Perchè u chiaru spessu parranu di u sessu?

Avete intesu sse intendate cumu si parla di u sessu? I discutinu di u sessu cù l'amichi, cù noi famosi. Parechji picciotti chì anu amparatu à parlà di u sessu cù e so zitelli.

Sfortunatamente, quandu una zitella tistimunieghja l 'invucazioni d'omi di u sessu - a so reaczione hè disgustatu o teme. Perchè i svantai ùn sò micca timusi in termi bruttu, u sessu per elli - hè solu un instinimentu d'animali, caru di rumanzi è bellezza.

Perchè u chiaru spessu parranu di u sessu?

Per fà cresce l'autoestimu è u vostru spiritu di lotta. Ognani parranu di u sessu, o pusatu di l'amici, o cù noi famigliali. Parlendu di u sessu, i carusi stimulanu à l'altri à i novi successi in u front sessuale.

Avete spessu intesu un chianu di una natura sessuale da a bocca di un stranieri per voi. In questu casu, u zitellu ùn hè ancu capaci di vede in i vostri ochji. E so chianci sò più simili babble babble o rude. Perchè i celli facenu quì è perchè elli si selezziunate cum'è sacrificiu?

Ogni ognitantu chì sèntenu quarchi cosa sìmula, pruvate di disperse da a tali dubiosa attenzione rapidamente. I pinsamenti sò sbucciati in u mo capu: perchè m'hà fattu u focu di questu scuppag? Forsi si vesti sempri pruvucatu? Vestita troppu short dress o maquillaje brillant?

Cumincià à imprudà in u stessu in vain. In u vostru locu pò esse qualcuna altre ragazza. I ghjucà questi frasi per mantene l'autoestimu è a dignità masculina.

I temere di i masculi. Ùn avete micca cridutu, ma i ghjente si sò assai teme per vede i so sentimenti veri è emozioni. Hè scantatu d'admittemu chì a zitella hè cusì custanta chì hà u so putere nantu à ellu.

Ùn ci hè nunda più terribili per un omu chì per esse ghjustu. Piuttostu pricisamenti, ghjè cura di i picciotti per ùn diventà un schiavete, hè scantificatu chì l'amichi sanu di sapè. L'amici per un zitellu hè santu è ùn pò micca cascà in l'ochji.

Oghji parranu di u sessu, perchè pruvate d'amparà da i so amici i so veramenti, u so amori per a zitella. Dopu tuttu, tuttu stu rumanzu, chì hè cusì impurtante per ogni zitella, ùn avè micca sensu à i carusi. Piuttostu pricisamenti, i picciotti ùn anu micca avutu u dirittu di dittu chì anu vulutu ancu l'amore è u romance. S'ellu permette di sta slack, l'amichi ùn averanu micca più cun ellu un omu. L'amuri è u rumore per un omu hè una manifestazione di debule. U veru omu ùn pò micca esse messenger.

Oghji parranu di u sessu - cusì ponu falla di fà affirmari à l'amichi è tutti quelli chì u circondu chì in questu tema hè un connotatore chì ellu hè un veru maschile è ùn ne ùn bisognu di sentenzi è emozioni, chì tutte e zitelli è i picciutti ci sò obsessed.

À l'età, i svantaghji riveule u so cumpurtamentu è cumincianu cumportanu cum'è omi riali. Dopu tuttu, per i ghjovani, u frequentu parlammu di u sessu è l'exploite sessuale, pò esse o fiction o diligence per ocultarie e so falluti.

Oghji parranu di u sessu, perchè sò scantu di perdiri u rispettu di i so amici. Se pò sustene u tema di a cunvegazioni, vale à pena qualcosa - questu hè chì quasi tutti i zitellu pensa.

Hè cunsideratu à esse. Quelli chì facenu sempre pensate solu di sessu. Dunque, per pruvà à tutti l'amici circonne chì ellu hè listessu chì elli, u zitellu hà sempre dinò di parlà di u sessu. Allora a lege di e mannara esce fora - induve tuttu sia, quì sò.

Constanti cunversazione di u sessu in i picciotti - hè un periodu di transizione. À questu mumentu, u zitellu hè solu capacitu per parlà, i atti è i atti à ellu finu à avè. L'omu ùn capiscenu micca chì e zitellu à una attività tali - parle constante di u sessu - sò trattati cuncetti di u zitellu. Allora, prova di parle com'è tutti l'altri, u zitellu scarescia à a ragazza.