Crisma in relazioni dopu u nascita di un zitellu

In una età di prugressu è tecnulugia alta, i virità ùn cambien - una famiglia vera hè una famiglia cù un zitellu. Per a matri, a maternità nant'à un nivellu subkonzirente hè un rimpruverimentu stessu. Una donna diventa più cunfidosa in ella, i so putenzi, a so attitudini à a vita cambia - ella risponde à a responsabilità di u futuru di u so zitellu.

Un significatu novu è diferenti di a vita si prisenta. Inoltre, i scienziani chì u risultatu di i cambiamenti hormonal, a dimensione di e cèl·lula di certe spazii di u cervu aumenta in u corpu di a donna chì dà nascita. Stu prucessu anu un'annunziu benèficu nantu à u travagliu di u culu di a donna in u travagliu, è sicondu i scienziati, u faciule più intelligente! E quantu altru - un criaturu nascì provu cun ellu assai situazioni incredibili è i prublemi solli, chì facenu a mamma per esse colti, pigliate decizione rapidamente in situ inssevuli. U cumpurtamentu di u ghjovanu pare hè ancu cambiante - ora hè sentu rispunsevuli per u zitellu, per u so benessiri. Un bonu di bonu, alegiu è luminoso. Ma ùn sò micca menu prublemi. À l'avventura di notte è di l'affari di domu di a casa, i mammi futuri anu intesu. Ma a crisa in relazioni dopu à u nascita di u zitellu siveru più spessu una sorpresa per elli. Una ghjovana mamma, inculta da un novu sensu, hè cunvinta chì u cumpurtamentu di u maritu deve esse simile - entusiasmu, toccu è sfondate à e là. Però, u papa ùn solu ùn senti sempri u stessu sensu cum'è a so mamma. È questu ùn significa micca dislike for your child. A cosa hè chì un omu chì hè stata fatta à u fattu chì a mòglia prima di u nàscita di u zitellu fece ogni attenzione solu per ellu è avà avemu vistu cumu tutta l'attenzione in a famiglia hè solu à u novu oghje chì hà incontratu i celoso.

U picciriddu cambia in modu a vita di a mamma, chì ùn ne stava nuddu tempu è energia per qualsiasi altru; ellu subordinate per tutta a so mamma per ellu stessu. Un omu chì vede cum'è a so mamma dà u zitellu tutte l'attenzione è l'amore, pò esse innecessarii, superfluous, e quellu o cumincià à "esse capricciusu" attentatu tali attitudine di cumpurtamentu, o evite un locu induve ellu ùn amare più amatu - di stà in u travagliu, Un altru scenfrutu di sviluppu hè pussibile - ghjilosu è di riferimentu à a fatigue à u travagliu o altri razze "passanu silenziu", chì permettenu a matri a participà à u zitellu. Per mezu di l'ochji di a mamma, pare cusì: u so zitellu, un zitillù largu, un zitellu senza chì ùn hà micca più ghjucatu di a vita, pruvucò u so babbu solu indiferenza! Questu pò esse a ragione per l'emergenza di una crisa in relazioni dopu a nascita di un zitellu. I verbi i motivi di tali cumportamentu sò cercati à u livellu psicologicu. U fattu chì una donna à u mumentu di u nàscita di un zitellu sparisce un instintamentu maternali - ella senza parolle, à u livellu di l'interazzione emuzionale, pò cumunicà cù u so picciottu, ella senza sapete cusì cunnisciutu chì è quandu u so zitellu hè necessariu. L'omi ùn anu micca stu instinct - tutti i so sentimenti per un zitellu sò acquistati, anu bisognu di tempu d'accetta, amare u so zitellu. A crisi prolongata in relazioni esaltatu solu a situazione, chì ùn permettenu micca un omu per utilizà à u so rolu novu. Inoltre, ùn solu ùn l'omu hè culpèvule di una crisa. U sindromu di a diprissioni postpartum, chì cum'è un perutu da u celu blu caldi di una donna esse aghjustata è di pene, è hè ancu capacitu per provizviri una crisa in a relazione. Cumu hè chì vo scopre da a situazione? Quandu l'attività di statistiche, u 39% di e coppiu anu travagliu una crisa in relazioni dopu a nascita di un zitellu. Per quessa, u prublema ùn hè unicu è esse bisognu di cunsiderazione, perchè solu quandu avete a capiscitura di i veri ragiuni, pudete solu.

Per vultà a crisa in a relazione, hè necessariu chì avarà da esse dispiacatu da esce. In questa situazione ùn hè micca putente di guardà silenziu - hè necessariu di discussione u prublemu cù u cuniatura. Dìghji ciò chì site preoccupatu, ciò chì avete avè travagliatu. Sì sinceri in a cunvegazione è à u ritornu averebbiate bisognu a sincerità di u cunjunore. Capisci chì unicu solu pudete supremu a crisa in a relazione dopu à u nascita di u zitellu. Ùn salvarà l'omu da preoccupati "nobili": impedite à duverebbe qualcunu di travagliu - crede in ellu, hà cunfortte ancu successu! Prima, u maritu si mette à teme u zitellu, è in segundu, hà sentu bisognu. Ùn aggravate a crisa in pelei - mette in piu di u ciuciugliu, fighjenu a situazione cù l'ochji - cumu avete avertinu in u so postu? Ùn chjarate micca a rilazione cù l'esterniu o cù i vostri figlioli - una disputa hè solu u vostru mistieru, ùn ne participanu micca à l'altri per sughjirmà a relazione. Permite ch'ellu sia permessu chì tù stessu sò culpèvule per a ragiunità di a disputa, ci sò assai pochi di pirsuni senza difetti. Sì ùn avete micca supranvià a crisa in a relazione dopu à u nàscita di u zitellu, ùn pudete micca - ùn turnate micca un ochju di vista à u prublema. Cun cunsistere un psicologu, a megghiu scelte quì hè cunsiglii parechji.

In cunclusioni, vogliu dicu chì a chjave per qualsiasi cunflittu famigliali hè l'amore, u rispettu è u cumprèziu mutuale trà i cagiuni. U benessimu di a famiglia è di u novu solu dipende solu à i genitori, a so capacità di truvà un modu da a crisa, di discussione di prublemi, di ùn esce da u cô cònjo, è prima di andà à una riunione! Amuri, rispettate l'altri è inseme, pudete suprarvià qualunqui fastidiu!