Cu cura di l'ochji femine

L'ochji sò u specchiu di l'ànima. E u più beddu u bè cù l'ochji, u più beddu hè l'anima. Per ogni donna ùn hè micca un segretu chì l'urrigu curretta ùn hè micca necessariu solu per a pelle di a fàccia, ma per l'ochji. In questu articulu, decisu di cunzidirà u tema, chì hè chjamatu: "A cura ghjustu pè l'ochji di a donna".

Comu avemu digià dicenu, ci hè una bisognu di cura immediata darrere l'occhi, è ancu sottu à a pelle di a faccia. Questu hè veru esve fussi se u vostru travagliu hè cundue cù una furia di u visu constantu. In questu casu, hè bisognu chì spessu u prugettu di piglià un spaziu è di restu per l'ochji per esce à quattru cinqui minuti, chjusteranu. I reguli basi per a cura propria di l'ochji femicili sò chì hè ancu necessariu per l'ochji per avè una dieta equilibrada è equilibrata, è prima di tuttu, l'ingaghjamentu di such vitali è necessarii vitamini A, B, C, D. visione normale è prevene i malati oculardi.

Unu di l'infurmazioni più effikausi per aliviè a fatigue è u restu di l'ochji hè l'utilizazione di una cumpressione di filu fattu di l'elaborazione di tè. Quessa cumpressa deve esse appiicata à i pranziati di 10 minuti, quandu avete avvistu a rossu di l'ochji provocatu da a fatigue. Grazie à sta prucedura, l'ochji avè acquistatu un lustru esteticu notevone.

Inoltre, cura di l'omi di a donna significa una attitudine propria à a pelle à ssu locu. Infatti, hè l'appughjatu è timely à a cura di i pelle à l'ochji chì ponu darà a fàccia un frescu è sempre ghjovanu. Questa cutidiana hè assai licurosu, ùn hà micca pussutu tessili grassi è fibri musculi. Hè per quessa esistassi un cura attente. Sempre hè necessariu d'utilizà una crema suecial especial para a pelle à l'ochji: ricordate chì questa crema ùn deve esse facilmente assicurata è ùn abbandunarà un brillo fatale. Hè impiigatu sottu à l'ochji, pulitu, cù l'aiutu di ei di u ponu, cum'è di "spirazioni" in a pelle. Nta a crema di pula nica ci anu da appiecà da u cantonu di u to ochju à l'internu, è à a suprana, à u cuntrariu.

Un altru aspettu negativu in l'apparizione è a bellezza di l'ochji sò l'e so "sacchetti". I ragiunarii di l'apparizione di saccu sacchetti sottu l'ochji femicili sò diverse. Per esempiu, pò esse in ogni modu di malatie chì sò assuciati à u sistema cardiovascular, riziette, trastornu hormonal è ancu u travagliu di u corpu di u corpu è, direttamente, l'ochji. Dunque, in u primu locu, avete cunsigliatu un specialista. S'è capisce chì ùn avete micca daveru di e cose di e malatie cosechjate, andavanu à fighjà attente à u rimediu pupulari chì allughja l'inflamazioni di e parolle. Compressioni speziale di sage aiutanu à quì.

Ricetta per a scorcia di salvia per a cumpressione d'ochji .

Fuguru circa circa 100 millilitri di l'acqua è a ghjucate quì una cullizzioni di sage. Facemu un focu dèbbitu è ​​fervente nantu à trè simane. Pudemu l'infuzione per 20 minuti, pudite filtru cura u fruttu curatu è dividite in dui parte indè. Femu una parti integrale è fate un altru. Allora l'hà da fà faccià alternativu, primu calore, è po cumpressi friddi (10 minuti ogni).

In stu casu, pudete puru applicà cumprendi di cuntrastu . Per esempiu, pigghemu cupsghjenti per u caffè, è in una di elli pruduce l'acqua calenta à l'altru frastu. Allora perchè appena, per un minutu, appricà quelli cups à l'area di prublema (5 voti ogni tazza).

Una altra di e mancanza femminile hè cunsiderata cum'è una simpatica chì hà inchjendu sottu à l'ochji. Eccu, un modu efficagtu di lotta hè a patata d' abitudine. Scogliamu a patata in un grossneru, fate e patati grati in una napulita è aghjunghje à u locu di edema durante 15 minuti.

Inoltre, per migliurà u culore di u piobuceur lattice è crià a so vitalità, recomandammu usu di màsculi speciale chì ponu esse facilmente preparatu in casa da prudutti improvisati.

1. Pigliate u verduggiu verde è tagliate assai finamente, poi aduprà sottu à l'ochji per 15 minuti è coperta cù un prugnu addossu mozza.

2. Aghjunghjite torna u pappulus finamente, poi colti cunzzione di dui cullenade di crema agria cun una cullizzioni di verdura. Pusendi a massa rimolta in u piobu celu, per 10 minuti. Allora lavoni cun acqua calda.

3. Pigliemu patati è trè d'elli in un rossu, dopu a quale aghjunghjenu dui cucini in u latte è a farina in u cunsigliu chì risultatu, mette in bè è applica à u piobu celu, circa un quartu d'una ura, micca più. Allora lavoni cun acqua calda.

U cura di l'ochji addiziale vole ancu a rinfurzà i musculi d'ochji. Questu aiuta à rimpiazzà u stessu inflamava sottu l'ochji è apretisse a pelle à l'ochji. Fighjemu à eserciziu specialu chì ci anu da aiutà a nostra stile bella, sprissiva, è aiutau di perdiri i mancassi.

1. Tandu deve chjudarà i vostri ochji forti, è in seguitu, contàte à i "trè", lentamente è oteppene cumeramenti. Questu esercitariu deve esse fattu 6 volte.

2. Tandu deve chjudarà i vostri ochji forti, è apri l'aperti, ma duvete sguassate i so rinfrescanti cù i vostri ditte. Questu esercitariu deve esse 10-15.

3. Amicheghjenu i vostri ochji è in stu mumentu pruvate rotà l'occhi in un círculo - 5 volte un modu, è a stessa - in l'altru.

4. À quasi 20 seconde, fighjate à un puntu è ùn spiazzate micca in u stessu tempu, dopu chì u stessu 20 seconde parla intensamente. Questu esercitamentu deve esse fattu 3 volte.

5. Per ùn turnà a testa, pruvate di circà, in pusà, di l'abbandunà è a direcia. Questu esercitariu deve esse 7 settimane.

6. Miremu quì à l'altru, pudemu trascurrarà a nostra vista à a diritta è cunte à 20, dopu tene i pappà. Inoltre, eseguitu repite l'exercitu, annunzià u primu postu, è po esse da parte. Questu esercitariu deve esse fattu 5 volte, è guardava u so latu.

È, finarmenti, l'uttine di i zitelli hè presa bè è belli e cilegie bè prudutti è belli. Per fà questu, ogni volta prima di andà in dormire ci hè necessariu di lubricate i tacchi cù una suluzione di l'oliu di castore, questu aiutà a mantene a so densità è evite a perdita di cilia. Bona furtuna per voi!