Cosa rigali pudete dà à una zitella?


Cosa rigali pudete dà à una zitella? Omi, ùn guariscenu micca una ghjuvelli belli. Eccu a virità, i dati accadarà in u nostru articulu.

Tutti sapemu per un bellu pezzu chì un omu chì vulete guadagnà u core di una donna per un pezzu tempu, pò megliu facenu cù un anellu. E più u più caru serà, u più distintu hà signalatu à u più amatu, è à l'altri donne chì sò vicinu à ella, chì l'omu hè prestu per sparta tutti i so risorse cun questa donna. E ancu se un omu hà una quantità minima di soldi, hè megliu per piglià un prublemu è cumprà un araru caru ch'è per dà una donna una decorazione petite è risca.

Perchè chì un ose voce forte? Parechji omu ùn capiscenu micca questu. In fattu, un regalo hè assai impurtante per una donna. U pruprietariu di l'anellu cuntene dinò, mentre chì ricorda tutte l'oghje chì l'omu li dava. A donna prumunturà u so anellu à altre donne chì, cunziddi u rigalu, pruvate apprezzà u desideriu di l'omu di creà una alianza. À u tempu, avè creatu una famiglia, a coppiu pò stà vicinu à un modestu appartamentu, è impegnisce un vechju carbu. Ma à a donna, u più impurtante hè ancu un altru fattu: un bonu aneddu stilla u so cumpagnu, perchè fù compru natu per a so edizione è hè una manifestazione publica di quantu hè amatu è quantu ellu volenu a so propriu.

Eccu vogliu darà un esempiu di a vita.

Un omu cun u nome Dmitry cunnosci ancu perfetta per chì una donna hè prova di l'amore maschile in forma di un anellu costu, cusì hà compieghjatu perpende in modu eleganti vistimenti per a so donna, mentri ellu stessu ùn ùn purtava micca ghjuvintì, fora di l'aneddu di nuvola è u polu uri.

Vìddu di Dmitri ùn cunnisciutu micca di qualcosa di evaluazione di a donna per l'omi. Dunque, hà datu a so mòglia Elena rigalu raramenti, è più pricisamenti, per tuttu u tempu chì anu junciute, u detti: un anu di prezzu, hà acquistatu in una paese di paesu è varias catene, chì hà purtatu da Tailanda. Ùn avemu nutatu chì cù rigali rigali sminò a fede di Elena in a so desira di creà una allianza longu cù ella. Dopu tuttu, sapia chì ellu puderia di furnisce è rigali più caru, ma per qualchì motore ùn l'hà micca datu. Víctor ùn dà à e so muggheri fiori è munzunità, perchè in u so parolle, i fiori in quattru ghjorni passeranu a vurpi, questu, cumprà un bouquetu di fiori, in l'intelligenza di Victor, hè solu un gattivu di soldi. Elena raghjuntò altrimente: ogni rame di ciuri di fiori ci dessi a Victor l'oppurtunità di dà un novu è cusì mostra a so volta u so amori. In u cunsigliu di Victor, u best donu hè una fiore in un pezzu, perchè vi benefista un tempu di più longu. Cusì un ghjornu hà compru Elena altra florente in u pote, sta volta era una rosula. "Una fiore di amore", hà dissinnatu annunzamente. Pocu dopu, ellu aghjunghjenu chì Elena, se vulia, puderia piglià l'argilla di sta rosula, sullivate è vende. Oh, ella pò ancu abrir una buttrega! A finali di a storia era cusì. A listessa ghjurnata, quandu Elena riceve u so prublemu vicinu, u duttore pigghiau un spine da i buttiglii di Victor, in uni pochi ghjorni Victor serà capaz di pusà novu.

A murali di sta storia di vita hè questu: se un omu pensa raziunale è pensa chì una fioritura in una pignatta hè un rigalu assai più utile ca un bouquet di rosi - un omu chì deve esse a lettu sola. I nostri cunsiglii à l'omi hè questu: pudete salvà a vita nantu à assai cosi, ma ùn avete mai skimpà nantu à a gioia chì dà à una donna. Se à u principiu di una rilazioni li dà u vostru amicu u so amicu annu, postu chì avete pocu soldi, in u tempu, u più prestu pussibule, duvete dà una donna un anellu più caru è bonu. Pensate chì questu hè ghjustu o micca, in ogni casu pò esse migliurà a vostra vita persunale. vi cunsigliemu di voi pè prestu attentu à chì tipu di rigali hè moda per dà à una zitella.