Cumu sceglie un boni nucliera bona

Meli hè un pruduttu ideale. Hè troppu savurosu, sana è pò esse variata chì sera satisfai a gourmet più exigente. A cosa principal hè d'apreverte cumu truvà a vostra varietà "propria" è distingue u pruduttu abarutu naturale da u sustitutu maleficu. Vi parvaraghju cusì à sceglie un bonu cumpagnu.

Honey - hè una "apicultoria" di bassu, chì si spartinu cù a ghjente in ritorno per l'assistenza è u calore. Per ricevvi, insetti industriesi, volando nantu à pratos è boschi di muntagna, reciclarle pollen, nettu è ancu zuccheri di pianta è purtate in i bugne. Certe l'apicultori sò stati passi in i campi cù "casi" è esperanu cù pacane mentri l'angi passate è fate cù molte frames especials. Solu ùn pensate micca chì i ghjurnatori sò datu a so cumpagnia: "E so figlioli, oghje pigliammi nettu da un catu, è dumani - da un castagninu" o qualchì insetti prefete i pianti, è l'altri - altri: ùn importa micca. Per capiscinu u celu di u meli, i apicultori si fighjenu à ciò chì ciurisce u mumentu è, sicuru, pruvate i prudutti findi per u gustu. Allora, si cumprate un cane cù a scrizzione "castagna" o "acacia", questu ùn vole micca chì u pruduttu abbilu si compone solu di u nettaru di e piante. Hè tuttu ciò chì ciurisci in u tempu di cullezzione, solu l'acacia è a castagna - più.

Etichetta è prezzu

In i 90 anni di u settore di u mesi di u seculu scorsu in l'embiu di a fabbricazione hà guadagnatu una reputazione malevule. Hè struitu in falsu, diluita o vende l'arriculu di zuccherinu. Ci era quandu chì a maiò parte di l'ammiratori di u pruduttu feste a scelta in favore di a mel di l'apicultori. Ora a situazione hà cambiatu dramaticamente: l'apicultori privati ​​anu benefessu di travaglià cù e grande imprese, vendi u so bè. Sì u melellu ùn mette parechji paràmetri in accordu di GUST, ùn hè micca micca compru è micca esse liberatu (chì ùn pò micca esse riferiti nantu à i fieri è i vende da a manu). In generale, u pruduttu di l'apicultori in a magazzini hà diventatu più qualità è sicura, ma i counterfeits still occur, cusì cura di a compra. Prima di mette una buttone di cuntenutu amber in u carrettu, fate cura à l'etichetta. U nome di u meli ti dicerà di quali fiori, è ancu induve hè statu recullatu (per esempiu, linden, taiga, silvicultura). A longa stanza di un pruduttore bè ùn pò esse più di 1 annu, è l'etichetta deve cuntenenti GUST. Inoltre, pruvate à cumprà i prudutti di i principali manifatturi - nimu ci darà una guarantita chì in una cumpagnia chjuca scunnisciuta, chjamendu qualcosa "IP" misteriosa, u melatu ùn hè micca applicatu in u soterranu cù una cullana brutta d'aluminium. Un fattore impurtante à scelta un nettaru maravigliu hè u prezzu. Un veru melanu di qualità ùn hè micca costu menu di 100 errubili per 250 g.Uè u prezzu pruibbitivu, da quì, prima di una marca rara d'oltremare, u fabricatore hà intricatu u prezzu di una marca o di una reta di a cummerciala hà pigliatu assai interesse per una vendita.

Liquid o cristallizatu?

Ùn importa micca u quale cuntinuu hè vindutu u melatu - in vetru o plasticu, u principale hè chì l'embiu hè stampatu. In ogni casu, in un latte trasparenti, ci hè una oportunità per discernà e qualità esterni di u pruduttu. A più impurtante hè chì nisunna scuma hè visibule nantu à a superficia di u meli (hè un signu di fermentazioni), è in u spaziu di nunda d'incircazioni straneri in olii. Per una certa raggiuni, assai pruduttori cose chì u prodott di apicultore ideale hè una sustanza d'oru chì brilla in u sole. Infatti, u pruduttu naturali cristalizeghja assai rapidamente - succede in sulu deci ghjorni cù alcune varietà, cù l'altri - sei mesi dopu è dipende di u polene di e quali i pianti imponen in u pruduttu. Tuttavia, questu ùn vole micca chì u melellu ùn pò micca esse liquid in winter. Sicondu u GUSTU, a mancanza cristallizata hè suggetta à a dissoluzione - cusì i esperti chjamanu u prucessu longu di calà mele à +400 C è à pocu tempu (in 48 ore) cunvertisce in una sustanza viscosa originale. In u risultatu di observà a tecnulugia bè, u pruduttu abbilu ùn perderà micca e so pruprietà utili in tuttu è dopu un minutu cristaliza di novu. Sì a mezza bassa di u vasu ci sò digià chiacchi o cristalli, è in a mezza supremu sempre, allura u prucessu hè in qualchì parte di l'intermediu. A diversità di u pruduttu abete domesticu, u pruduttu impurtante ùn cristalli micca. Hè all about additives è una tecnulugia speciale per conserva a trasparenza di a melia utilizata in l'Occidenti. True, certi di i nostri esperimenti credi chì dopu un trattatu tali, u pruduttu ambruzzu perdi u so proprietà d'utilità è l'aroma.

Home expertise

L'eccettu cchiù mpurtanti di a qualità di u melone pò esse disposti in casa. Sì pettendu a cullette in un pruduttu liquidu frescu, u veru foddi vi sarà scurtatu cù un filu finu, è l'articule se cumportanu cum'è una cola: hè di cumincià à geganti. Pudete u gustu di u meli. Un bonu pruduttu vi si disolvi ugualmente è in forma di a bocca, ùn abbandunate nunda nantu à a lingua. Inoltre, avè tastate u nettaru naturali, avete sentutu un dulorezza dulorezza. È, finarmenti, u melatu di qualità hè sempre cunsistenza assai dilicata è offerta, chì pò assicurà facilmente in u pelle - hà da averebbe, senza mancu, chì ùn avarà mai avutu cun falsu. Pseudo pseudo-bugni vende e bè chì ùn anu nunda di fà cù l'abi. U appicanu da u zuccherinu, l'acidu citricu è u zucchinu melone, u dulce, a pera o uva. A massa riceva hè veramente simili à u melu, ma pò esse deduce "nantu à l'acqua neve". E in u sensu literale. Se si stirci una culloca di u mischju in l'acqua calda, u pruduttu attuale si disolvi cumplittamenti, è quellu chì hè stata sfucata saldarà impurite straneri in u sedimentu o in a superficia di u licitu.

Zakulis fair

À una fera spettacula, pudete truvà un melatu di qualcuna sorte di e diverse regioni - è l'estremità d'Orienti, u cajako taiga, è ancu i "tacchi" di u Giappone. Invece, à u cuntrariu di superdimuli in such places, tenete più chjaru di curru in una falsa, perchè esse alerta è cumprà un pruduttu pruduttu solu induve si permettenu pruvà à pudè. Dì, se vede u melatu chì hè struitu in pezzi maiò, ùn l'hà micca pigliatu. Probabilmente ùn hè micca assemblatu in ellu, forsi ùn hè ancu l'annu passatu. Certi ci apicultori persighjate u prucessu ùn abbianu micca l'abbiassu per cogeranu nettu in tuttu, ma simpricimenti l'alimentanu cù l'arricatu zuccherinu - sta imitazione pò esse ricunnisciute da u culore di u natura in natura. Avete eccu chì, sibbettu, si trova in a fiera "u meli di abessi salvetti", è dumandate à u vinditori cumu si minate. Forsi, in u squadra di l'apicultori sò una norma Winnie the Pooh?! U fattu hè chì u melatu pruduttu da l'abeugi purcelli ùn ponu esse sculacciatu è hè problematicu per truvà. L'abi affamati di cullettivu u nettaru più vicinu à u mezu di maghju, è u prima u melu ottenu da questu hè chjamatu - maghju. Tuttavia, andarè à u mercatu vicinu à u lugliu. A principal parte di a nova vendita serà veduta ind'i stanzuli in uttrovi. A question si sviluppa: chì deve persone fate da marzu à agostu, durante a citatizza chjamata melita? Acquire prodotti di marche pruvucati, cum'è gran pruduttori comprani u meli di l'apicultori è umaghanu in cundizioni adatti davanti à a nova vendita, in ogni stadiu cuntrolla a qualità è assicurendu a sicurezza di tutte e pruprietà utili di u pruduttu.