Comu per perdiri pesu in l'inguernu senza dieta è fitness

Quand'elli dicenu per pèrdre pisu in l'inguernu senza dieti, suggendu micca di manghjà dopu à 18:00. Quì tuttu hè simplicemente, pudete manghjà tuttu ciò chì vulete, solu cù a regula, ma dopu à 18:00 è anch'elli andate in casa, ùn pudete micca manghjatu. Stu metudu ùn hè adattatu per quelli chì sò stati sibbiri tardi, per esempiu, à 2 o 3 o'clock da a matina. Questu hè un pezzu assai longu di veru è veramente vulemu di manghja davanti à pusà. Ci hè parechje persone chì in questu modu hà cullucatu 15 kilogrami annu. Comu per perdiri pesu in l'inguernu senza dieta è fitness, hà amparatu da sta pubblicazione.

A manera di pèrdite u pesu senza dieti, pudete aduverà quandu avete bisognu di u vostru pesu à pocu à l'invernu. Parechje persone si ricuperate in l'inviu, da 1 o 1,5 chilò. L'esencia di una dieta hè chì un coppimentu normale hè sustituitu cù un vetru di kefir à grassu grassu, dopu à 2 ore, hè più vicinu à l'ore di quandu aghjunghje un vetro di kefir è manghja una piru o una mela. À u listessu tempu, u sensu di famu ùn si sentenu micca. In questa dieta, u lamentu di u lunch, un pranzu di mezza sira hè manghjatu in tuttu, per cena un vetro di kefir. A dieta hè d'altu pruduttu, ùn ci hè nisuna restrizioni. À i limiti rilativi, ci sò - dolci, farina, frutti, ligumi, carne.

Se vi vede à questu régime per una settimana, pudete perdisce 1 kilogramma di pisu senza cuntenutu tedioso di calori è tutte parechji torments. Ciò chì impedisce di vede à stà a dieta per un mesi per ottene un capu seriu, forsi este hè una bona dieta.

In parechji razze, una persona solu soprace u corpu. Per travaglià i calori manghjatu è esse sminenti, una persona hè devu esse assai attivu. E carichi carichi addossu u corpu. Chì ghjè l'utilizazione di tuttu questu? Pò esse megliu di manghja moderatu è si move in consiglia?

Ùn manghja micca manghjatu di lettura di un libru o di viaghjavanu programmi di television In questu casu, puderete manghjà in u stomacu a meccanica, da quandu a vostra attenzioni ùn hè diretta nunda in tuttu. Sò pudete manghjaraghju più di a vostra norma. Dopu tuttu, manghjà hè un ritu anticu, è ùn avete bisognu di cunfundassi micca cù nunda.

I vacanti affettanu ancu e nostre figura, è da almenu u mità centimetru in volumi, assai di noi aghjustate. Ùn ci vole micca flatter se diciate chì hè solu acqua, ci hè una meza acqua, è u restu hè sempre u listessu grasso di odiu. Cumu pudete aduprà u pesu è falesa? Questu avete aiutu u nostru cunsigli, cum'è a vostra vuluntà di perdita di pesu. Tuttu chistu vi ferà per piglià i vostri pedi in i vostri mani è cumincià à travaglià nantu à sè stessu.

Down with the diet
Un cunsigliu impurtante per perdre pezze hè di sguassà di i vostri stracchi di fami di fami è dieti. In Internet pudete truvà ricette per di diversi dieti, ci ne anu ancu affirmate chì i greghji di ghjustu è dieti sò preghjudizie à u corpu.

Prima, sò preghjinanti perchè e dieti di dieta ùn sò spessu micca equilibrati, è questu puderà riesce cunsechi tristi. Sicondantu, avemu perciutu una dieta, micca cum'è una tipu di alimentazione, ma cum'è qualchì fenomenu timpuniale chì deve esse espertu, è da turnà torna in a dieta normale. Ma ùn pudete micca per ghjochi ghjustu da parechji ghjorni, è poi manghja tuttu, mentre chì restanu belli è dritti. U corpu, esposta da a dieta, principia da piglia un pesu rapidamente, cusì dieta è aiutà solu per pocu tempu per pèrdite pisu.

U megliu cunsigliu per perdiri pesu hè di sviluppà un abitudini di manghjà. Quandu avete manghjatu in ligna, l'esempiu di piscia sola si vè passa solu da ellu.

A festa ghjornu manghjemu in male, in a sera, u stomacu hè vacante, è manghjonu in a sera è à a notte. Ma l'attività di i enzimi travagliani in u modu anticu, da 7h00-15h00, spartanu l'alimentariu, facendu turnà in energia, è dopu à à 21:00, tuttu ciò chì intrinu in u corpu si sarà grassu. Dunque, i nutizzionisti sò cunsigliati per ùn divintarvi una tradizione di a notte brinchedda u stomacu, è tornanu à u ritmu di vita. È se vulete manghjà qualchì alta calorie, dolce, grassa, da quandu avete bisognu à fà prima di 15:00, o à l'ultime, finu à i 21:00. Dopu tuttu, u corpu ci vole à paura à a notte, è micca travagliatu, digestione alimentariu.

Estetichi di manghjà.
Perchè avemu da andà in restaurants è cafés? E tuttu, picchì l'alimentariu ùn hè micca solu a necessità fisiològica, ma ancu un modu per fà a vostra vita più piacevuli è bella. Ma pudete ancu manghjà in casa bella. Questi suggerimenti aiutanu à perdiri pesu.

- Arricate quì un pianu chjocku - fate chjapperu verdi o blu. Ci hè una bisognu più spessu, ma menu, perchè un alimentu ùn hè micca più di 200 o 250 ml. Sì manghjate in questu modu, pudete riduce u voluminu di u stomacu, è i scherzi di famu ùn saranu micca cusì tremendu.

- A regula di un piattu, senza additivu .

- U manghjatu deve dura à 20 minuti . Sapete chì, dopu à 20 minuti, u moverne riceve un signalu di sàzita, è ùn vogliu micca di manghjà. Ma in quessi 20 minuti, pudete manghjà cum'è avete bisognu, o pudete manghjarè è assai. A tutta a quistione hè cumu si manghjarete tuttu chistu, pianu pianu pianu pianu rapidamente, chicchiannu in grossi punti.

- Service. Ancu s'è manghjatu sola, decorate i vostri platti bella. Questu hà suscitatu u vostru modu d'animu, è ùn hè micca vulutu mancu ogni cosa.

- Diventa un gastrunume. Sentite u gustu di l'alimentazione, u so gustu, diventa ogni pezzu di alimentazione. Comu pianu pianu comu si pò mastinu. Nutricionisti sò cunsigliati per fà 30 movimenti di masticaraghju prima di pudè fà.

Relax
Probabilmente sapete chì l'estressu cuntribuisce à un settore di pesu chì crescenu, cusì rilassate è pèrdite pisu, seguente à sti cunsiglii.

- Quandu si puderete coccu, ci vole à mette in l'alimentu a energia massima positiva. E ùn sò micca stati vozziunà, perchè pò esse u corpu di e persone cose, è ancu di benefici tangibuli à u nostru corpu.

- Hè megliu ùn manghjaraghju, quandu avete un modu di u pessimu fugliale, sarete sculacciatu per "sfrutta" l'emozioni, manghjianu qualchì mare. E, anzonda, quandu manghja in modu di u malviziu, carcu u vostru modu di malu à l'alimentu, è cumu viaghjà stu modu à l'alimentu. Questu ùn fate micca bè.

- Ùn ci voli micca manghjà davanti à a TV. Sempre amparanu quarchi cumbattimentu, è a manu righjunghje per una calda d'alta calorie è cruciata. O quandu vi vede qualcosa spaventia, disgustanti, vulete calmà è torna aduprà a bocca cun qualchissia gustosa. Appruppendu u stessu meccanisimu quandu manghja à fronte di u monitor. Durante un manghjà, fighjate in sè stessu - diventendu u mumentu di manghjà.

- Quandu manghjate, pensate à qualcosa persona piacevule. Semplamentu nantu à a alimentazione stessu. Sò "ora" è "quì". I psicologi facenu cunsiglià per riparà a so attenza à manghjà, perchè manghja, hè diliziu.

Acqua e manciari
Un rolu impurtante per a pèrdita di pisu hè ghjucatu da l'acqua - ci duna forza, purifica u corpu, accelea proċessi metabolichi. Per un ghjornu avete bisognu da almenu 2 litri di acqua, ma megliu è più. Per pèrdite u pesu duvete bisognu senza l'acqua cusì ordine, ma l'acqua cun u ghjacciu. Allora u corpu hà bisognu di gastru calori per caldi l'acqua. I scienti stimanu chì, si vi biarà 2 litri di acqua di ghiacciu per ghjornu, perchè, in u mese, crede 2 000 calori. Hè assai, è ùn deve micca qualcosa di voi.

Avete bisognu trà e maniculi, ma micca immedanitamenti dopu à un manghjà, l'acqua ùn pò diluirdu u ghjattu gastrudu. L'unicu ciò chì voi bisognu è pudete fà esse una vittura di tè verde dopu à manghjà. Certi experti dicenu chì u tè verde possa un tremendu effettu, è dà stu cunsigliu per a perdita di pisu. Amassi meditare 3 ore di prima di valla - questu aiutà u prevene inzzione.

Cumprate micca pruduttivu
Pianu u menù di anticipu. Qualchidunu anu amparatu à planificà a menzione è in anticipu acquistà cum'è alimentu per una settimana. Ùn sò micca difficili per perdiri u pesu è seguitanu u so pesu. Fate una lista di i prudutti chì avete bisognu à compra è vai in a buttiglia cù questa lista. Cusì, fatevi libbirà di calori straziali è extra gastu. Se ùn cunnosci micca u cumè di compra, fucalizza nantu à e famose persone chì manghja.

Per i prudutti ùn hè megliu micca per andà in un supermarchu, ma à una magazzina rigulari, à u mercatu. Hè pruvatu chì l'abundenza di merchenzie, compighisce per cumprà una cosa extra, è poi hè superfluvule per manghjà. Ùn andemu in fame per l'alimentariu. Perchè a manu di una persona famiglia hè suggerita per una dolce è di alta caldi, sò questi prudutti chì sò a modu più veloce per suddisfà a fami. Se ùn ci hè nimu à manghjà, dopu avè una bè, almenu acqua, questu aiutà.

Hè veru, per pèrdre pisu senza fitness è dieti, ancu si stu prucessu serà assai longu. Olvidà micca chì senza esercitu è ​​dieti ùn hè micca imposta per perderà u pesu. E a durazione di stu prucessu addiprivule di quantu vulete perdiri un kilogramu. À u listessu tempu, pendre u pesu gradualmentu, naturale, è u corpu hà da adattà à a nova forma. U risultatu serà persistente, u pesu ùn sera micca "saltà" è si ferma un nivellu.

U primu modu hè di riduce l'alimentariu cunsumatu. Comu u vulete, ma à u stessu tempu riduci u cuntestu. Cumu fà tuttu?
1. U scagliu deve esse abbastanza densu è senza ristrizzioni. Ciò chì hè manghjatu per u colazione hè assorbita di manera ecumèntzia è senza livarita in grassa.
2. Con lunch, avete bisognu d'esèrcitu diverse. Se prima di a cena estenu di 3 pranzi, ora limite à unu. Basta sò i prughjetti di i pranzi di i zitelli di a carne in casa cù u pane. Pudete elettu à esse u sicondu pane, è da a soppa è l'insalata si deve esse descarta. Allora u sicondu pezzu pò esse qualcosa chì a vostra ànima a voli. L'alimentariu serà altu in calori, ma a parte devia esse chjuca.
3. A criatura deve esse bassa caldi è in picculu voluminu. Sì ùn avete micca missu pranzu è u colazione, da esse faciule fà fà. Per cena, ùn pudete micca manghjate platti grassi, cum'è dumplings, pilaf, pò esse manghjatu à u lunch. Eppo suppostu ci sò oghje pane o oghje u fritto cù una slicita di pane per pranzu, una insalata o casgiu o un sandwich cun tè. Ma micca tutte u ghjornu, solu o - o. In seguitu pudete manghjà un fruttu, hà da aghjunghje un sensu di saziassi è fate u postu in u stomacu.

A quantità principalità di calori chì vulete cunsumà di a matina, quandu i prucessi metabolichi sò rapidu in u corpu, è à a sera, u metabolismu rale a lentore, è ancu di reduce u cunsumu. Tuttu hè assai logicu.

Ùn avete saltate l'ubligatoriu è u pranzu, pudete un lettuce. Se in u ghjornu manghjanu in modu nurmale, à a sera, ùn sarà micca sensazione di famu. Hè necessariu per limità u cunsumu d'alcohol, stimula l'appetite.

Se hè ora per cena, è ùn sò micca fami, mancu manghja qualcosa solu simbolica. Simplyu si ùn fate micca questu, vi vulete manghjà da manghjà. È questu ùn hè micca indeseziu.

À primu sughjate chì ghjè fami, vi sèntinu minà miserabbili, ma se sentarà i primi 7 o 10 ghjorni. U corpu hè notevoluvule perchè si adapta rapidamente è si usa tutti. Ùn avete micca avete più prublemi, è ti piace tuttu. A cosa principal hè chì hè diventatu un locu è dopu poccu mesi poverete risultati.

Pudete cuntinuà à andà, l'alimentariu chì manghjate in lunch, pudete reducisce a dimensione di a parte. Per esempiu, una parte di dumplings. Pigliate e vostre mani è i mette cù un pote, questu quì hè issa grandezza di u to serve. E in fattu, se una persona ùn hè micca impegata in u travagliu fisicu, fitness, ùn hè micca atleta, questu hè chì sia a so parte.

Sè sicuru chì ci sò altre manere, cumu pò esse perdu di pisu in l'inguernu senza dieta è fitness. Ma qualchì mètule metuu sceglite, bisogni bisognu à fà u so abitudine, è pudete riesce. A scelta hè stata.