Cuminate cun un figghiu doppu un divorziu

Divorciu hè un prucessu dulore per tutti i participanti, per i zitelli è di i genitori. Nta stu periodu impegnante, u zitellu pardala traumatisimu emutivu.

I paisani anu da capiscia chì sò sempre i più impurtanti in a vita di i zitelli è u divorziu ùn deve micca avè un impattu significativu nantu à a cumunicazione cù u zitellu.

I sentimenti di i zitelli è u divorziu

Per tutti i zitelli, i prublemi emocionale crescenu si perde u cuntattu cù unu di i genitori.

Sì un divorziu hè inevitabbile, allura i genitori deve piglià à cuntalli l'interessi di u zitellu, perchè chì u so state hè più stabilu è equilibratu.

A cura è l'attenzione di l'adulti dopu u divorziu aiutà à i zitelli a purtari stu cunflittu cumplettu più faciule.

Aiutà un zitellu dopu un divorziu

Dopu à u divorziu, l'anziani cònje raramente cumunicanu cù l'altri.

Ma quandu si tratta di un zitellu, anu da esse travagliatu cumu per assicurà l'interessi di u zitellu è a cura di ellu. L'adulti ùn deve micca minzogna e occupa a veru rilazioni di i so genitori. L'Onestà è a guaranzia di rispettu è fiducia trà i persone. Ùn truvate a rilazioni è ùn ghjurà à u zitellu.

Preparate a vostra zitella per i cambiamenti chì sanu in a vita dopu u divorziu di i genitori. Convince u zitellu chì u divorziu ùn hè micca debbutu à a so tortu.

Parlà à u zitellu. A aiutà o cumpensà a ragione di u divorziu. Convince chì a rilazioni cù a mamma è a dad in a so vita futura ùn cambianu micca.

Assicurà assistenza professjonali

Mentri certi i zitelli cope cù l'estressu dopu un divorziu cù l'aiutu di a famiglia è di l'amichi, l'altri pò piglià l'aiutu di un cunsigliu prufessore chì hà travagliatu cù i zitelli da e famigghi chì anu spartu. Alcune alcune provenzanu gruppi di supportu per i zitelli, chì aiuta à discussà a situazione chì hè stata. I paisani ponu cuntattate u cunsigliu per sapè chì aiutu hè dispunibule. Prima di tuttu, i genitori devenu cuntinuà a travaglianza in a direzione chì hè di u migliore interessu di u zitellu è esse preparatu per u fattu chì i signali di l'estressi in u zitellu pò esse u risultatu d'un divorziu.

A cumunicazione dopu u divorziu

Moms necessanu avè permessu à i so figlioli di cumunicà cù u so babbu dopu u divorziu. Se i figlioli volenu cumunicà cù u vostru ex maritu, ùn avete micca interferisce cù ellu. Dopu tuttu, i genitori stanu parenti, anche u fattu chì anu un cunflittu trà elli. A causa di u divorziu sò solu i genitori, ma micca figlioli. I figlioli avissiru veda u so babbu, andonu cun ellu, cumparendu i so prublemi è successi.

Più di spessu, i picciriddi chjamati sò più probabili di tollerà a splutazioni parenti chì l'adulescenti, pruvate di dedicà a tene assai attenza à u zitellu è dedicate tuttu u tempu in ellu. Questu avete aiutu à superà a situazione stressful in un corpu di tempu. Mums (perchè in a maiò parte di i zitelli so stati cun ella), bisognu di parlà più cù i zitelli, pigliate un intaressu in a so vita in a scola è l'oghje. U zitellu sughjurnà bisognu è amatu, chì in u periodu di divorziu hè necessariu bisognu per ellu. Truvate i parolle ghjusti per ellu, per ralègruru cun ellu cù i so successi. Ùn avete missu u mumentu per bacio è carì una figliola o figliolu. A sustene in questa situazioni di vita difficili hè u vostru òrdine sagru.

A cumunicazione cù u zitellu dopu u divorziu devi esse cù i genitori. Ancu l'insulti mutuale, ùn deve micca impeditu u zitellu, vedi u so babbu. Nun diceranu più nantu à a tradenza di a vostra mamma si voli vede u so babbu. U zitellu ama e sempre l'amarà i dui parenti, anche a situazione currente.

I sposi maritii chì si sò divorziati sò obligati d'accordu in modu amminiscu per cumu si trovani cumenti cù i zitelli.

I figlioli ùn si pò micca esse diventati cum'è immubiliare. Dopu tuttu, picculi persone bisognu di a cura, l'amori è u sustegnu di l'adulti. I duminii nantu à a cumunicazione cù e zitelli dopu u divorziu sò sempre risolti individually. A suluzione di sti situazione ùn deve esse assuciatu cù l'ambizioni persona è l'autoestimu. Pensa à l'interessi di i zitelli chì avemu bisognu di comunicà cù i so parenti, ancu s'ellu avete stranatu à l'altri.

Sì a donna o u maritu ùn furnisce micca l'uppurtunità di cumunicà cù e zitelli dopu u divorziu, l'unica decisione curretta pò esse pigliata in tribunale.

Aghjunghje also: how to file for divorce, se ci hè un zitellu