Cusì, coglie i nostri pierri à l'estiu

Ancu s'è già celebreghja u principiu di a primavera cù pudere è principalmente, l'invernu ùn hà micca perde u so diritti, i nevi è in ogni locu, è frescu sempre cascate. In invierno usamu tennuleghjate e chjusu ch'ellu hè più crescente, micca più bella. In cunvalenza, di valore a cura di i peri. Chì accadarà à elli à l'inguernu, cumu si anu cambiatu è ùn deve micca bisognu supplementu? Prestu serà u tempu per sandali, cusì hè ora u tempu più prestu per preparà una reunione di calore in tuttu armatu.

Per principià ci hè necessariu di disperse da l'umidità di i pedi, chì spessu occurate in l'invernu. Emu vistitu calzoni calzini, calzini, cigliu inevitably preyut, ùn anu micca l'uppurtunità di respira, è questu crea assai problemi, per esempiu, un arburu sfumante. Sè avete principiatu a situazione, in l'estiu, quandu duvete patevammi ghjuvelli o calze in l'Uffiziu, tuttu pò esse agghicassi. Cusì, cumprà un inguite antifungali è rigulari u bagnu di brou di camomile per sguassà u prublema. U calcettes sò rimpiazzati da u cuttuni, da i sintesi sò deve abbandunati. Inoltre, serà bellu si cumprate insolari antibacterial o refrescante per i scarpe.

Riserva per i pads speciales per l'estivi per i scarpi cun tacchi alti. Quessi cunforme aiutanu aiutà à evità i coralli è callosi. Quelli cunforme sò cun un lado pegadiziu chì ùn devi micca permettenu sciddicate nantu à i scarpi, è ùn serà solu più còmico.

Per fà chì a pelle di i peri sullenate è eliminate i calli, chì anu aghjustatu durante l'inguernu, utilizate una crema emoliente especial è un arbore pumice. Dopu chì valdi i vostri pezzi in un bagnu, trattate cù pumice e affruntate a crema. In qualchi ghjorni avete bisognu di una sviluppazioni significativu in i pedichi di u pede. A principal hè di pagà à i prublemi, ma ùn anu u mastru, altru ch'ella hè a pelle hè più finita è ferite.
Mizstruali terapeutici utili per i gulesi di culore blu, chì aiutanu à fà a so ceca più suave è cuntribuiscenu à a curación rapidu di e ferite.

Allora pagà attentu à e unghie. Eghjule bè sanu è lisu? Sì e so unghji sò forti mudificate, forsi questu hè un funziu. In questu casu, hè megliu di visità un duttore, è ùn pruvate micca di correggià a situazione sè stessu.
Se ùn ci hè micca bisogni visibili cù i unghji, hè u tempu di fà una pedicure. Pudete fà pedicure à u salone, ma in u principiu di primavera, quandu e so ghjambi sò sempre salvati sutta e stivali, pudete salvà è gestionate da voi stessu. Nails deve esse tagghiati da tisorzi, perchè e tàchju sò stati nziusati, è micca sfundate. A larghezza di u unghje deve esse ligeramente più corta chì a punta di i pads. Sì l'ughjettu nantu à u polu hè troppu grossu, hè megliu di scorcia in parechje passini in parechje per ch'ellu ùn si separanu.

I fiurati di u preghjudiziu si tratta cù una schera di serra, è u totu u unghje hè un polisher. I cuticuli sò megliu trattati cù l'oliu per ammucciasti a cutícula, chì hè assai densu nantu à i peri. Cù spatula spiante, movendu a cuticula à i vignaghjoli è cun cura di scissors. Per ùn micca di furmà ribbillioni, lubricate a pelle à u filu cun l'oliu unu more time.

A pilatu di u unghji per u so ghjustu hè megliuritu cun un agente speciale prima d'applicà a mantine di basa è a laca.

Questu sarà abbastanza per portà e so unghji per preparalli pè a primu moddu di primavera in u salone. Ùn abbandunate i prucessi chì sò offerte in u salone. Eccu i tipi di SPA di pedicure, perffinoterapia, manicuranza francese. Dà l'oppurtunità di e so ammi hè questu immensu. E pi veri fashionisti, ci hè a pussibilità di crepà unità nantu à i gambi cù gelu. Allora tirani anchi è salutivi.

Ùn si scurdate micca quellu paese bè cumu ùn anu cuntrastatu cù e mani. Fate una manicura per regularmente, fate a cura di a pelle di e to manu, solu duvete site rispettu harmoniu.