Cumplicatu di Cinderella: cumu per fà a lotta?

Quale hè una Cinderella moderna? Una donna in una figura, darrere chì s'amenu una natura sensuale è vulnera o una picciotta chì arrosseghja di assai cumiti di i zitelli? Dientièmoscii e ponu tutti i punti in i so posti.


Cumplicari Cendrilli, quasi cum'è l'altri lochi cumplessi, hè furmatu è si prisenta in a zitiddina. Ma ùn hè ne necessariu di attraversà paralleli trà l'altri è l'eroine di Cinderella da u conte di Fata di Charles Perro. Certu, a Cencilina muderna hè un prototipu di u caratteru principale, però, a vita pò esse assai diferenti da a trama di u conte di fiancu chì l'scrittore hà inventatu. Per esempiu, pò esse natu è vive in una famiglia di famiglia, è hè circundatu di genitori di l'amuri. Ma i so vidi vitale è u caratteru sò chini di i priori priziosi è i funziunalità chì in u futuru puderà stabilisce sta imagina di Cinderella.

Chjesa nica cumplida

Pruvate a cunparazione di u carattere di Cernitura moderna cù a cullizzioni di l'heroina da u famusu cunti di fata. Zolushka era assai cumplista, tipu, umili è affidà chì, sempre hà pruvatu à seguità tutti i direzzione à i parenti, è in particulari a so opinion hè impurtante per ella. Sta mota è a picciotta sola era più teme chì ella hè statu riittatu è abbandunata.

Dopu tuttu, perchè assai figlioli volenu piaciri u so babbu, parevanu l'ochji di innocent, innocent, pure and childishly naive little daddy girls? Questu hè dovutu à u fattu chì micca micca tutti i paisanu u so amori in tuttu. Parechji avemu avutu a mereve u so amori da u principiu. A mamma hà sempre dettu: "Ùn correghjanu, studiu bè, ùn fate micca questu, altri u vostru babbu sarà malatu".

I papi nun anu pensatu chì, spavintati di e so fieri cù l'ingerimentu, puderanu per u restu di a so vita formanu un complexu di "bona fata", chì ùn pudere solu meritatu l'amare di u patri di u bon cumpurtamentu è l'azzioni di dirittu, ancu ella stessu ama u papa. Una bona nozze pò micca aduprà di fà quarchi cosa chì u so babbu pruibisce è cumandenu questi attiali chì anu contru à a vulintà di u babbu. Ùn pudere micca firmà è di forti à dì: "Ùn vò micca", "non", "ùn aghju micca". Tali nichi anu sempre prova di justificà l'esperanza di u so babbu, altri u patri hà ingeratu, è vanu in captivity di e instalazione di a mamma.

Ma hè un modu da stu situatu?

Cinderella hè un caratteru simpaticu è pusitivu di quellu tempu, pudete ancu dicerà un exemplariu, ùn pudete micca discutiri cusì. L'scrittore Charles Perrault hà scrittu stu cunti in u 17u seculu, quandu Cendrella soeva di esse ogni zitella, perchè era a rappurtanza di qualità feminina perfetta è perfetta. Hè u tempu. E caratteristiche caratteristiche cum'è un sensu di diveru, altruismu, fede in i miraculi, umilità è sottumissione in a ragazza micca l'imaghjini di a donna ideale, u più prestu pussibuli u complexe vittime. Allora una donna ùn pò mai mellite a so stima d'autore, assai menu rinfurzata. Sì avete qualchì qualità di caratteru, pruvate d'allughjà, fate dunque, ùn avete micca bisognu.

Relazione cù l'omi

Fairy Cinderella soeva solu solu un omu, era l'unicu in a so vita è hà avutu aspettamente umilità. Di sicuru, l'aspirava, ma l'aiutaru. Dopu tuttu, a so padrona era una fata, chì a constantità aiutò è hà fattu una maraviglia riencarnazione in l'aspettu. Ancu pesar u fattu chì Cinderella hà cambiatu in internu, ùn hà micca ascuntatu a so testa, a so cummandata ùn hà micca cambiatu, ella hè stata una bona amica di a paese. Questu ùn deve micca permessu di guadagnà assicuranza di diligenza. Ancu in un ideale ideale hà tichjatu i so ochji chì u so amatu omu - u prìncipi hà fattu e so offerte è i cori. Ma finu à nimu quellu chì ùn sà più dopu à a casuzza, vivivenu felice o micca.

Cinderella muderna cum'è una eroine amata hè aspetta per u so prìncipe nantu à un cavallu biancu. Ma puderete accunscente chì a trama fairy-tale hè improbabile de ripetutà in a vita verita. Ancu sè prìncipi muderni è cercà e chjucchi, ùn ci hè garantì chì ùn anu prestu pronta avete messu per elli.

Ci hè una sera?

Tutti sapemu chì un omu hè un getter. U prìncipe di i fichi era un esempiu chjucu di questu. Si ncuntra un stranieri, s'innamora cun ella, è poi stubbornly seeked out è caccia per ella. Eppuru, u so core ùn era cunquistatu da una fine fine o ancu bellezza, ma a maiò parti di tutte e misteriu. Dopu tuttu, tutte e cose runu dopu à u prìncipe è hà sunnatutu di casu, è Cinderella si scurava di scappari. Solu puderia sorprenderà, u sapendu chì era inusual, per quessa l'era circà. U conte di fata hà dettu chì u prìncipe era circava una donna misteriosa, sorpresa è una donna unica chì pò esse lettu trà e linii. Ùn dice micca chì u prìncipi hà bisognu di l'umilità, di l'ubbidenza è di l'obligatoriu, cercà una vera princesa. Ma ùn sapiutu chì Cinderella justificà l'esperià di u princìpiu in u matrimoniu.

Omi cum'è e donne interessanti chì vidu l'iniziativa, altri si prestu prestu micca interessanti di elli. Di sicuru, hà amatu u zitelli, stà una fede fidelita, una mistressa excelente è una bona mamma. Ma u prìncipe era incapaci di diventerà in ella quellu chì sorpresii, facianu una vista, fascinate cù a so gràzia, seduce, seduce, è più impurtante - rradia una belliurezza è fiducia internu unica è inexplicable. Dopu tuttu, ogni donna hà da esse diventata diversamente è tutte e più armonii in tuttu ciò chì hè questu l'amore, veramente?

Sì dite una Cenicienta moderna, poverà prestu a primura à a vostra persunità, i desideri è i bisogni. Perchè solu l'orientazione di l'appuntamentu di l'altri è a stima di l'autoestima, vi forza di abbandunà, per crede chì a felicità vene solu cù l'avventu di u prìncipi in a vostra vita, perchè in elli ùn avete micca idea.

Però ogni Cinderella t'hà assai qualità pusitiva, sò cura, sinceri, benevolenti è capaci di pardunà i currutti. Ma ùn avete micca valenu propriu è dà una grande impurtanza per e vostre difetti.

Intenevete benefiziu di furmazioni è di tecniche chì anu adduzzatu à sviluppà l'autoconfianza è l'autoestimu creatu. Sicuru, per ottene un bonu è, più impurtante, u risurtu urdinatu, avete bisognu di più di un mesi, ma crede à mè, i sforzi expended darà assai più. U prugressu ùn hà micca forza per stà à fà una cuncettazioni cù un psicologu qualificatu. Cinderella, forsi anu datu u pezzu per u prìncipe, è questu vicinu à a so vita. Perchè andà in a scola di a carriera è avè ottu una educazione superiore, siddu prestu prestu questu u stessu prìncipe? Ùn vole micca à scuntrà una Censu Cessara è successore, chì ùn hè micca in "passi" cù a so matriga?

Ogni Cinderella deve imaginaru cumu si vende senza u prìncipe. S'ellu ùn hè mai cunfurmatu à a vostra strada, cumu si vive, è chì faraghju? Forsi quandu vo vulete accumincià à aprile, facendo u vostru favicu, truvà un hobby è scogliarru a scala di carriera.

Questu hè esattamente ciò chì duvete fà. È u prìncipe, sicuru, pareva a vostra vita, ma un pocu dopu. Quandu si sapere ciò chì vulete da vita, ùn aspittà micca u fattu chì a vita sera bella sola quandu u prìncipi appare è diventa una donna confiante, l'amore diventerà in a vita.

Dopu tuttu, ogni picciuttedda chì ghjera in Censari Cenzu, cunnosce per esse successu è felice cù e so propria forza senza ellu.