Cuidado di u corpu è di a face in u bagnu

Tutti i piace à visità u bagnu, i prucessi di bagnu nantu à u corpu anu un bon effettue: a pelle hè purificata, u corpu hè liberatu da i fuddis accumghiglii, un sensu di l'armunia di u spiritu è ​​u corpu si sorgienu. Dunque, per i persone di qualsiasi età, hè utile a vaporizazione è andate à u bagnu. Caring for the body and face in u bagnu, hà amparatu da sta pubblicazione.

Scrubs naturali
Probabilizente, assai pruvate di scurciaranu u so corpu in a sala di steam avec una cura di arcilla, u salinu, u caffè, u meli. Quessi prudutti sò spessu usati in saunas è bagni. A ragiunata di a pupulazione hè simplicità è riceve, è l'applicazione, senza preparazione ùn hè necessariu, aghju pigliatu u jar è scorciate u corpu. A regula fundamentale hè chì u misruppiu duveranu esse applicatu quandu entra in a sala di steam a seconda volta, ma micca u primu. Ùn ùn appiegà muventi à i piazzi suggetti.

A meli in cungiunzione cù u salitu hè una bona diaphoretic. A pelle cù u melellu hè vitaminizatu, si faci una crema addattitiva, e toxins sò prontu fora di u corpu. In i pezzi ceramichi pusau u meli è agghiunciu cù u salinu. Doppu un calviu in u bagnu, a foglie u mischju cù u corpu. Hè necessariu ùn solu per frarà u corpu è di pusà, ma ripiglià a benestizzione da a so pelle, poi l'articuli cisterna di l'epidermisa sò sbulogati, è avemu lavatu l'acqua calda. Meli di salitu hè un bon stimulanti di suduri. Dopu chì a mutazione hè appiicata, hè megliu ùn abbia da pumparisce per un'antra 30 minuti, postu chì u licitu spuntà cù sudore mentre ingria u liquidu. A pelle sarva bellissite è bruttura. L'effettu di u melu pò esse addimulendu agghiuncennu l'olii essenziali. Per l'oliu di bagnu ci sò agrumi, fir, juniper, eucalyptus, sage.

U cafè hè un mulinu excelente, aiuta à purificà a superficia di a pelle, perchè contene sustanzi chì fretenu u grassu subcutanicu. Pigliate e pani di u cafè è movere in un macinacciu di cafè per sorte un pocu di grande particles. In u bagnu facemu un cafè virtuvatu è mischjà cù a crema agria. Scurparemu in u bagnu di steam cù a mezchemata acquistata è caldaci à sè stessu finu à ch'ella sia assai calda, lavamu a mezcheta cun l'acqua da u corpu. Ùn aghjuntevi a pelle constantemente, perchè cum'è di massaggi, cum'è particelli più grandi di cafè ponu a ferite a pelle. L'aroma di cafè aiutà à rilassà. U effettu fussi notu dopu chì abbandunà u bagnu, a pelle sarà prudente, cum'è un zitellu. Ùn cunsigliate micca aduprà sta caffè di cafè per i persone cun "saltà" di pressione.

Clay. Comu un muvenu quandu avete bisognu di piglià una bassina dispostu, chì hè vindutu in a farfantarìa, ora l'scelta hè larga, è pudete sempre truvà a cumuzzioni ghjusta di sustanzi. U più populari hè culore blu, cuntene un cumplettu di i microelementi è sustanzi necessarisi per u corpu - molibdenu, copper. Aluminium, zinc, phosphorus, manganese, calcium, magnesium, silver, nitrogen, iron. In più di purificazione, questa scura disinisce a pelle, cusì, hà un effetti antiinflamatori.

Clay verde hè un maravigliu assossu. Arcuni biancu - grazia à a so attività antisettica hè stata aduprata in a cosmetologia, adattata per a manente di lignu è finita. L'argilla russa hè utilizata si u corpu ùn manca u ferru. L'argilla fugliali enrique a pelle cù l'ossigenu è sguassa tossini. Clay Grey hè un tònicu è effettu di a moisturizing è hè una bona mascara per a pelle seca. Questi tipi di arcuni si pò truvà in ogni farmazia. Cumu preparà a mezcla pò esse truvata da l'urdinamentu nantu à u pacatu. A maiò parte di e arcusgi in pezzu sò diluciuti cù acqua calde in una proporzione di 1: 1 è mischjanu bè. In a sala di steam, frettu u corpu cù una mistura finu à ch'ella sia calura, si sente cun questa mutazione è rinfriscà cù l'acqua calda.

A maiò parte facenu maschere di culore biancu è astu biancu, perchè cuntene una riccheta minerale minima di sti arcuzzi. A pelle dopu chì una maschera ùn deve micca esse l'usu di una crema, hè benistatu. Hè megliu aduprà sti fondi in un spugliatu privatu, hè improbabile chì tù sia permessu di usà cusciottu plastiche in un bagnu publicu.

Infusioni di erbe
Sò micca frutti comu scrubs, ma in prucessi di bagnu sò largamente usati. Hè abbastanza faciliata per cuglià una infuzione, per questa, 5 o 10 minuti prima di l'inseritu à a sala di steam, avemu aduce 2 o 3 cullarone di stagione secca cun vittura d'acqua fogera e foglie è fate l'infuzione. Facemu infuzioni quannu vulemu per a seconda volta in a sala di piena. Quandu l'erba hè prudigiusa, masajuleghji i movimenti nantu à u collu, i ghjinochje, i codi, a mugla di u pitta, a faccia. È a "infuzione" d '«infusione» trasfigurà sezzioni rassiculate di a pelle - back, shin, caduti.

À l'estiu, puderete fugliale e pratiche medicinali, è pudete cumprà briquette prestu in una farmacevule. Sì l'estiu, quandu ùn hè pocu da u bagnu, ci hè un scunchiu, puderanu chjamà chamomile, calendula, cuff, centipedes, nettle, clover è di cocchji da l'infuzione. Hè pussibule di cunsiglià di licorice da e farmacevule, ma micca di zucchero, ma di grass, è ancu kelp - kelp. L'infuzione di licorice perfetta e soffrenza u pelle, è dopu chì ùn hà micca bisognu di aduprà a crema, a pelle sarva licenza è viddevita. Laminaria hè ùtule per u so cuntenutu di iodu.

Massagers
In u bagnu hè sempre un piacè di utilizà un massager. Sò aiutanu à rilassate, cacciate i cunduti obsoleti, migliurà a circulazione di sangue.

1. U megliu massager in u bagnu hè una scupa. Ma pudete micca esse rinfreschiunu sè stessu seppi prossimu di un accunciatori di battaglione professjonali.
2. Una scupa da pesti. Pudete fà sè stessu. Per fà questu, fate 10 o 12 rami di currantu nuru in a lungura di 40 centimetri, attaccati cù una corda da un fini è secca. Chopsticks toccu u partitu o tene à i pedi, nantu à a spalle. Tali palelli sò stati aspettu, è a scupa d'sti paliglii "beats" suecia.
3. Mitten. Pudete cumprà in una farmazia o stitch it from natural fabric. U pudete puderete frutere l'uni o sè, maschile i petti, u ritornu.
4. Different scrubbing chì vende in i tene "Tutti per a Bath".

Face a cura in u bagnu
Sceglite a pelle naturale in u bagnu. L'aria aereo è steam stimule u muvimentu di a limfa è u sangue, attivate u metabolismu celulu, possa un effettu pusitivu nantu à a pelle di a faccia. Cusmetichi sò cunsigliati d'appricà à a pelle nutizie è a maskra di u freschamentu in u visitante di a sala di steam.

Maschi per u corpu è a faccia da u tesoru di a saviezza pupulare
Mascara di patata
Prima di vultà à a banna, fate a patata media in un uniformu. Scorcia di a buccia, schiera cun un forchetta, cunmbore cù una cullizzioni di l'oliu d'oliva o a crema agria. Dopu à a siconda chjamata in a sala di piena, durante u restu in u spugliatoghju, impone una maschera per 15 minuti in u spaziu vicinu à a bocca, vicinu à e curone di l'ochji, nantu à i piovuli inferjuri.

Nantu à i pranzi superiuri, appliice 2 untuoli di cotti per 15 minuti, pre-umidità in una tintura fresca di camomile o maceratu in tè duru. Relaxate: mani facemu à pusà un troncu, avemu un ochji chjusi. Avemu cacciate tampons, saccharate a patata fresca di patata cù l'acqua fresca, è cusì avemu da applicà una crema nutritiva.

Patata è apple mask
Questa mascara tindrà un efectue refrescante è purificante nantu à a pelle. Per sta mascara, avete bisognu di 2 cullizzioni di farina di patata è una sour apple verde di tene.

Scaccià a mazza in acqua crescente, necevarè, carne nantu à un grossu rossu, aghjunghjenu a farina di patata, stitch bien. Puderemu chjudarà a maschera per 10 o 12 minuti nantu à a pelle face, dopu chì a mascara sarà lavata cù acqua calde.

Maschi per a faccia è corpu
U megliu postu per i mascarelli à a cura di u corpu è di a faccia hè a sauna è a sauna. Un corpu caliu è steamed chì hè stata limpiata, pronta per i prucessi cosichi è risposta bè à nutrienti. E in un bagnu duvete micca aduprà micca cosmichi preparati, ma coccia cù prudutti naturali.

Maschi per u pelle normal
Mmedita ½ tazza di frasi fridhe di tè, 1 cucharadita di scorcia di grapefruit rillatata, 1 tazza di fat iozu ingeratu, 2 cullizzioni di meli. Emu putere nantu à 15 o 18 minuti in a fàccia, da lavà a più maschera cun acqua cale.

Mascara Nourishing
Pigliate una cullizzioni di fècula, 1 manca rillata, 1 cullea di crema agria o oliu d'oliva. Lassa nantu à a fàccia di una meza ora. Pùa lavà a maschera cù acqua calda.

Mascara da alga
Questa mascara aiuta per pudè passà a pelle di a fàccia è u collu. Appretenti se ci sò e cogliu è culuriti nantu à a faccia è in u decocuulu. A maiurezza basa di algae aumenta per a situazione stressanti di stagione, aiuta à ottimisà u tonu di a pelle. Emu putemu nantu à 10 o 15 minuti una mascara d'alga, da lavamu l'acqua. Per piglià l'effettu di sta mascara, purtammemu u tessulu cù l'acqua calda, cogliu a bagnera beni e poi pùtela nantu à a so mascara.

Maschi per a pelle seca
Mascara Nourishing
Pigliate 2 cullenade di grassu crema, 1 ghjuvaggiu, 1 cullarone d'oliu d'oliva. Poi fremu l'arragghiu di gaddina cù mantra è crema finu à chì a mezcla hè gialla clara. Allora putemu una mascara in u collu, l'area di decocuulu, in a fàccia, fora di l'area versu l'ochji.

Frutta fresca di curda
Pigliate 1 cullenada di l'oliu di ganso, 2 corcini, ½ fruttu di zucchero, 2 cullen di teasci di u casgiu grassi. Tutti amu mixta bè. Dopu à 15 minuti, scapparu, lavate a faccia cun infuzione di tè o chamomile, poi cicatrisce a pelle cun una crema fresca.

Caramelle di Cream Cheese
Pigliate 1 spinafu di curda, razmotem con 1 cuisson di zuccheria è 1 colazione di crema. Sta mutazione serà appiicata à a faccia per 5 minuti, cun acqua fogera a focu à a temperatura ambiente.

Mascara di mustarda
1 cullenada di u mustardu dilutedu cù 2 cullenelle d'oliu vegetale è 1 cullenade d'acqua. Sta mutazione hè appiicata à a faccia per 5 minuti. Allora l'arraggiamu l'acqua di calore.

Cabbage Mask
Chop the leaves of cabbage, fate un pocu in lece, fate un patu da appiccià è appricà à a pelle di a faccia. Dopu à 20 minuti, rinite u to visu cù acqua calda.

Mascara chì smarassi i zitelli
Cogliu 2 cullizzioni di l'oliu d'oliu è 2 cullizzioni di meli. Questa mistura si caliata finu à ottene una massa uniforme. Puderemu nantu à 20 o 30 minuti nantu à una pelle di a fàccia è u collu. Dopu a mascara, lavenu cù l'acqua neve.

Apple masked mask
Questa mascara hè adattata per a pelle pallidu. Per appruntà sta mascara, misci una 1 cuppa di legna di terra, 1 cullenada di u meli è 1 racina di manzella. Guardemu da 15 a 20 minuti in a fàccia. Allora l'arraggiamu cù l'acqua càlida è neve.

Vitamin mask
U zùccaru frescu di pompelmo rirenze a faccia è u collu. U polpa restante hè mischieria cù a crema agria, invechita prima. A massa resultanti hè appiicata à a faccia è u collu. Dopu à 20 minuti, lavate a mascara cun acqua cale.

Corrective cream mask
Pigliate una cullizzioni di crema, mettite cù 1 colazione di casgacciu è una cullizzioni di zuccheria. Facemu questu mischju durante 15 minuti in faccia. Dopu lavà a più maschera cù acqua calda. Sì a pelle hè propensa à scanzà, à vermiglium, è assai sensible, da quandu dopu l'appiccicate a maschera pò esse da 30 minuti.

Per aduggittarià a pedicure è secca
Scurcizzà u zucchine in a forma di circles, un spingu di ½ centimeter, poi poni nantu à a faccia è cù u collu per 20 minuti, è rinfriscà a faccia cù l'acqua fresca, chì dilute à a mità cun u latte furbu.

Maschi per a pelle grasosa
Apple carrot mask
Mettite i zappagini rossi è manzili. Pòcchia nantu à a fàccia è tenite 15 o 20 minuti, sguassate quandu u maschere cù u focu di cuttuni da a stesa, previ umida cun una decocultura di camomile è milfoil. Dopu à u prucedimentu, applica à a pelle di a faccia è di u collu, una tela calza in terrazza per 3 o 5 minuti.

Tomate Mask
Pute u grippu di u tomate in faccia per 20 minuti. Pùa lavà a più maschera cù decuratore d'arba o calda d'acqua.

Palumma di Torraca
Aggherou aghjunghjenu a civetta aghju u zuccherinu à una massa grossa. Prima, ripiglià a faccia cù u zitelli di u pomelo, inghji appricà u cugatu resultante. Mantene nantu à a pelle finu à sicondu solu, è pate una lavare l'maschera cù acqua cale.

Apple-cucumber mask
Nant'à u rossu femu l'ombra è u cucumu. Mettite è mantene a mascara in a pelle per 15 a 20 minuti, è pate a lavare a mascara cun acqua fresca.

Una mascara chì cuntene fogli di u sorrel frescu
Pigliate 6 o 8 foglie di u sorrel, è tagliate, è pudete puderebbe cù 2 cullen di teasci di frutta fresca. Prima di applicà a mascara in a pelle, appricà una misura di faccia à faccia. Lave cù una solu di tè.

In un bagnu, ancu di cura di u corpu è di a faccia, hè pussibule di realizà una cura di a pelle. Dopu tuttu, in u bagnu l'efficacezza di l'utilizazione di i prudutti naturali hè assai più altu ch'è s'applicate à a temperatura di l'ambienti. È vi dicemu à voi cù tutti i nostri cori: "Cù un ligeru vapor!".