Dmitry Shepelev hà divinutu u famusu show di famiglia

Dopu assai, un novu music show "Two Voices" apparecenu nantu à u canali STS, chì serà diretta da Dmitry Shepelev. U novu prughjettu ùn hè micca sìmulu à l'altri - i duos familiari di i genitori è i ziteddi cuntenenu quì. E i prucessi chì anu da passà, ùn site micca chjode di fà facilità in a so attività puderanu chjamà a rapprisintazioni di rap, opera o di qualsiasi altre genre.

Dmitry Shepelev, chì dopu una volta longa volta torna à u travagliu, ammettiu chì era cuntentu di participà à u novu prughjettu:
Aghjustu accadègiu di guidà stu prughjettu in u primu postu, perchè iu sò un ghjovanu babbu, è questu spettaculu hè nantu à i valori di a famiglia, à a relazione trà i genitori è i zitelli, è, sicuru, à u talentu veru. Sò sicuru chì serà divertitu è ​​toccu. Avemu l'aspittendu emocioni incredibile è a lotta di participanti per u ricunniscenza di u paese sanu

Shepeleva hè stata cunghjunata da a cantante Julia Nachalova, è Laima Vaikule è Viktor Drobysh vanu valutà i talentu di i participanti. Un altru ghjudice cambiassi in ogni tramonto.

U pruducer è u cumpusitore Victor Drobysh hà dettu chì ùn saria micca fàe valutà i cuntenutori in questu tempu; serà necessariu d'esse ghjustu, valutà i dueti di i zitelli, è criticà l'errori di i genitori in a presenza di i zitelli:
Questu hè unu di i prughjetti più interessanti in quale aghju parte. Sembra chì u ghjurale hè u più duru per noi, perchè ùn hè micca putente d'evaluà l'interpretazioni di i zitelli senza preghjudiziu, ma ùn si ponu ignurà e difetti in u performance. È u più difficiulmente hè di cumentu nantu à i sbagli di i genitori in a presenza di i so figlioli.