Cumu libbirà i surdici à a frunti in casa

I donne sò l'abitudini di caccià i so testa, chì impedisce a so faccia malamenti è ùn ùn parlanu d'una gran mente, solu dà l'impressione chì sta donna hè ingeratu è sullen, è ancu una ghjovara nova, questi longudu horizontali in u so testa pò esse diventata in una "anziana". Prima di dì à sè stessu chì sì una donna cù una lettera maiò, è à ogni età d'esse amatu è bella. Staccate in una manera ottimista è ricurdate chì ùn avete micca avarete un bellu costumitu di frunceraghju u front. Allora, bisognu à ridivà più veloce per quessa, i novi arruganti ùn sianu micca. E quelli chì esiste digià pudete esse facilitatu. Cumu sguassà rapidamente di e rimetti in a frunti in casa, hà amparatu da stu articulu.

Piglia ridite di e cogliera in a frunti in casa


Prima di trattà cù e ricerchi zocculi, purificà a face di i celi mortos, per dippighjà i nostri ditti in una crema di rasatura in savone, in a quale avemu primu aghjustà un pozzu perde di periculu di l'idrogenu è in un circulu circulu, ne limemu a testa. Se ùn avete micca peròxido à manu, sustitùtinu cù una piccula quantità di salitu. Allora lavu a to face cù acqua calidez è appliice a testa una mascara da una cullizzioni di levitu, u meli è una sguilla. Dopu à 10 minuti, a mascara sarà lavata cù acqua calde. Trasfurmemu a testa cun un pezzu di ghiaccio da a scorcia di a margarita medicinal.

Mascara di prutezione

Pani sminticannu i rughje. Aggiuncinu un pocu zanca di u zucchero di limonu à l'ardilla, beni ci spuntarii u mischju è aduprà à a frunti, da pudemu lavà di l'acqua calda è di rinfriscà a faccia cun caldu di bran.

Massaggio

Pudemu a fini di l'indici è ei media in l'oliu d'oliu d'oliva, è cumincià à fà u massaggio, piglianu u diti da u centru di u testa à i tempii, andà dopu trasmessu da i cecchi à i capelli. Move le so dete per pudè ottene e so arruganti trà e cella, fatete cù e pane di i vostri ditte. Allora putemu in fronte à u specchiu, putevuti i dete indexi in l'arcu superciliari, a prutezione in i celldi à l'ossu frontale. Allora pianu lentamente e testa, è cù i vostri ditti, chì metteanu è impediscenu, mantene i vostri cigliu in u locu.

Se passanu a notte sera, ùn averemu micca ghjornu liberamente, facemu per comprime per a notte. Scorcheremu di discu wadded cun crema di e arruganti è appliendarle à e riconche. A so crema hè apposta cum'è seguita: pigliate 3 foglie d'isuli, fate elli cù 100 grammi d'acqua fogera, fassi nantu à un focu lento, dopu à 10 minuti freschi. Allora pigliammi 2 proteinsi crudi cù 10 grammi di oliu d'oliu, mischiendu, aghjunghjenu 5 grammi di aluminium fuustu è una culloca di calde da foglie d'albi. Agghicamu a so cumpusizioni sana è fettate cù di dischi di cuttonilla, attacheti à e riccheti è pateanu cù cinta adhesiva. A matina dopu ci pigghiarè andà per lavà a frunti, prima cù l'acqua fredda è po cù l'acqua calda.

Perchè semu tutti i pratichi affaccendati, avemu a preparà una mascara da e ricchezze in anticipu, chì avemu da usà di 7 ghjorni. A l'angulizza di l'ova, aghjunghje una cuecca d'oliu d'oliu è aghjunghje à una massa homogeneia. Allora aghjunghjenu una cunghjunta di u cognac, 100 grammi di crema agrume grassa è una cullizzioni di zucchero di limonu. Partiremos ben è trasferennemu in un capeddi cù un capu torci. Guardemu u jar in a fria. Cù sta emulsione, ogni matina, avemu un lubricate arrugati nantu à a frunti, poi l'arrimbà cù l'acqua calda, rifinemu u ghiaccio di ghiaccio è applià una crema nutritiva. Se sti prublemi sò fatti à ghjornu, i zucchiati nantu à a frunti, sò allisati. Allora pudete andà à u specchiu è dicenu à voi stessu: "Sò bella bella".

Ricordu Folkiali per i zuccaturi nantu à a frunti

Vi parvaraghju di ricordi tradiziunali, cù l'aiutu di ellu riceverete u ghjovanu ghjovanu. Ci hè parechje ricette chì impediscenu a frunti nantu à parechji cogholi prufessi o les permitanu sparisce rapidamente.

Ricetta 1

Mmedita l'acidic salicylic, l'acqua, l'alcool, u zucchero di cucumber frescu, u zuccu di fioritura in una massa homogeneia. Tutti pigghianu 50 ml, cioè l'acidic salicylic, avemu pigliatu 0, 5 grammi. U mischju resultanti hè umidatu da u linu di cuttane di lana è di u linu di cotto, applica durante 15 minuti in u locu induv'è l'arrugas sò accuminciati a prisentari. Questa mutazione vi sirve per prevene i prughje prudenti.

Ricetta 2

Mascara da legami. U ligamenu hè riccu à a vitamina B, perchè anu un tonu in u pelle. Cumpigliulemu u levitu è ​​aghjunghje u latte, finu à ottene a massa cremose. Invece di latte, pudete piglià l'oliu vegetale. U massu resultanti hè appiicatu à a faccia è mantene durante 20 minuti.

Ricetta 3

Furmagli sò un bon remedale folkuali per sguassà e tulliculi nantu à a frunti. Scogliamu, aghjunghje u zucchinu di un limonu è spese nantu à i cìmuli.

Ricetta 4

I cimiteri cusici in a medicina famigliali è cipudine. In i pranzi, aghjustanu u ghjacciu di cipudioni, aghjunghjenu 30-40 grammi di cera bianca è zucchero di liliori. L'ingudu resultante in un regnu bellu eccu averebbe stabilitu nantu à i muschi. Vi sirve per sguassà i pruponenu i cogholi prufonda è per prevene.

Ricetta 5

Per impidiscia l'aspettu di i surdati in u testa, utilizate una mistura di aloe vera. Cumpigliemu e foglie d'aloe è nalotchom à una massa spura è aghjunghje l'acqua, insistenu per un puntuale, fate un filtru per 3 minuti, strain through gauze è applicà cum'è lotione per 10-15 minuti à i posti induve l'arrugas sò començanu à appare. Eccu i loci sò rializati trè volte à settimana.

Ricetta 6

Saline hè un bonu tonicu. Pigliate una mità di un vetru d'acqua, aghjunghje una mità di una cucurrucina di u salinu. Scorcheremu a lana di cuttuni è di asciugà cù u collu è a faccia.

Ricetta 7

Per fà sguassà rapidamente di e tulliculi in u tuccatu, aumentanu a circulazioni di u sangue. Lavoru a faccia, dopu avemu fattu nantu à a faccia, durante 3 minuti un cumpressu caldu. Dopu questu prucessu, pulisce a face è lavagna cun acqua fresca. Ripetemu questa prucedura qualsiasi autre ghjurnata.

L'infuzione di foglie d'u bedu

Emu chjappà e foglie cù l'acqua di ferli è tennuleu di 8 ore, è poi sughjate è a suluzione hè prestu. Scorriamu a nostra faccia cun infuzione di foglie d'u bedu. Serve per prevene l'apparenza di e aricchi è si usa un tonic.

Mascara di zucca carota fresca

Per impidiscia l'aspettu di i surdati in u testa, preparanu una mascara di zucca carota fresca. Nutrim carotta è aghjunghjendu l'uviru è u zucchero di limonu. Tuttu u mischju è aghjunghje una cucharadita di oliu d'oliu. Mesturà a mezcla nantu à a stare cù a listessa cullana è mantene durante 20 minuti, poi paniate cù l'acqua calda.

Avemu avemu amparatu à ridirete di e cogliera in a frunti in casa. I libri tradiziunali tradiziunali dicenu chì questu modu ùn pudete micca dispunibule di e aricchi, ma assicuratevi chì ùn sò micca appare più.