Film Brigade 2 - Mite o Realità

Dopu u grande successu di a serie di TV russa "Brigata" in u 2002, u pruduttore è ideologicu inspiratore di quale era "u stuntman principali di u paese" Alexander Inshakov, spiunanti entusiasmi spessu dumandenu di a possu continuazione. Ma i criaturi invariabilamenti esse riittate l'idea: "U finale di a storia hà fattu tuttu in u so postu è a cuntinuazione ùn hà micca sensu".

Dopu ddu momentu, numerosi fanni di a serie sò discutintani, discendu nantu à quale sta porta sta porta è, sicuru, spiranza per vede a secca.

Avà è quì ci sò rumore chì u scrittore di "Brigade-2" hè esse scrittu, chì i preparazione sò fatti per filmi, un novu ellu di attori hè recrutatu ... I creati di a prima parte di a film si sò straccati di ripetiri chì sò chjucchi.

Cusì accadò!

A film, chì certamenti diventerà a prima premiera di l'ultimi anni, hè sempre preparatu per a produzzione!

Seis anni dopu a liberazione di a prima film, un interessu di spettaculu senza precedente è critica feroce, u pruduttore di a Brigata, Alexander Inshakov, ripiglià a creazione di a seconda parte di u ritimu. In ogni casu, a secunna sia una filmazione.

È, à u cuntrariu di u prima scossa, tiratu da l'studio "Avatar Film", a seconda parte hè filmata da a Cascade Film Company, chì i fundaturi sò Alexander Ivanovich Inshakov è Yuri Nikolaevich Shabaykin. Addivite dinò unu di i pruduttori di a film.

À u mumentu, u situazione hè stata appruvata è l'equipaggiu s'hè furmatu. In u futuru vicinu, u tiempu accumincià.

Tutte e vicissitudes di a trama si sò guardati in u sicretu più sicretu, è ancu se qualcunu di i membri di u cast de l'elementu di a prima "Brigata" participeranu à a spartazione di a seconda parte!

Duranti u tempu chì hè passatu da u libru di a serie, u prughjettu hà sappiutu diventà una legenda in scopu, ambizioni, di qualità è di furmà una massa di rumori. Inoltre, a "Brigata" in l'annu di liberazione nantu à e pantalone addivintau a filosa di più caru in Russia. Hè sceltu chì u budgetu di una seria hè casi quasi mila u 200 mila. Per quelli tempi una figura senza prevalenza!

A serie pirdiu tutti i ricunnisciuti di a pupulazione spettaculavule è si fici a prima film russa per arrivà à a semifinalista di u prestigiuu emmy di televisiunale americanu Emmy, per ùn esse citeddu u fattu chì l'annu u prugettu hè stata liberata hè stata l'eventuali principale di a maiuranza di premiati di film è televisione russa. Allora a "Brigata" hà "sotta" premia in a nominazione di u megliu filmu è a megghiu scena televisiva di tali premia cù "TEFI" è "Golden Eagle", è questu hè micca una lista completa. Criaturi è attori vènsenu ancu assai premiati. Ma a ricumpenza principalmente, di sicuru, hè un veru amante di l'audience è un interessu maiò in a stampa.

I so novi creadori vanu, almenu, ripetiri è ancu sopra u successu di a serie.

Hè vale a dicerà chì ancu in una futura futura, a cumpagnia di film "Cascade" pruduce dui imagine più. In u frivaru di u 2008, l'avventura di azione "Crissante maltisa" cun un pressupu di 5 miliuni di milioni hè stallatu nantu à u screnu. Alexander Inshakov sarà u prudutturi generale è artistista di u rollu principali in questu. In a film, Oleg Taktarov, Yuri Solomin è assai altri participanu ancu. È in u vaghjimu di u 2008, l'audienzia vende u drammaticu storicu "U coru di l'Enemicu" da u debuttante direttore Alexander Vysokovsky. L'attori Andrei Chadov è Tatiana Arntgolts sò involucrati in i roli principali. À u mumentu chì i tirotei sò finitu, u montage è sounding di a stampa hè stata cunducta. U budgetu di sta film hè di $ 7 milioni.
kino-architr.ru