Storia di u Natale di Natale: fatti è avvenimenti

U Natale hè una di e festioni esercitu più impurtante in l'annu. Hè cilibatu da rapprisentanti di e diverse fede è assai naziunalità. A storia di questa festa hè ricca è assai interessante. Dile à i vostri figlioli in Eve di Natale.

Storia di u Natale di Natale: funziona una data

Cumu hè a data di Natale stabilitu? A data exacta di nascita di u Salvadore hè ignurata. Studiarii di a Chiesa per un tempu assai pudianu micca stabilitu u numiru attuali di a festa di a Natività di Cristu. In i tempi antichi, i cristiani ùn anu celebre l'anniversariu, ma u ghjornu di u battèsimu. Cusì, anu stressatu chì ùn hè micca u ghjornu di u peccatu chì venite à a terra chì hè più impurtante, ma u ghjornu di sceglie una vita di i ghjusti. In questa basa, celebrava u ghjornu di u battèsimu di Ghjesù.

A fine di u 4 ° seculu, Natale fu celebratu u 6 di jinnaru. Hè chjamatu Epifania è, in fattu, hè ligata à u Bautismu di u Signore. Un pocu dopu si dicidi d'assignà un ghjornu separatu per questu avvenimentu. In a primu mità di u IV seculu, Natale fu sipatu di l'Epifania, trasfurmendu à u 25 di dicembre.

Allora, à a direzzione di l'Papa Julia, a Chiesa Occidentale cuminciò celebre u Natale u 25 di dicembre (u 7 di ghjennaghju). In u 377, a spaziu di innovazione à tuttu u livanti. L'eccezzioni hè a cresia armenia, celebra u Natale, Epifania u 6 di jinnaru com'è Festa generale di l'Epifania. Allora u mondu Ortodoxu mudificà à un novu stilu, cusì u Natale Natale celebre u Gennaio 7.

A storia di e vacanze di Natale per i zitelli

A storia completa di u vacanze di Natale per capiscenu i zitelli hè troppu complicata, cusì ci hè una versione adattata per i picculi parentieri. A basa di a festa hè u nàscita di u Figliolu di Diu Ghjesù in a carne. Cristu hè micca Diu, ma u Figliolu di Diu chì hè vinutu à a terra per salvà u mondu, purificando l'omu di u peccatu è u piglià nantu à ellu stessu.

Ghjesù era u figliolu di a Santa Maria è u carpinteriu Ghjiseppu. A storia di u Natale di Natale accumenza cù l'Epifania, quandu un angelo appareva à Santa Maria è hà annunziatu chì era destinatu per fà nascì à u Salvadore.

U ghjornu chì Maria era di nascita à u Figliolu di Diu, ci era un censu di a pupulazione. Sicondu l'ordine di l'imperatore, ogni residente era obligatu di prisintà à a so cità, perchè Maria è Ghjiseppu andonu in Betlemme.

Quessi sò stati in la caverna per babbu per a notte, induve Maria hà datu ancu à Ghjesù. In seguitu hè chjamatu "A Cave di Natale".

I pastori chì anu ricivutu un messagiu di l'ànghjuli, vinìanu affaccà à u Salvadore è purtonu rigali. Quand'elli dicinu in l'Evangelu di Mattucci, una stonda maravigliosa pareva u celu, chì li dimustrava a via di u zitellu. A nutizia di a nascita di u Salvadore arriturò tutta a Ghjuda.

U Rè Erode, chì sintì parlà di u nascita di u Figliolu di Diu, hà urdinatu a distruzzioni di tutti i zitelli sottu à l'età di dui. Ma Ghjesù scappò di sta destinazione. U so patri terrenu Joseph era avviennuta da un anghjulu di periculu, dopu avè urdinatu d'amparà a so famiglia in Egittu. Dddu avìanu vicinu à a morte di Erodu.

Storia di Natale in Russia

Finu à u 1919 sta festa hè cunsiderata grandi, ma cù l'avventu di a riligione di u putere sovièticu hè abulitu è ​​cun tradizioni. E chiese eranu chjusi. Solu da u 1991 a festa hè torna ufficiale. Ma ancu duranti a repressioni, i credenze a mantenenu segretu. Tempi anu cambiatu, ora e vacanze di Natale hè ufficiale in parechji paesi di l'anziani unione.

Un ghjornu animatu di Natale Cristu hè di grande impurtanza per i Cristiani, amati è onorati per adulti è i zitelli. A soluzione di questu ghjornu hè in i filieri frontiere cù a Pasqua.

Natale - u simbulu di a venuta in u mondu di u Messiah - opens prima chì tutti i criunu a pussibilità di salvezza.

U grandi valore di e vacanze hè enfatizatu da un postu longu, chì diventene un particularment strettu pocu prima di Natale. A vigilia di e vacanze, questu, u 6 di jinnaru, ùn ci hè un costumbre di mancu manghjà nunda finu à l'apparizione di a prima stella in u celu, cum'è un ricordiu di quellu chì era alloghju à Betlemme, è hà guidatu i pastori à u zitellu.