Frostbite di e mani: primi aiuti è trattamentu

Cumu caliu i vostri mani cumi s'ellu i fferia.
A skripuchy a neve sottu, u fretu è u so ligne murmure - tuttu questu pò esse più irreal, bella è romantica, è spaventamente displegate. Sfurtunatamente, frostbite di e mani in u pezzu d'invernu succede spessu. Hè abbastanti scurdà di guanti in i ghjàllichi -30 è tutte e prublemi è pelle di pelle prolongate sò garantiti. Per quessa, hè cusì impurtante per trasfurmà e mani. Se u prublemu hè ghjuntu oghje, suggerenu aduprà u cunsigliu di u nostru "serviziu di rescue".

Primi aiutu cù frostbite

Ci hè parechji gradu di frostbite nantu à a pelle di e mani. Vi parvaraghju cusì cun l'affari di u più faciule (1-2 gradi), cum'è u restu precisa assistenza medica immediata.


  1. Sì bessiminale e mani, ùn lascià cù un tela impurtante. Rinsing with snow ùn anu micca aiutu, à u cuntrariu, pò più danni, traumatizing it. Sì avete fattu questu, pruvate a mantene a manu nittarà, postu chì i cracke rigularu ponu "apre a porta" à u corpu per parechje infizzioni.
  2. Per calà a manu bè per andà in una stanza cambiata è aspetta un pocu. Dopu à questu, pusonu nantu à a pelle un vunciu antisetticu, in cima di un capru di lana di cuttuni è tutti mette cù un mantellu chjaru è chjude.

  3. Inoltre, calichendu e to mani cù rubbing alcohol o vodka. Fate cusì currettamente per ùn micca crepingte a cima di a pelle. Dopu frustulisce, pudete immerse u to mani in acqua calda (assicuratevi chì ùn hè micca cale, massimu 28 gradi). Ùn a mantene micca in acqua per troppu longa, solu cinque minuti, dopu sfacciate è strappassi cù u tela di cuttuni.
  4. Ùn vi scurdate micca chì avete a calà i mani micca solu da l'esternu, ma ancu da u culu. Fate un tè tè in tè Ùn vede micca alcoolate à tutti, ùn hè micca uttenutu, è ùn pò fà solu assai malde.

Frostbite di e mani: trattamentu cù rimedii tradiziunali

A saviezza folklori veni spessu a l'aiutu di l'omu mudernu. Con ella, pudete puru guariscenu frostbite di e mani. Tutti l'ingredienti per l'infusioni è i calori chì avete bisognu, ponu truvà in a farmazia più cercana.

  1. Un bagnu cù chamomile perfettamente aiuta à restituisce a pelle frostbitten nantu à e mani. Basta à fogghi u margarita per trè minuti, altri 20 minuti per insistiu è di fuga. Quandu u caldo crescate ligeramente (finu à 28 gradi), mette e mani in elli è aghjunghje durante 15 minuti. Aduprate cun cura e untu a pelle cù l'oliu d'aliva.

  2. Accusamenti u stessu baninu pò esse faciatu da "marigoldi" medichi. Invece di l'oliu d'oliva, pudete aduprà fat à capra dopu à u bagnu.
  3. Per avè un effettu più effettue, pudete aghjunghje un fette d'aloe è pianice à a decocuure di camomile o "marigold".

Sì i vostri bocciate partenu per appuntamentu blisters, u so culore hà cambiatu, è e vostre mani anu sdumillatu, assicuratevi chjamà u duttore o avè a clinica più vicinu. Sì ùn avete micca in u tempu, pudete avè poi avvilinatu u sangue.

Attentu, ùn viaghjate in l'inguernu senza guanti o embrague. Hè bella è prutege perfettamenti i vostri pensi da a ghjusta.