Cumu restaurà a pelle dopu à i vacanze

I vacanti sò immilluti. Hè solu dopu a svugliatu pienu, retirementu tardu, intemperance in cerveza è alimenta, i nostri capelli è di a pelle per un certu motive principiatu à vede pocu insulente, abituale, micca bè cignatu. Per quessa, ùn hè micca surprisante chì una manera di vita hè negativamente influenza in l'apparizione. Hè u tempu per fà risparmià è riparà a situazione.


Cumu restaurà a pelle
Eccumi festivi per u pelle - hè un disasteru veru. L'alimenti fatichi, piccanti è salati, l'alcohol, chì ghjè in un locu chjucu, hè tutta tutte di bellezza di a donna dopu ghjornu. Ùn vi maravigliate si trovanu scarrà, rashes o pimples di a vostra face. Avà per a causa. Tuttu hè in i vostri mani. A più chjucu ùn hè micca per abbassà. Fannu qualchì prughjetti restauratorii di u corpu, cusì rende u vostru benessimu è una aprecia fresca.

Coglie l'acqua minerale, kefir o tè cun limone, anche si sia modestu di cumpurtamentu duranti u vacanze, i zitelli ùn vi intruducirle cun voi. Avà pour à a bagnera acqua caldi assai, cum'è qualcosa allora è permette a salute. Se ci sò prucessi infjammatori di l'organi internu, allura l'acqua ùn deve esse cale. Aggiuncenu u caldo di erbe, tonificanti oli aromatique o sal marina.

Avemu l'ochji chiancati
Per elli, facenu cumpressi da u tè frescu è novu brewed o u tè abbandunatu da a sera. Dopu à 10 minuti sèse sienti liberate. Invece di tè, pudete aduprà roda di cuccillo fresco. Allora scuzzulate i vostri ochji cù l'acqua chjina.

Se canteranu canzelli à a notte, i vostri labbre pudete cumincià à scorcia è scura. Per lavà i labbra di i pezzi di pelle morte, avete bisognu di piglià un cepillo di rasassi, applicà a vasellina di petroleum e lavagna in bocca a bocca. Lubricate cù lipstick higienu, brillo grasoso o un balzmu spiciale. A mielia aiutarà se i vostri labbra sò cracked. Rince a to face cun acqua fridda. Sguette puffiness, tonica per a peddi, aghjunghjia una dosa nova à a faccia. Se ùn voi micca vulete lavà a vista, piglià un cube di ghiaccio d'arbe è fegate a vostra pelle. Hè bellu à fà in ogni mumentu di l'annu. In u bagnu facenu una maschera naturale, da queste mascara, truvate qualcosa chì vi dete.
  1. Pigliate un ovu, rumpia è applià per 10 minuti in faccia, poi arricbe cù acqua calde. A più mascara tonica, nutriscia, suavice, estregece i pori, faciule a furia suppli. Appuitu per tutti i tipi di pelle.
  2. E Carretti à a catra è cunfinuate cù unghji biancu. Aghjunghje a farina à u slurry di lìquidu. A misura resultanti hè stata aduprata di deci minuti, dopu a quale hè necessariu di lavà l'maschera cù acqua calde. A pelle acquistà un corru sanatu, diventà più elàsticu, i pori diventenu più freti.
  3. Eppo un pezzu ordinariu o un pezzu di gasa in ogni oliu vegetale caldu, struisce un pocu è aghju nantu à u collu è a faccia. Per fà a maschera più forte, a faccia deve esse cummossa nantu à una tagale. Dopu d'sta mascara, a pelle seca sarete suppli è brutta, ùn cessarà di scurza.
U cafè aumenta a sedenza è pò provoca tachycardia, l'alcoolmentu ancu di u cunsumu u corpu. Cusì, hè megliu di vìviri un vetru di tè verde nantu à a matina. In situazioni simili, u pompi di u pompi d'aranciu, l'acqua miteira si trova suit.

Per i pariglii, pudete fà una speziale di rinfrescante è una mascara d'hidratazione per i parolle. Ùn purtà micca a pelle. Per rinurà un bagnu bagnu cù l'aghjuntu di l'olii naturali di dessinerà o da i salsi di mare.

Allora nantu à a pelle steamed hè necessariu d'appricà una machja, prestu attenzioni particulari à i pedi, i ghjinochje è i codi. Tuttu chistu rinnuvione a pelle è guidà a circulazione di sangue. Dopu pudete applicà una crema speciale per u collu è u collu è u gelu anti-cellulite.

Per a coghju hè vale chjave di sguassà "scaricamentu", per esse passatu tuttu u ghjornu senza make-up (se possu). Applica a crema protettiva à a peddi è vai per un caminu. U sole è a fretta vi daraghju un rubore è frescura.

Ùn intristuranu cù e unghie per u restu. Avete bisognu di sguassà a laca, lasciate a respira di e to mani. Poi trattà e so unghjette cù un mezzu per rinfurzà è prutegge i unghie.

A principal cosa, pruvate à dorme in una stanza ventilata è nantu à un coltelu còmico.