Cume guardà i cosmetichi?

A situazione abituale: una sacchettu cilestru enormi, in quale in addition à e so cosmette stessu ci sò parechji altri applicatori è sponges, boxes d'ombra è blush nantu à u stallariu in u corridor, una filetta harmoniosa di buttigli in u bagnu. E ciò chì succede nantu à u vestitori in l'alcuni - ùn hè megliu ancu di ricurdà stu prughjettu annuali di l'armi cusmetichi. Ma dopu, i cosmetti, cum'è qualsiasi pruduttu, anu u so reguli d'almacenamiento è e so dati di vultà. Per una certa raggiuni, pochi piacerebbe ricurdate di stà, ma ancu chì u danni da i cosmichi hà sceltu pò esse seriu.
Certu, i vostri cosmiti ùn saranu sour è ùn vi piganu un "oliu displegatèvule" dopu a data d'expiration, ma ... hè digià impussìbule. Perchè - riguardu à questu.

Da i cosmiculosi decorattivi più longu sò cullucati l'ombra d'occhiu, pienu è blush (ponu esse usatu à trè anni). Cundite ancu chì i pignotti è e scatuli sempre cercanu cercati, è, sicuru, ùn pruvate micca per fallu: l'ombri annantu sò assai disuventi à l'usu. In ogni casu, se u ruboru o ombre emigliu scumparà micca, ùn lascià micca fora: ghjustu in tempu, a silicone chì hà tuccatu e particulate dye evaporate. I Brushes per l'applicazione si deve esse lavata cù savonu (o shampoo) dopu ogni appricazzioni per rinunzià i residue di grassu. Inutili, u grassu da a pelle aghjunghjite in u pinu o blush, è ùn serà impussibile d'appliendarles ancu in u face.

Mascara hè guardatu per trè mesi à un annu, è poi accumenza di siccà. U passageru, l'aria entra in l'in buttiglia, dinò "spoils" à a cumpusizioni di tinta. Sì a tinta di siccati, pò esse risuscitate per un momentu, se trouve l'acqua in acqua calda.

A crema tonale, sequi è liquidu o compactu, pò serve micca più d'un annu. Ebonge per l'appiecazione deve esse lavatu da almenu duie volte in una settimana, altri ch'elli a crema troppu grassa cutània, è "tonica" falli ancu più veloce.

Se usa lipstick per più di un annu, u principiu di perde a so qualità. A cunsistenza uniformi hè spizzatu, è u lipstick o cumincià à sparà, si chjapenu à a bocca parvene, scuraggià o vice versa. Mantene un lipstiziu in un locu seccu, da alta humidità si cumprende a piacè, perchè s'ellu hè utilatu à pittura in u bagnu, pruvate micca di lascià lipstick.

Cremessi, mascarelli, gels. In a vita di u stile di questu cosmichi, avemu più prublemi più in spessu, chì avemu avutu l'attribuita cusmetichi à i prudutti medichi.

I prudutti di a pelle sò stati accunsentiti da sei mesi (per suprattuttu, si ne queste in u pacatu "nativu"). Se u culore, l'olore o a cunsistenza di u pruduttu hà cambiatu, verificate l'eventualità di vultà in novu, pò esse u tempu di rimpiazzà a vostra crema. In certi creati "overdue", sustanzzioni chì face solu ferisce a vostra pelle pò esse produttu.

E credenze di u ovu ùn ponenu micca cunservatori, perchè abbiate e so qualità utili chì ùn anu più di trè à sei mesi. Sì i prudutti sò embacchiti in buttigli hermetichi chjusi (per esempiu, lotioni cù dispensari), aduprà a vita di a vita crescita à trè anni.

U mezzu per lavà è altri prudutti d'espuma cuntenenu tragichi chì ùn sò micca permessi di furmà u bacteriu, perchè a scuma hè almacenata per un longu tempu, finu à dui anni.

In l'olii di u corpu, bagni è duchi, i battiri ùn anu micca multiplicate, ma solu uni pochi di acqua pò spoils. Dunque, attentu à l'oliu d'oliu, ùn pò mette lasciami sottu à l'acqua aperta. È cusì chì ùn hè micca sardu, accatene in un locu fridesciu.

E, forsi, u regula principali di u almacenamentu di i cosmichi: Ùn àbbia paura di tirà fora! Scaricate di u vechju maquillaje, ùn guarda micca "per un ghjornu di chiudu", affirmate un cuntrollu in a vostra borsa di cusimma più spessu, è cusì i vostri cosmiti sempre serè bisognu cù a so qualità.