'arme superiore di a cortina (avendu rilassatu vicinu à 7 cm) per stitch un "kuliska" angellu chì si inseritu a bar di a cornice. Si và ancu cù una bandia elastica chì ripiglià u teatru, i draperi magnifichi sò stati furnuti, solu ùn eseguite micca chì u materiale in numerosi volte vi piglià assai.

Trasfurmazioni maghjani

Se vulete miraculamente "aumentà" a apertura di a finestra, avete bisognu di sceglie una cornizie per più longa (almenu 20 cm à ogni latu). Hè assai impurtante di sceglie bellu correctament - cortini e cortini "ùn importa" impiccate nunda. I puritani cuminciamu da a so cima: quandu sò stati scurzati, cume lume entre in a stanza. Se a finestra si trova pocu è l'altura di u teppa hè bassa, a cornice hè megliu sensibilizà, è di tutti i tipi di fastening e chjappi o "kuliska": nantu à elle sò furmatu "scallop" chì hè furmatu, chì viaghja visualmente a curina. A distanza da u pavimentu hè ancu impurtante: u cortini-cafe (lumera, longu di a finestra) è a ventu di brisa (half curtains, chì cumincienu à una altezza di 70-80 cm da l'oblicu) accuscanu visualmente a finestra. Ma sò preferiti si a casa hà animali affaccatu per pruvà à a so bellissima materie di i denti è di i pomi, è ancu di i zitelli chì sò curiusamente chì pò cunfundini in u tetu. In quantu à a pussibilità di "espansione" l'abitudinu a gastu di u patronu o l'stile di i cortini, ùn ci hè una vista unificata. Certi disinfettori sò sicuri chì in i stanzi chjudi avarani evità di draperi, lineei vertichi è vertichi. L'altri sò cunvinti: belli rotuleti è un grande patronu distraghjenu l'attenzione da a dimensione di l'abitazione. Allora pudete assicurà è scrive u vostru propiu cunclusione. In fine, avete cuntinuatu a vantè ciò chì tù stessu farà da a vostra stanza. Allora prestu prestu cù l'ispìritu - è davanti à cambià!