Famiglia studentaria - hè bona o mala?


U tempu di l'studiente ùn hè micca solu di cinque anni, quandu "da a sessione à a sessione l'attivi vivenu vivamente". Questu, sicuru, hè ancu u tempu d'amore. Succe chì i sentimenti ferventivi parvenite à a so logica cunghjilla - matrimoniu. Famiglia studentaria - hè bona o mala? E cumu hè una famiglia sferenze di l'altri? È hè diffirenti? Lee tutti i risposti davanti.

Ancu in a siconda mità di u XIX seculu in Russia, l'età ottimali per u matrimoniu era l'età di 13-16 anni pè e zitelli, 17-18 anni per i carusi. Oghje 18-22 anni (l'età di i studenti università) hè cunsideratu parechje persone prima di u matrimoniu. Perchè A gente principia per sviluppà più lento? E forsi ùn hè micca in a fisiologia, psiculugia o situazione finanziaria? Fà chì u fattu chì "i studienti s'annunziammi prima" hè solu un altru stereotipu? Intendemu di scummigghiari.

Dopu avvicinà?

Allura chì hè chì a famiglia hè bona è a famiglia di u studiente hè male?

Alexei, 46 anni.

Quale di i studienti hè a famiglia? Sò veramenti umani! Inoltre, ùn ci hè micca un'agricultura, senza soldi! Sì, ùn ci hè micca una testa in e spalle. In u nostru tempu, i ghjovani eranu più serii, puderanu cura di elli. E ora? Tenderaranu un zitellu, elli stabbenu u so genitori in u collu, è ùn cunnosci micca u dulore. Certu, i genitori aiutanu! Ma chì avìanu i figlioli pensanu nantu à quandu eranu di nascita à i so figlioli? Questu, siddu pudaria dì per quessa, "moglie", ancu a pasta ùn pò micca fracete! È ùn vole micca. Hè una famiglia?

Tali l'opinione, espressa da un rappresentante di a generazione maiò, hè chì forsi ùn hè micca surprisante. Ma hè stata chì un reghjettu categuricu di a cunclusione di u matrimoniu in i anni d'alumni hè tipicu per una parte significativa di i studienti d'avà. I volenu prima acquistà l'indipendenza materiana è solu creanu una famiglia.

Julia, 19 anni.

Hè bè, ùn aghju micca scrittu perchè ùn ne anu da sposa durante i mo studii. Ùn pudete micca stà? Dopu tuttu, nuddu pruibisce à scuntrà cun un omu amatu. È una famiglia chì vive in una scholarship, per definizione, ùn pò micca esse felice. Chì felicità hè quì, quandu ùn ci hè nunda di vive è di nimu per vive. Ùn sò micca parlatu di bè ropa è interessante divertimentu. E i figlioli ... Quì, sicuru, tutti si dicenu per ellu stessu, ma ùn daraghju nanzi à qualcosa finu à ch'e finiscinu l'istitutu è ùn vi pigghiate un locu stabile. Marito - hè oghje, ma micca dumane. Cumu crià un zitellu à una donna-studiente? Ma ella hè rispunsevule per u so zitellu.

A maiò parte di ghjovani à u principiu di a so vita di famiglia si face i prublemi ch'elli anu intesu avè prima, ma ùn pensate micca chì elli ci anu da esse solu:

■ mancanza di cumpitenzi

■ immadità soċjali;

■ Mancanza di facilità è l'abitudine proprie (no tutti i scole sò furnisce un dormitori di famiglia);

■ incumpatibilità di studiu à l'univirsità è u funziunamentu di funzioni familiale (in particulare per i ghjovani oghje chì anu da traslocu à un dipartimentu di currisponde o partenu da licenza academice);

Una grande dependenza di i genitori, in particulari i finanziarii, è ancu di i zitelli.

Ùn hè una figura felice à tuttu. In ogni casu, anche tuttu u nostru regnu di u casu di l'espirienza, altri ùn hè sicuru chì a famiglia studentaria ...

Ùn aghjunghje chè altri!

Inoltre, l'attitudine versu e famiglie studienti da i genitori, l'amministrazione di l'istituzioni d'educazione superiore è a sucità in tuttu, cambia in una manera positiva. Addiventa più toleranti.

Andrew, 26 anni di età.

In my opinion, i famiglie studienti ùn sò micca sfarenti di qualcunu. Dopu tuttu, i studienti - u più intelligibule è spirituelamenti sviluppatu, a parte più consciente di a ghjuventù, sò allora, in principiu, prestu per u matrimoniu. Hè probabilmente incorreite quandu u zitillùnniu trasforma a causa di u matrimoniu. Ma ùn aghju avutu l'abortu. Eppuru chì a presenza nurmale di i zitelli pò esse micca aiutu. Solu à u maritu, ci hè sempre una scusa in l'ecami chì, dicenu, u zitellu hè chjucu, a donna hè ghjovana è tuttu. Per via, se i novu studienti in u stessu faculcu, ponu aiutà l'aiutu in l'studii. E in generale, se a ghjente amate l'altri, sò quì nantu à l'spalla.

Oksana, 22 anni di età.

Per mè, a dumanda "Per esse o micca di esse famiglia di studiente?" Ùn valuta a pena. Sugnu me casatu in u terzu annu, è u mo figliolu hè sei mesi. Ùn aghju mai, micca micca un segnu, ùn hà micca dispredu qualcosa. Hè chì u fattu chì u zitellu ùn era micca capacitu per pattighjà, altri ùn puderebbe guidà un modu di vita più sete. Avà sò in accadèmicu, u me maritu s'hè trasfirutu à a currisponde è i travagli. In principiu, avemu un prufittu soldi. Di sicuru, ci sò prublemi. E quellu chì ùn li mancu micca? Comu se graduate da l'istitutu - è tuttu, rossi di latti, pudori. I prughjetti ghjovani sò distanti da un altu salario è u so stessu appartamentu - in un futur distante. Stabilizazione finanziaria è emotiva ùn vene micca prestu, è ancu micca ghjunghjenu. Sì ora, in l'anni di l'studienti, per ùn dà nascita, ci saranu assai motivi per postponà. Inoltre, quandu u mo zitellu crisciarà, sò sempre ghjovanu ghjovanu, puderaghju esse u mo figliolu micca solu una bona mamma, ma ancu un amicu.

Hè per quessa, sò sempre e famiglii di i studienti è i so vantaghji:

I ghjovani (è per quessa, studienti anni) - u megliu tempu da u puntu fisiologicu è psicologicu di u matrimoniu è u nascita di u primu zitellu;

U matrimoniu hè sempri megliu da l'intimi rittimi intramaruali, spargugliatu in l'ambienti ghjoveli;

I studienti famigliali sò più serii nantu à i so studii è a so professione scelta;

■ l'estatutu civili hè un effettu benefizièghjanu nantu à l'orientazione di valore di u studiente, contribuisce à u sviluppu di e duminii intellettuale è suciali;

■ I matrimonii cunclusu in i anni di l'università sò in a maiò parte di i casali cun un altu gradu di cohesion basatu à a appartenenza di i cô esi à un gruppu sociologicu societale, chì hè carattarizatu da un interessu cumuni, subcultura specifica è modu di vita.

Ci hè chì i cungresi chì creanu una famiglia teninu un prublema maiò - rispunsabilità. Per a vostra alma ànima, per un zitellu (apparevatu, appruppatu o micca pianificatu) è per u vostru propiu futuru. A generazioni maiò hè scetticatu di u fattu chì i studienti sò capaci di piglià à quelli (è generalmente almenu quarchi) responsabilità è esisti senza un altru (soprattuttu senza parenti) aiutu. Ma ùn ci micca tortu per quellu scetticismu. Dopu tuttu, i ghjovani privati ​​prefettenu di posponà a decisione di prublemi "adulti" per più tardi. Probabilmente, questu hè correctu. Ma u fattu hè chì ci sò un gran numaru di suficientemente adulti, tinutu persone chì ùn anu micca decide di un passu impurtante. E persone chì anu pussutu un carbu, un appartamentu è un bonu travagliu. Ma à creà una famiglia, tutti ùn mancanu qualcosa. Forsi valore? E si s'ellu hè mai truvatu?

Per d 'altra banda, pudete creà un "effettu di a presenza" di "adulthood". Aghjunghjeva, daraghju un figliolu. E questu hè, sò un adultu! Ma a famiglia ùn hè micca un conte di fata, micca un sonnu rosu. Questu hè primu di tutte a verificazione di ogni persone per l'indipendenza, di preparazione per affruntà i prublemi di ghjornu. Solu quì hè u casu, forsi, micca cusì à l'età propria. U fattu hè chì u rispettu di una persona hè in u so passu, se sentenu i sentimenti sinceri, s'eddu vole "sia unita in malatia è salutistica, in ricchezza è a miseria ..." in parolle è in atti? E si ellu voli, pò esse un avventura? Dopu tuttu, unicevuli è unei d'avè averanu ancu i sbagli.

Listen to your heart. Epidemia valutate a so capacità. È tuttu sera bella cun voi. In i studienti è seguenti anni.