A felicità hè salutistica


A data, ùn ci hè micca definitu generale di u terminu "salute", ci sò più di 200 definizione di sta categuria. In u mo scopu, u più chjaru, a più intelligibile, accessibile è suffirenziu hè a definizione di l'Organizazione Munciali di a Salute (OMS), chì "a salute" hè un statu di cumpurtamentu fisicu, psiculogu è suciale è micca solu l'absenza di malatie o infirmità.
Inoltre, ùn ci hè una difinizione generale di definitu di u termu "felicità", ognuna fècenu definisce in modu propriu, basatu in valuti subjectivi persunalizate. A me propria difinizione hè questa: a felicità hè a salute in tutti i so aspetti: fisica, psiculogica è suciale. In u nostru articulu "Felicità hè Salute" avete imparale: cumu a felicità afecta a salute. E avà avemu l'amparà tutte e cumpunenti è scuperta e quantu ci hè necessariu è ciò chì avemu necessariu per a felicità. Fighjemu cù u compunimentu fisicu. Hè pussibule è necessariu di riduzzione è mantenimentu per a salute fìsica. I medichi dicenu chì ùn sò micca un populu sanu, ùn sò persone sviluppati. Per quessa hè necessariu:
per passà à un scupertu qualificatu è di diagnosi di e malatie è di e malatie (ùn sò micca significatu "diagnosi di l'informazioni" è l'accussì "trattamentu" cun bioadditivi di una certa firma - hè solu affari). Questu ùn sò micca avè u tempu è u dirittu (ora tuttu ùn hè micca liberu), ma pudete passà da almenu un scrutze parali di quelli organi è sistemi cù quale hà avutu prublemi per a quale ci hè caghjunu, fate curazioni di e malatie cronica; truvà un bonu spécialiste, da quale hè stata trattata è osservata (aghju sceltu un duttore chì prefete i prudutti naturali da i pianti); guariscenu i so malati, è in u futuru sù mantellu u so corpu in a forma propria; attentu à l'alimentariu. Hè bisogna à esse raziunale, questu, chinu, per vede e vostre necessità. I boni per naturali (eviteni prudutti "dannuci", cum'è parechji mannarii sintetici, maisonie, iogurti, patatine fritte, zuccati carbonati cù tinte, salchicchi, prodotti semi-stati, etc.). Attentu à l'attività fisica suffirenziu: camminate più spessu di u trasportu di a cità, fate l'eserciziu, spessu devise l'aire frescu, impone spentu tempu liberu allora, è micca in fronte di a TV.

Avà parlatu di a salute psicologica è suciale. A persona hè vicinu à l'altri populi è ùn hè micca impositu evità l'influenza di l'altri. Ma vogliu dì chì u mondu ùn hè micca male o bellu - hè cum'è noi a percive.
Per principià, pruvate à amparà à vede i lati di a vostra vita. Pensa à u fattu chì assai persone ùn avete micca ciò chì avete (salute, famiglia, travagliu, etc.) è aprezzate tuttu ciò chì tù avete.

L'energia vapirs - (sì, hè un fattu indisputable chì esisti), perchè a cumunicazione cun elli, è ancu più disputi, cunflitti, faciule solu per voi. Pi mia, sapemu quantu difficili si un cumpagnu vera esse una persona di vampire, è ùn ci hè nudda manera di evitari di parlà cun ellu, per ùn abandone da u so travagliu per questa ... Allora pruvate à travaglià a vostra estratégia è e tatticule cù una tale persona. In nisun locu ùn dispunia micca cù ellu. Senza di silenziu o in parolle accunsenu cù tuttu, ma o fessi cù a vostra manera, vi mostra a vostra tranquillità è l'indifferenza in risposta à tutti i so "quibbles". Ùn lasciate à u cunflittu sottu un pretextu. Pigliate un sedattivu (per esempiu, valerian) prima di cumunicà cun ellu è ricurdativi: solu a vostra patience aduparà tuttu ciò. Cusì, stu vampire ùn duverà micca a vostra energia negativa, chì si manghja, è prontu accunsenti (vi scuperta autra vittime più dèba). Believe me, questu aiutà, mi piace una sperienza simili.

Si calma, eleva l'animu. Do good for yourself and for others. Traite à l'altri cumu vo vulete trattà. Sicura chì "u bonu hè puniscibile", ma ci sò ancu e boni pòpuli chì devi bisognu rispose bè pè u vostru bè. Amparate à amà ti stessu. Do what pleases you (senza violà i diritti di l'altri). Accumincia u ghjornu cun u surrisu - davanti à u specchiu, risparmi a tù stessu è dicenu chì sì u megliu, successu, chì sarà fine. U ghjornu oghje, u vostru modu di modu dipendenu in largu di u cumu hà cumu cuminciatu, cumu si stabilitu; vestiti cum'è piace, quantu sìmelle, è micca cumu volenu l'altri.

Pruvate d'avè menu attenzione à nudi è à critica di l'altri. Tutti ùn si pò micca piace, ognunu hè incunificata, perchè chì riceve offense è perdone i nervi (è, eccu, a salute) in questu. Concentrate e vostre forze nantu à ottene i vostri miri. Determina per sè stessu a catena è u significatu di a vita. Vive per ellu, ricusendu una altra cosa, perchè avete a pudendu sacrificà a cosa. Pruvate d'observe queste simule cunsiglii è definitenzia prontu l'aiutà.