Cume pigliate un bagnu se sè una donna?

Relax e invigorates, regins composure è aiuta à cullà i vostri pinsamenti, Bath hè un locu ideale per "lavare" fatigue è per un momentu sconnaghja da inquietazioni. Cume pigliate un bagnu, se sè una donna - tuttu questu è più in l'articulu.

Cù u principiu di u clima fretu, un bonu bagnu diventa una salvezza vera. Calenti, porta un sensu di piacè. Dopu tuttu, l'acqua calda è un elementu naturali per u nostru corpu. Era quella chì era l'ambienti in quale eremu prima di nàscita, è per quessa ella calma è calma. E si avete l'arricchimentu l'acqua cù l'olii essenziali, spuma emollienti, sal marina o extracte aromaticu, u bagnu pò esse diventatu un rituali reale. Dopu d'ellu, u spiritu truvarà a pace è u corpu - un sensu di purità rinnuvatu è rinnuvamentu.

Softness di u baño calmante

L'acqua fissura sopra u corpu, l'accarizza, criendu un capondu protettivu in u circondu. Affettata da u fredu è di l'umidità chì hà perdutu umidità, questu hè particulari necessariu. In ogni medium ci sò sustegnu chì sughjettu l'acqua dura chì flussi da u grigiu. In ogni casu, hè megliu megliu utilizà una spina fina chì transforma l'acqua in parechje di un nuvete di sita è fà chì a pelle stalla com'è un atlas. O un extracte freschante cù i proteini vegetali. A manera più pressupulata per sguassà l'acqua - hè di disolverà in u bagnu nantu à a mità di una tazza di sora o à aghjunghje una decucuzione di lince. À questu bagnu pudete passà un quartu d'una ora è combina cù un maschore d'oliu, chì allighja a pelle, è ssa nervi è caldi.

Rituali di un banyu giappunisi

U Giappunese anu un modu per ottinimentu di felicità cù l'aiutu di l'acqua, chì veneranu comu sagru. U bagnu in u Giappone hè significatu casi religiosa: hè un rituali di purificazione fisica è espirale. Hè u solitu à cumportà in furu - cuntenituri di lignu fragrante, cù 40-60 ° C acqua cava. Doppu di l'acqua, fughjenu nantu à u manducante è per un pocu minuti remiten immobilità cumpletta - u corpu è a mente. Furo hè spessu cuncessu da u cedru, chì u lignu hè satuatu cù l'olii essenziali è a propietaria curativi. U bagnu in Japanese ùn hè micca solu una rilassazione, ma dinò una cuntimplazione: i Giappunesi prupone un bagnu cun una vista di u giardinu per cuntattà a natura è diventa una bella vista. Per pattighisce cun l'atmosfera cuntemplazione, almenu parzialmente, pudete chjamate una candela aromaticu, dissolve un pozzu di ciudu di l'oli essenziale cedaru in l'acqua, o aghjunghjenu petali di fiori.

Terapia di un aromatic bath

Questa hè una veru sessione di aromatherapy, chì hè appruvata in ogni situazione, bona in tutti i casi di vita. L'olii essenziali affettanu u sensu di l'oliu, è dopu, - in u corpu, u sensu è u sensu. Ci hè l'olii chì rilassate è calmà: lavanda, neroli, mimosa o cipressi. Ci sò l'olii chì tonificanu: rosmarinu, bergamota, zucca o geranium. Ci sò l'olii chì calianu u corpu è i sentimenti: aranciu, anisimu, patchouli, timore. È sempre oliu cù un arricu preferitu allora u clima. Uni pochi pezzi sò primu sò dissolute in l'oliu di bathu è solu dopu aghjunghje à l'acqua per spirimari l'effetti beneficiali di l'essenza essenziale. È pudete sceglie formule di preparati di centrati aromatique o prudutti cù l'aghjuntu d'olii essenziali. Inpoale profondamente u fragrante vapor. L'acqua acchiappata aiuta l'arghjuli à apre e omplate tuttu u spaziu di u bagnu. Questa prucedura aiuta à rinsignà a respirazione propria, è cusì rilassazione, distrugge l'estresse è a despertanti sentimenti.

Frescura di u bagnu di purificazione

Questa banca ùn hè ideale per avè cunghjunatu senza sensu incomparable di rinnovazione. Es agrava a sensazioni è porta u piacè piacè chì a massaggi lassa. E, sicuru, faci a pelle più più nantu à tutte e parte di u nostru corpu. Cumincià cù l'immersione in acqua calda, per pudè ottene u pelle. Allora risate, applicate un matorrales è massaggio ligeramente cù u corpu, fendu una cura particulari à i zoni rigulanti - codichi, ghjinochje, piedi. Poi turnà in lu bagnu. L'acqua attivarà tutti i sustanzi attivi chì moisturizarà è calà a pelle. Ùn bisognu di lavurà fermamente i resti di a machja prima di abbandunà u bagnu.

Energia di u bagnu di mare

Grazie à i prudutti chì includenu sal marina, alga o acqua di mare, u bagnu torni in una sessione di talassoterapia, è u bagnu - in u vostru spa. I bagni di u Mari hè un effettu veramente viventi: ellijinanu a pelle di toxini è impuniani di iardi negativi utili, chì anu effetti beneficiali in tutti i funzioni di corpu. Solu una quarta luna di una ora in un banchiu ùn turnò micca peghju di natale in u mari o un caminu nantu à a spiaggia. A causa di u rich contente di sustanzi minerali, "mare" significa chì anu antioxidante è restauratori. Attenzione: ùn utilizate micca fondi cù alga, si ci hè una allergii à iodine o à a malatia a tiroïde.

Fun di u bagnu di "zitelli"

Dopu à a serenità di a zitiddina, spàrghjela una spuma grossa, diventa u sapuniu di sapuniu è effervescent "bombi" per u bagnu? Questu hè un modu grandellu di abbandunà temporaneamente i preoccupati adulti. I medii per u bagnu di "zitelli" sò studienti per a robba dilicita di i zitelli, cusì cresce d'elli ùn hè micca una purificazione fatta, ma di diliziosi dolci dolci, belli belli è culori freschi. Disolvi in ​​l 'acqua chì hà scumparutu bè prodotti di bagnu, boli effervescenti, figurini cù l'oliu cuntenutu in elli. Pruvate per creà un mistura inghjustu nantu à u vostru, solu per u piacè di ricurdà quellu tempore distante chì u bagnu parsu cun noi un fantasticu mundimu che di piacè è di scuperta.

In u spiritu di Zen

U bagnu hè megliu presu in a sera. Per principià ci hè necessariu di disconnect phone or (senza un sonu) per incridà un contestador automàticu di questa media ora di passà sula sola cun ellu stessu. Muffle u lume chì hè spessu prumette ancu in i bagnu, o sustite cù qualchì candela, per allughjemu nantu à a riva di a tina. Pirmettete à rendite à u putere di a musica relajante. Per pudè apprezzà u rituale è dà una nota poetica, dispunece i petali di fiori nantu à a superficia di l'acqua. A temperatura di l'acqua ideale hè a temperatura di u corpu (37 ° C). Quelli chì anu un corru malsano o vini ùn anu micca calduà acqua più di 36 ° C. Sì stati friddi o stancu, pigliate un bagnu più cálice - cun una temperatura di l'acqua di 38 ° C. È per vultà - pò esse uttimila davanti à u partitu, - calune u bagnu solu à 35 ° C. A diffirenza ancu di diplomi pò fà una diferenza, cusì un termometru acqua ùn hè micca minatu. Stàimu in u bagnu durante almenu 10 minuti, ma micca più di venti: altri chì u bagnu sarà pneumaticu. Utilizare questu tempu per fà una maschera o per u capelli. Averaghju aghjustatu una duscia dopu un bagnu? Independa di u pruduttu particular: cuntrariu sempre cù a so etichetta. A manu di u bagnu, appieghjani rigalu à a pelle, senza mancu un centimetru mulinu, crema nutritiva, mantra o latte perfumata da a rinfrescante scatula piacevule. Allora pigliate in una grande spugna o in una robba è ghjittassi per u stessu tempu chì passite in u bagnu.