Vita di una madre sole

L'idea tradiziunale di una famiglia felice implica a prisenza di mamma, babbu è zitelli. Per a maiò parte di i persone, hè sta famiglia chì hè tradiziunali è vulintà. Ma a vita hè diversa, ci sò e famìglie chì, per diversi motivi, ci hè micca figlioli o u rolu di i dui parenti hè realizatu da unu di l'adulti. Hè cusì accade chì dopu à u divorziu di i genitori, i zitelli spessu seguitanu cù a so mamma, cusì ci sò tanti mariti in u mondu. Scusamu, sò aiutu, ammirazioni di elli, sò ancu ligati condennamenti. Ma ùn tutti ùn sapanu di a vita di questi femine.
Quale sò mare oghje?

Uni parechji dicennii fà, a scelta cusì cuncepienta di a donna di divintà una matri unica pareva assurdu. Avà ùn hè pocu cumuni. In i grandi cità, induve a vita si scalava da a so regule, induve i cunfini trà masculini e masculini hè guasi guasgi, tanti fimmini decide hannu un zitellu, a priscinniri di s'ellu o micca un cumpagnu prupizia hè trovu. In regula, questi sò più volte e donne adulte chì pò darà un ziteddu micca solu un tettu in sopra i so capelli, ma sò ancu pronti per soprappiunà a responsabilità tutta di u so benessiri. Questi omi ùn anu micca bisognu di sustegnu o sustegnu di l'statu, sò questi nantu à elli.

Una altra categoria di e donne chì sò sempre sughjetti sola cù i zitelli sò ghjovani ghjovani chì anu purtatu i figlioli troppu tempi, per ùn esse prestu per ella. Spessu ci spartinu à i zitelli fora di u sposu, o u matrimoniu si disintegraghja rápidamente, cum'è chì i zitelli ùn eranu micca pruggittati o desitggiati per i dui parenti. Questu hè chì una zitella hè principiatu a vita adulta di manera ràpida è tempiu, ma ùn pò piglià a cumpletta di rispunsibilità pè e so azzioni. Chì porta à i primi embarbassimi.

Eppuru, a categuria più cumuni hè a mamma, quelli chì sò stati sani solu dopu u divorziu. Sfortunatamente, nimu ùn hè micca immune from troubles and disappointments. Quandu a ghjente crea una famiglia, spiranza per u megliu, ma cù u tempu u populu è i so valori sò cambiani, i cô esse ùn sò micca in modu. Ùn importa micca quellu chì iniziu l'intrattenimentu, per qualsiasi mutivu, hè assai più impurtante chì u zitellu veni privatu. I matri avemu a piglià u rolu di u babbu in a criazione di u zitellu.

Difficultes

Oghje i matri precisa assistenza guasi sempre. È ùn hè micca solu di soldi, cum'è a maiò parte di e donne anu sempri l'oppurtunità di guadagnà bè per fornitu per elli è u so ziteddu. Hè assai più difficultità sò purtati da a società.
U primu, spessu una donna chì rigalla u zitellu solu teni una doppia responsabilità per ellu. Apposta o micca, ma ùn affacciari esigenze di più stringent à u puntu chì i taliari je à ogni prova à acconcianu una vita persunale, e date sò cotti cum'è abusu sessuale, animu traumatic di u zitellu, ancu s'ellu era una donna bonu usu ind'a lu limiti di ne rispettu. Ci hè chì, per u drittu à avè una vita persunale è esse felice, una sola mamma hà rimette cun cundanna aperta.
Siconda, una donna facenu assai situazioni unni i dui genitori sò svolti, chì ùn anu micca avè un effettu favorevoli à u so statu emutivu. In momenti chì quelli chì a donna casca puderanu cuntà di l'aiutu è u sustegnu di u maritu, i mariti sò sottumessi à gestisce. In l'absenza di tali l'aiutu, e donne spessu saranu insulati, in a so vita ùn hè raramenti un postu per qualcosa altru ch'è un zitellu è u travagliu.
Tercero, ùn hè micca sicretu chì unghiezzieri sò esposti a pressioni emozionale da l'altri. Queste manifestu in modu diffirenti. amichi moglie di li curà MONSIGNANI, spissu judgmental, perchè in a nostra sucetà un parè diffusa chì i rispunsabilità di a preservazione di a famiglia si trova sanu nant'à a donna. Sì una donna ùn pudendu truvà un omu o mantene d 'ellu, è a falla hè aghjuntu à ella. À spessu ci sò prublemi à u travagliu riguardanti spitali cura zitellu, à spessu ci sò casi induve parenti ùn sò troppu curretta à ntirfiriri in isulana di u zitellu, simmulizzannu chi la matri sula ùn pò risista cu sta.

Ci hè parechje prublemi chì ei matri sò micca cunnosciuti da u cuntenutu. Hè particularmente difficult to explain to grown children, induve u so babbu hè, perchè ùn ùn vi micca cun elli.

Solución di salvezza

Pariate chì nunda ùn hè più faciule: hè abbastanza per truvà un bonu maritu è ​​u babbu per i vostri figlioli per risolviri tutti i prublemi di i mariti in una sola volta. Ma, tristu, perchè vi pare, se i zitelli ùn avete micca bisognu di u so babbu, u zulu d'altru abbanduneghja ancu più di menu. A donna ùn hè micca sempri pronta per una relazioni seria, hè psicologicu difficili per crede à l'altru. In più, Madri scantati circa comu lu rapportu sarà u sviluppu più sociaru di i so figlioli, perchè ùn vi piglia cuscenza in ogni cunflittu. Alcune donne sò furtunati, anu meetu una persona chì diventa un veru babbu per i so figlioli è sustene l'elli, perchè micca sempre.

Se ùn ci hè micca un omu adattatu, avete bisognu à amparà à risolve i vostri prublemi. Ùn si scurdate micca quì l'educazione per i figlioli di i figlioli hè assai impurtante, inveci di u so generu. E duie figlioli è i figlioli necessanu a manu di l'omu. Hè bella, se u patri mantene e relazioni cù i zitelli dopu u divorziu, ma se ùn avete micca, avete bisognu di circà un modu di modu. Di sicuru. Per fà crià i zitelli un stranieri ùn pò micca, ma l'inevenza di e persone vicinu hè necessariu. Pò esse un abuelitu, untu, un bon amici chì pò di u tempu à u tempu trattà cù i zitelli, cammindu cun elli, cumunicà. Ancu raramenti, ma i cumercii regulare seranu assai utili è aiutà à i zitelli sopravivanu a scarsa di u so babbu.

Hè assai impurtante per una donna per travaglià nantu à a so autoestima. Sutta l'influenza di l'opinioni pùblicu è una situazione di vita difficili, spessu suffreghju. A bisognu di sentenu cum'è una persona cumplicata, digna di a felicità, ùn pò esse denuncia. Per quessa, hè impurtante per pruvà truvà qualcosa à a vita, in più di i malfattori passati, difficultà cù i zitelli è a rutina ghjurnata. Hè abbastanza per pruvà truvà qualcosa chì aiutate à mantene un cunfortu spirituali per esse ridutta di sentenzi di culpabiltà è altre emozioni negativi. Questu hè ancu necessariu per i vostri figlioli, postu chì una mamma bona hè assai megliu chì una mamma infeliz.

Un altru sbagliu spessu fattu da ei matri sò a custodia di i zitelli. Ùn hè surprisante chì i zitelli addiventanu per elli i più impurtanti in a vita, almenu durante qualche tempu. Ma ipericatori ùn hè preghjudiziu à a psique di u zitellu. U zitellu in una situazione cusì creta indeterminita, dipende è infantil. A mamma deve pensà à u tempu chì u so zitellu criscinu è esse prestu per una vita indipendente. Cusì, hà da piglià cura chì era felice nò solu in a so zitiddina, per esempiu per u futuru. Per quessa, ùn cambia cuntà i manere, in ogni casu, pò micca strumenta u vostru zitellu chì ghjente ùn pò esse fede, ancu s'ellu era una donna hà pocu vera un tradimentu. Spessu chì hè u piccatu di mariti oghji cù fiddite, l 'insignamenti l' insegenu di chì tutti l'omi debite betray è engaina. Chì distorsta a verita figura di u mondu di u zitellu è influene a relazione maiò cù u sessu oppostu.

Oghje domenichi viaghjanu una vita difficulosa, ma spessu anu più cumplessu. Hè da esse un sbagliu per crede chì avè u zitellu o divurendu i chjassi in discussioni a pussibilità di più felicità. Hè impurtante di priservà à sè stessu e qualità chì permettenu à crede in u megliu, per esse apertu è benvolenti. In a vita di tali donne, l'interessi di elli è i so figlioli sò vinuti prima. Cù sta attitudina à a vita, ùn ci hè micca un locu per i sentimenti annantu à a frasa di parlà d'una persona o di difficultà cù l'autoestima. Ogni mamma hà l'abbastanza pussibuli per fà u so zitellu felice è esse felice. Avete bisognu di usà.