Cume à dilla à u zitellu chì ghjè aduttatu

Avemu avemu toccu in un tema cusì cumplicatu. Cume à dilla à un ziteddu ch'ellu hè statu aduttatu? Cumu puderemu esse una reazione da ellu? Comu sceglite u tempu ghjuntu per una conversazione? Tuttu questu in u nostru articulu di u ghjornu!

Hè accettatu in generale chì a famiglia hè a alternativa più preferita à i refugghi e orfanati. Ma in u prucessu di l'adattazione di un zitellu adoptatu ci sò parechje difficili, per u zitellu in modu stessu è per i genitori novi. U picciriddu, esse riittatu da i so genitori, si metti un traumu psicològicu è à u nivellu sottunzialu hè postatu da un sensu d'inutilità è di solitude. In a nostra sucità, ci sò sempre forti preghjudizi, in sottopenniu chì i praticati sustintamenti chì anu avè l'aghjurnamentu. Per quessa, stu prublema ferma più bella, chì ghjè per quessa hè impurtante furnisce assistenza è sustegnu à i genitori è i zitelli.

Un'altra impurtante impurtante chì deve esse risolta da i paisani riguarda a divulgazione di u sicretu di l'adopzione à u zitellu: sì chì u zitellu deve esse dichjaratu chì hè adoptatu; se si, quandu è cumu megliu per fà. Finu à l'altru, i particulari ùn vacilanendu à parlà di l'adopzione abbia, ma ancu sò cose cun prete, u timore di esse sbagliatu è timore di a reazione di l'altri.

In seguitu, i tematichi tendenu à u fattu chì u fattu d'adopzione era sempre un segretu. Avà parechji di elli sò di l'opara chì hè necessariu di parlà, cum'è in ogni casu, mentre chì ocultava st'informazione, u ghjornu à u to figliolu, è sta vuluntà genera una altra mossa nantu à a catena. Anch'ella sta información u zitellu pudareti amparà pè i chance di parechji cunnuscenza o amici. In ogni casu, a decisione hè per i genitori.

I paisani chì amparanu da u zitellu u fattu di a so adopzione, cusì impussibili, cumu pensanu, per pruteggerà u zitellu da un sensu di rigezione, a solitude. Ma una famiglia forte pò esse fatta sola nantu à a fiducia è l'onestà, è a presenza di u sicretu alla vita di a vita. È hè difficiule di ritornu una volta quasi averia perdita. Dunque, avete bisognu di dettu tuttu, cum'è veramente è, perchè andate à dì à u zitellu cumu si appareva in a famiglia. Da comu stessu si sente nantu à questu, dependerà di l'adopzione corretta da u figliolu di u fattu di a so adopzione.

Parrannu di adopzione hè simile à tutti l'altri discorsi serii, chì prima o sti primi parenti spuntanu cù i so zitelli, cusì vaghjime cunsiglii d'informà una dosa, in cunfuranza cù l'età di u zitellu. Hè necessariu di risponde à a dumanda di u zitellu è solu, è ùn ùn dì micca u vostru puntu di vista. Cumu crescete, i dumanni seranu più difficiuli, ma puderete puderà furnisce più informazioni, chì hè necessariu per capiscenu l'esencia di a materia.

Quandu i so parenti palesa un figliolu nantu à l'adopzione in una lingua chì entende, a realizazione di u fattu d'adopzione si sarà per ellu un fattu ordinariu da a so vita. In ocasioni i zitelli anu da esse dichjarazioni chjoppuli finu à ch'elli ponu capiscenu è entendre solu, perchè ùn vi maravigghiate è ùn avete micca irritatu s'ellu avete qualcosa di adopzione per più di una volta. Questu ùn significheghja micca chì prima avete spiechjaru pocu o incomprensibile, solu u zitellu era micca listatu per riceve tali informazioni. I studii anu dimostratu chì i più genitori sò aperti per discutiri duminii relacionades cù l'adopzione, u più faciule per u so figliolu adoptatu.

Se i genitori parle à un zitellu annantu à u fattu di l'adopzione abbicientale, positivamente, sensitivamenti, un tali accusamentu pò aiutà à un zitellu supremu u dulore mentale. Sì dite à u zitellu per capiscia chì sì sempre pronta per parlar apertu è cunfidendu cun ellu di l'adopzione, questu hè l'unicu modu chì pudete aiutà. In una cunversazione, pudete permettenu sapè chì qualchissia hà abbandunatu ellu, è ci pò esse parechje motivi per questa, è questu ùn hè micca trattatu personalmente cun ellu, ma avete vulutu un zitellu è avete pigliatu à voi stessi, realizendu tutte e diffarenti pussibuli, per à cresce è amarà. Cumu un tali attempu, ùn avete micca purtatu un traumu, diventendu u fattu d'adopzione, ma solu meritunu u so rispettu è gratitù.

I siciliani ùn anu micca avutu un parente cumuni, à quale età di valuta à dì à u zitellu chì era statu adoptatu, ma a più cresce chì hè megliu di fà quessa prima l'adressia. Certi psicologi chjamanu l'età di 8-11 anni, altri - 3-4 anni. Certi experti dicenu chì a più bona età hè quandu e quistione sò vinuti da a seria "Induve vene da vene?" Una di l'opzioni per inizià una cunversione nantu à l'adopzione, l'esperti chjamanu l'istoria in forma di un conte di fata. Terapu cù i capelli di fata hè una direzzione sana in psiculoterapia di i zitelli. U valore di i cultisti di fata hè chì vi permettenu di fà cumercià a conversazione da una terza persona, quandu hè assai difficiule per i paisani di cullà i so pensamentu è ùn sapianu di unni partenu. Per quessa, i storii è i ricodda sò un principiu maravigliosu per una cunvenzione impurtante cù l'adopzione.

Tutte l'articuli pussibuli è travagliu annantu à questu tema avè a risposta chì unu deve parlà è parlà apertu è cun fiducia, ma à u stessu tempu delicatu è di età. Ogni parente stessu si sentenu da u cumpurtamentu di u zitellu, per sapè o chì hè bellu. A cosa principal hè chì u zitellu devi sentenu chì, anche tuttu, hè assai piazzatu. Avà sapete cumu à un ziteddu ch'ellu hè adoptatu.