Pepiniere: medinilla

U genu di i pianti Medinilla Gaud. - eaup (Medinilla). A questu genu ci sò quasi duicentu varietà di e piante, chì rapprisentanu di a famiglia Melastomataceae (Melastomov). Queste i pianti sò distribuitu in Sri Lanka, indici orientali, i tropichi di l'Africa, l'Isule Mascarene è l'archipelago Malay.

Medinilla - i piante sò verbi. Puderanu di metri dui metri altìssimi. I rami sò articuli, glabrous, ribbed e rounded, spessu cristiani à i nodi. Follieti sulluvati, oppostu, pò esse regule, sanu, ingulu. Puderanu attu à 9 vini.

I fiori pò esse rosati, bianchi, rosi è rosa. Sò culleghje in un capelli o panicle. E so brutti hè rosse rosu, grande. Sti piani sò assai decorattivi. In i jardini botanichi ponu scopre parechji spezii di e piante. I razzi giardinizzari industriali chè una sola spezia. Eccu M. magnifica.

A pianta vede assai impressiunanti. Puderia diventà una veramente decorazione di a stanza. Ma prima di cumprà una pianta, hè bisognu di pisà tuttu, chjamate quellu chì pudete esse claramente osservare e cundizioni d'umidità, temperature, perchè l'apparenti di a stanza medinilla facenu capricciusu: anu bisognu di l'airea umita è un nivellu di temperatura constante.

Medinill: Care

A pianta ave a luci difusa diffusa. Hè megliu si i pote si stallanu nantu à u pianu di l'est è u punente. Sì pittate u medinila nantu à u latitudu sudu, ùn ne si scurdate di pritenyat in l'estiu è in i ghjorni di primavera da a luce. Medioni pò esse situatu nantu à u sillu di a finestra, ma credeva male, ancu più dolente - fiore.

A pianta hà bisognu di un regnu di temperatura normale. Da i primi ghjorni di primavera à a fine di u vaghjimu, a médecine necessita un livellu di temperatura di 24 gradi. Una temperatura più altu di quella mità (ancu à 28 gradi) pò influenzallu in a pianta negativamente. In u vaghjimu, u regnu di temperatura pò esse ridutta à 17 gradi, è in l'invernu pò esse guardatu à una temperatura di 15 gradi. Hè necessariu per observà u regnu di tempura, perchè deveria da a natura decorativa di a pianta, a so fiuritura, l'aspettu. Se sti cundizioni ùn sò micca rispettati, allura a pianta cresce, ma hàva, è fiore - quasi mai manca fiori. Di sicuru, puderia fioru, ma a currente hè dettu. Medinil deve esse protetti da i viaghji.

Dopu i primi ghjorni di primavera à a fini di u vaghjimu, sti paisoli di casa anu aghjustatu un pocu, observendu u regnu di temperatura. Utilizà u bassa acqua durable. Repetite irrigazione dopu a massa massima di u tarritoriu in u pezzu seccu. In u vaghjimu, ci hè necessariu di acqua più menu, in l'invernu, a pianta hè speditu da cun prudenza, per ùn avè micca speditu. Ùn lasciate micca a terra sicundita.

Per creà una crescita di u crescenu favorevule per a pianta, hè bisognu di aviri una alta umidità versu ella. Ci hè à circa 80%. I foglie di a pianta deve esse sprezzata constantemente cun un acqua durabile, dua, frutte micca. Pudete mette un pezzu di pianta in un pidali sputitatu (argilla ampliata). Avete ancu aduprà umidificaturi.

Cù humidità ridutta, i foglie sò chjuchi. Se a stanza hè spargugliatu, allura a pianta pò stà malatu.

I vegetali medinilla devi esse nutrittu da i primi ghjorni di marzu à aostu, cù un fertilizzante cumplessu per i pianti interni. Tuttu u restu di u tempu in l'annu s'abituisciunu di manghjà.

Sì a pianta hè guastu cusì, pò spiunà manca: ogni annu à u stessu tempu. Inflorescenza si manca accunsentanu à aprile (o di maghju), i fiori invece à maghju. A pianta pò ancu cultivà finu à i ghjorni di lugliu.

Per a vita di a pianta, u periodu quandu u pruduttu di piantazioni sò piantati per splendore in l'annu dopu si face assai rispunsevuli. Stu piriudu di pace dura da Novembre à i primi ghjorni di ferraghju. À questu tempu, a pianta hè bisognu di temperatura minimu - finu à 15 gradi. Stu livellu hè necessariu per a formazione nurmale di ciuri di u fiori è a fermentazione di rimi.

Duranti stu piriu, u medinilla necessita una illuminazione massima, duveria esse acquistatu un pocu, ùn permettenu micca à anziane è di secredu di a tarra in u pignate.

Quandu a pianta hè ghjovana, deve esse trasfurmendu ogni annu. Quandu ha crescitu - una volta in parechji anni. In a primavera, quandu u trasplante hè fatta, a pianta hè chjappata per fà a pianta è utilizate i cascheta cum'è stampa. I plantes anziani pò esse cutatu più di l'usu. Ma in questu casu si deve esse pruduciutu in i più pani. Per u travagliu, avete bisognu di a terra custituita da foglia, humus, sod, terra, torba e sabbia. Tuttu in 2 parte, fora di a renti. U so 1 parte. U sustrato hè adattatu è soltu, per esempiu, quellu chì hè vindutu per u cultivatu di epipi epitimi. U fondu di a pignata sarà chjesa da u bacinu.

Riproduzione di e piante

Medinilla - pianti, a ripruduce chì si trova cù l'aiutu di e sementi è di e tingdi. I scurbi sò secumenti semi-estruiuti. Cuttings sò ghjorni da ghjinnaghju à i primi ghjorni di maghju. Cuttings, nantu à quale sò 3 nucenziali sò situati, sò disposti in un quasi invernamentu in a sabbia. Ci sò stati guardati à una temperatura di 30 g. Cuttings sò sviluppati bè solu per a humidità alta è cuncultezione uniforme di temperatura. I radichi in un periudu di circa un mesi. Pianta 1 pianta nova in bassi (finu à 9 cm). U sustrato devi esse include foglia, humus, turf, tipi di terra suttili è arena. Tuttu in 1 parte. À u tempu, hè bisognu di mantene un pocu per stimulerà u crescita di u medinu. I ramificazioni sussegutani passanu senza pizziconi. In l'estiu, a regola di a pianta deve esse assai è spessu. Hè bisognu à pritenyat è una volta un ghjornu à settimani per alimentate, cù un fertilizante cumplessu. In a primavera di u annu dopu, a pianta sia purtata esse transsitée. À a listessa ora, a cumpusizioni di a terra ùn deve esse micca cambiatu, ma u tipu di sustrato averebbe esse dumandata per sempre.

I Sementi deve esse propiu de Febru à i primi ghjorni di Marzu in teste, è poi pusonu u calore. Dive rimisi in tazzi pocu (finu à 7 cm). A tarra averia pussibilità di rame è fogli di land. Da maghju à i primi ghjorni di ghjugnu, i pianti sò deve esse trasferitivi à u pezzu più, è da seguità per a cura, è dinò quelle di i sconti.

Dificulta chì pò esce quandu u crescente

  1. A pianta ùn si fiascca per una non vigilazione di a temperatura è di e ligite di u lume.
  2. Medililla richieste i riti è fogli, furiate per via di cambiamenti freti è di bassu umidità.
  3. Stiiri scuri appressu nantu à i filmi. Hè necessariu di sguillà tali rivolti è stabilisce una bona illuminazione. Quandu spraying a slice ùn hè micca necessariu per muggito. L'aparicio di tali spots pò esse un signu di una malatia fungosa. Tali prugrammi ùn devi micca devenu cumprà. Hè malatii fungibles sò difficult to curate, a pianta spessu murite. Piuttostu in u medinu Ci hè un fungu, chjamatu botrytis. Per evitari, hè necessariu di alimentà a pianta.
  4. A pianta pò esse danucata da trè. Inoltre, da u tempu à u tempu, soffre di ariani è scutes.