Salvà un santu duru per u to babbu

"Sò creati da a sustancia di u listessu di i nostri sòliti. È a nostra vita sana sana hè circondata da u sonnu. William Shakespeare.
Per guardà un santu duru per un ziteddu hè chì, cù l'alimentazione, spessu molura a mamma. Intratceremu à risponde à e questione più estimulante è dà cunsiglii cumu per furnisce u sonnu.
U sognu di u nostru danu hè ancu assai necessariu . I sperienti cunsiglienu per guardà un santu duru per un zitellu è di u restu di ghjornu à 6-7 anni, chì questi a concentrazione di l'attenzione, hà un effettu benefizièvule annantu à a salute (aumenta e proprietà immune). Tuttavia, tutti i zitelli sò diverse. Unipo di quelli chì si ricusanu di dormenu duranti u ghjornu, "pour" a notte. Ma questu ùn hè micca un modu da a situazione. Senza pacienza, pruvate truvà a ragione per u ricusà u sonnu. Se ùn avete micca u vostru, vi andà à u pediatricu. Forsi, ellu recommandé recommending the child in colacciones sedattivi.
Pudete ancu trasferitu prucedure di acqua per un tempu di ghjornu di u ghjornu. Durante a natazioni è u maschile u zitellu pèrdite assai energia, si stanca e, in modu di ritruvà, dorme rapidamente. Ma passa chì u zitellu ùn ponu micca impostu. È tuttu perchè l'energia rinviata durante i prucedure utili, truvà un modu di modu.

Se pruvate di escludiri tutte u sonu duru mentre dorme , hè sbagliatu. In ogni cosa deve esse una misura. U zitellu, accustatu da u principiu di u sciccareddu in u silenziu silenziu, si svilò da ogni sonu. Certu, mentri u zitellu s'accupa, u voluminu di u TV, a radiu o a cinta ùn sò micca mutate. Ma u sonu di u sonu naturali (a crescita di u pianu, a porta, u discursu duci) avissiru a essiri prisenti durante u sonnu di i migghiori, particularmente u ghjornu. È chì u zitellu hè più forte u so cumpurtamentu, fate cù u so cumpagnu gustativu, - un canuscius o vardata, à quale puderebbe sfacciate in un sognu. A cosa principale chì stu ghjocu era fattu di un materiale salvu è ùn cuntene micca e pezzi petits. Questu hè u megliu "sustituta" per a mamma mentre dorme. Waking up, u picculu s'imbinsa à u cuncu amatu è cunvinta chì ùn hè micca solu in u so lettu.

Per via di cuntattu prolongatu cù u chiuvule di u zitellu, una malformazione hè furmata in u zitellu, è pò esse un rash insatisfacte à a bocca. E più impurtanti, finu à chì un manicu hè cascatu da a bocca in un sònniu, u vostru tesoru immediatamente si vena è chianci. Avete à ricuncilià, dà e foglie un fessale è u scogliu novu. Hè necessariu gradualmenti per sdegnu a cucciola per adorme cù un chipie. U primu tentativu pò esse faciatu in 6-8 mesi - in questa età, a nicta per a sucarii hè un qualchì diminuu à i zitelli.
Pruvate di trasfurmà a nap in a tarda in un tardu, perchè chì u zitellu veramenti si stalla fatta da u ghjornu. A vigilia di ogni ghjornu diversificà i ghjochi intensi, attività, più nantu à a strada: aiuta per mantene un santu duru per u zitellu.
À a sera pruvate à osservà i ritu di andà in lettu: ghjoculi silenziosu, natation, un conte di fata o una corsi di ghjornu in a notte. Possibile ancu avè dettirate cun una molla. Hè pussibule chì u cunsigliu di u neurologistu hè necessariu, chì, di più, prendrà u massaggio è a natazioni. Impussibule pò esse una cunsultazioni di un omeopatente chì offre à i medicini sicuru.

Analise tuttu ciò chì si mette u mulinu à dorme, chì hè u microclima in a stanza. Forsi l'à l'abitudine hè un arzu assai secu, cusì u zitellu serebbe fora di a mucosa è hè difficiule di respira. Pettirussu una zitella hè megliu in u corpu o "omi picciotti": ùn ne per micca cunfone, perchè ùn ùn viaghjanu micca è ùn aghjunghja micca in u spinu.
E, sicuru, un di i momenti più impurtanti hè eletta un fugliale. Più di più di a meza (55%) di e mariani europei entrevistado durante un studiu recensu accunsenu chì hè faciule facilitatu un santu duru per un criaturu cù panii còmode.