Regoli di cura di ghjuvelli

Oghje, parleremu di e reguli di cura per a ghjuventù. Dapoi u tempu anticu è à questu ghjornu, ci hè una bella tradizione di decorazione cun l'oreju. A cunfirmazione di sta tradizione si trova di archeologi in scavi in ​​parechji partiti di u globu - in tuttu u tempu a moda per a decorazione ùn curri micca. Questu hè signalatu da bè i vestiti, vestiti è piani bordati. In general sò adirishi à a cultura è tradizziona esistenti in u paese in quale avemu vivu.

In i tempi Sovietsi, era cunsideratu cum'è una bona cosa di portà un anellu d'oru annantu à u mo braventu, basalmentamenti era sempre un anellu d'impegni. E donne orientali sò accettati per adornallu quì cun tutti l'ornamenti d'oru dispunibule.

E anchi sè ancu avemu un paru d'arbe o una chjera d'oru cù una suspensione, è tutte sse mane in ghjoume di ghjira - chì vulete esse dicuraggi à brillanu brillamenti, ghjucatu cù tutti i culori di l'arcittu, è sempre piace l'ochju.

Speru chì ùn hè micca una donna in u mondu chì saria statu indifferenti à l'ore? Dà ricunniscenza à metalli nobili - oru, argentu, platinu - noi, da u nostru amori per sti alaiati nobili, mantene a palme d'arbre per l'amori per elli è per una preferenza più grande.

Cumprà sguassà, si deve esse gastatu, è micca guardatu in un canzone per parechji dicennii. Hè per quessa chì avete bisognu di sapè qualchì regule è tecniche simplici chì permettenu à mantene a ghjuvanza in a so forma originale, forse per i vostri grandu figlioli.

Cusì, prima, guardate in a casella è selezziunate tutti i decorazioni sordi è sgranati.

Tips Tips

  1. Per prutezà a ghjuvintu di a terra è dannusa, cura cù elli, abbia l'ornamenti duranti i travaglii.
  2. Quandu aduprà preparazione cusmetica cum'è: sapori, perfume, crematorii, acetone - sia avete chì i prudutti catalogati anu un effettu periculosu in a superficia di l'oreille.
  3. Pensate quandu site salvà a vostra bracera. Dopu tuttu, a ghjuvintella "ùn piace micca" u sole di u sole è emagghjemu a più bona in una casuzza chjaru o casket è, preferibbilmente, distanti da l'apparizione di crescenti.
  4. U ragi ultraviolet raffurzanu l'espressioni di a colorazione di parechje pietre: amatista, perle, turchese, rubina, granu è culore di topà, solu eccettu à u doratu.
  5. Sapete ancu chì u bagnu, per a ghjacceria di a ghjillanga, ùn hè micca adattatu, perchè hà assai umidità.
  6. Tutte l'oreille, cù i pedichi inseriti, "teme" di cambiamenti di temperatura siveresa.
  7. Hè impurtante chì ricurdà da salvà a ghjallina: quandu travaglia a casa è u travagliu fìsicu, attività sportiva, durante i prucessi estetichi, per prutezzione di scherzi è cascata, è u cuntattu frequente cù altre oggetti, basting the stone.

Bisogni fattu di argentu è argentu

Un accortadoru especialu deve a prutella, chì, cum'è sapete, prumesse a mozza rapidamente. Questa plaja nòbbili si forma cun una alta umidità, è pò esse eliminata in parechje manere.

Per rinfurzà a brilliance, l'ornamenti d'argentu è d'argentu pò esse chjappu in una solu solu saprina è dippighjà in una solu suluzione cù ammonia (1 settita per 1 litru di acqua). U distintu restaurazione servirà cum'è un caldo di patata, chì si ungevanu dopu a coccia, rende l'argentu per 10 minuti.

E Cubicelli Silver è Melchior, cum'è e di ghjuvelli d'argentu, ponu esse puliti in una solu di ebbulenza cunsistenti di 1 settimana di sal, da a cunchiglia di duie oghji di pollo per 1 litru d'acqua - più bassa durante 15 segni chains, anelli è braccialetti (senza pedone). Dopu avvalutu, rinsegna à appaghjà è di asciugare cun un tela.

A gioielli di prune cun un tinte biscottu pò esse limpiatu cù soda di piacè o pate di denti, lavandendu in acqua neve, è pulitificà cù una tela.

I giovanni da oru

Pundu à un observazione impurtante da u trattamentu attenttu di i cosmichi, chì include mercuriu è i so salti. Mercuri ùn cambia micca solu u culore di l'oru, chì cascanu nantu à ella, ma ancu hà destruzza, "manghjendu" a superficia di a dicurazione.

A decorazione di a superficia azzurra hè megliu micca di pezzi, cum'è una capa d'oru ralegra pò esse simplificatu.

Freshenè è fà u bè uparu di oru è l'ornamenti chjardu in oru cù u zuccadoru di cipolla, sèrvenddu à a superficia di l'oreille, fendu una meza à duie ore. Allora l'acqua cù l'acqua è asciate secca cun un tela.

In un detergentu dishwashing diluente, fala i tene tutti i vostri ornamenti d'oru, cumprese i pedichi preziosi, è surtite da u ghjornu stessu da u tempu à u tempu per agitava finu à chì i contaminanti anu fora. À prupietà vicinu à e sivigliate è sottu à e pedi pò camminà cun cura cù un sapienti di dente. Pigliate ogni "cosa" cun acqua distillata o fogera, siccà cun una pannu.

Succe chì nantu à a decorazione d'oru, ci hè un spaziu di iodu. Mandate abbandunà sta mancia per quì sottu a ghjuta per 15-20 minuti in una risposta di iositulfita, utilita à a fotografia.

Regoli per i prudutti di ghjuvintù incù gemstonesi naturali

Prima di principià per esse eliminati a contaminazione, avete bisognu di sapè chì durezza a vostra petra. Circate cun apparenza chì i petri sò stati nantu à a dicurazione. Sì stati pegati, da esse aduprà da adupratu umidità chì ci vole à spedite è lavatu cun cura. Pensemu stu tema in più dittori.

Brillante, sapphire, emerald, ruby, quartz, topaz - piedi, avè un coefficient de durezza in u sistema di "cinqui puntu". Chì significarà? L'oro è i ghjuvelli di platinu cù questi pedichi preziosi pò esse puliti ancu in una solu di detergente cun un sbagliu rotulu. Pudete l'aligrezza u ghjuvellu in acqua distillata.

Ci hè un altru modu di purificazione, per immersione, per un pocu tempu, in una solu sulidora chì compone di 120 grammi. soda, 50 gr. lique bleue, 30 gr. tostu u salinu per mezu di un litru d'acqua. Dopu a pulitica, l'armata ùn deve esse rinfrescante cù acqua fridda, è poi seccu.

Turchese, opale, Moonstone, apatite, girasole, malachita sò pedi chì si indettenu cun un coeficu di durezza un passu sottu à u "cinque", perchè sti ornamenti si deve esse lavati in acqua savore.

Rutin, sapphire, alexandrite pò esse lavatu in acqua bagnu inapoi cù l'addituzione di ammonia (1 colazione per a mità di tazza d'acqua), poi arringe cù l'acqua neve è secca cun un napkin.

Pearl - cuntene dui per centu di l'acqua, perchè a petra chjude torna u pèrdite u so brillo. In ogni casu, pudete ne vuciu cù una solu solu solu solu. Pudete puru limpiari cù fècheru di patata, chì sguassate l'excesiva umida è a contaminazione. Una pezza fatta cù perli pò esse sguassata cù u cunfurmendu in un pappu di lignu ralivutu, svantaghja in solu salina. Allora a siccà.

Mantene e perle anu fora di altri ornamenti per embruce in un napkin finale flanelle. True, i perli sarà più piace à "revive" da u calore di u corpu umanu, è in un napkin vi hà "vegetate", cusì più frequentanu. Allora brillarà cù tutti i culori di l'arcittu. Per voi!

Per sguassà a polvera in l'annu o, per esempiu, l'arbevuli da sottu a petra, hè bisognu di piglià un cigno di cuttuni dipped in cologne, glicerina o una mezora di magnesia cù ammonia è camina longu à u quadru da l'altitudine è di l'abbandunà, è da seguita u franchisi o suede pulizzia a decorazione.

In ogni casu ùn ponu esse scuperta stati rossi da i ciumi di a contaminazione di a petra, chì a superficia di a rim hè spunata. Per aranciari è aneddu da esse puliti è radianti, sguassate quandu u lavà a manu.

A pulitica di i prudutti pedichi avianu adupratu cun cura, accurately è in a timely manner. Ogni prodott, altru ch'è u decoru cù i perli, dopu à a limpieza, deve esse limpiati da l'alcoholiciu di etylu o sgrassatu seccu, perchè ùn ùn mancassi. Perli sò assai piacevuli di l'umidità, perchè ùn pò micca esse stallate, per evitari mancari chì ponu appare à u tempu.

Hè ricumandate per necire l'aligine, almenu una volta di u mese, è per prevenzione, hè necessariu di riferisce ogni sei mesi in un attellu di gioia.

Ioghi - hè un pezzu unicu è multifocalizate à a vostra imagina. Amore a vostra gioielli è a so bellezza sò stà cun voi per parechje, molti anni! Ricurdativi chì seranu capace per piacevi à voi è à l'altri solu s'ellu segue i reguli di l'attrezzu ghjeste.