Cumu a dieta affucà a salute di u zitellu?

A nutrition di i zitelli hè stata dichjaratu è scritta assai, chì ghjè cumprende: tutti vulemu chì i zitelli sianu sanu è sanu. In ogni casu, tra una multitùdine di fatturi, trà i cumpunenti di a razione calculata à un miligrammu, un puntu impurtante hè spessu persu. E mancu un momentu, ma in una stagione sana ... A stessa stagione, in quale hè necessariu di furnisce u zitellu. In ocasioni, stu fattore hè ancu falatu ancu da i nutizzionisti, è in fattu, sicondu a staghjoni di l'annu, ci sò cambiate significativu in u nostru corpu (è sopratuttu in i zitelli!). Diversi procrastri cambiani, è cambiamenti mudificate necessanu "fine tuning" - including è cù l'aiutu di una dieta. Comu a dieta hà influinzatu a salute di u zitellu - in a nostra pubblicazione.

Impurtatorii

Chì cambiassi in u corpu, sicondu u tempu di l'annu?

L'impattu di u caldu di u veranu o u ghjàldu di l'inguernu si sentenu da tutti. È sempre chì e staciuni cambiani, u nostru corpu ricustruisci u sistema di termoregulazioni. Stu sistema hè assai sensible, rrespondi à u caldu o frettu quasi a l'istante, ma senza l'adattazione à longu tempu, a temperatura "inusual" creà tensu supplementu à u corpu. "Di sicuru, in casa, pruvate à creà cundizioni cumunu, ma questu ùn hè micca sempre possibbili, calore.

Tanti pirsuni sò meteoreensensittivi è di u tempu dipende), per quessa, a so cundizioni dipende da u tempore è i so cambiamenti. In i zitelli, meteossitivity hè particularmente cumuni - i so corpi respondenu à pressioni cambiamenti chì l'adultu ùn pò micca sentitu. Tanti matri canuscianu chì in u ventu di u ventu, i zitelli siveru inquieta, capricciosa, sò più puchit - chì hè dovutu à u fattu chì u zitellu rresponde à a pressione, da quale u ventu hè ancu u ventu. Cusì u fattore naturali hà dettu ancu cunseutu - per esempiu, per escludiri l'alimentari chì causanu a crescita di pruduzzioni di gasulugia da a dieta di u zitellu: hè l'espansione di i bombe di gasulare in l'intestinu quandu a pressione hè ridutta, chì spessu hè una causa di preoccupazione.

U calore hè trasportatu più forte soprattuttu in l'umidità (per esempiu, dopu una tempesta estiva in a cità), è hè più faciule d'aghjunghje un friddu in a fridusa cascata di u otturnu. Ma ancu di l'umidità curretta, l'aria secca hè ancu preghjudiziosa: più acqua hè liberata durante u respiru (chì significa chì sta perdita necessiteghja rimbursà cù l'aghjunzione di u liquidu in a dieta), a mucosa è a peddi in secca - in tali situazioni, u risicu di u danu è a penetrazione di patogeni di e diverse malatie, cusì, avete bisognu di cura è di u immunità.

Affetta direttamente a nostra menù, hè cusì grande quandu si ponu pussìbbili alimentà u zitellu vitamini freschi è sani da u lettu. In ogni modu, u tempu di l'annu dipende di u cuntenutu di e sustanzi chì avemu bisognu, micca solu in platti vegetali, ma ancu in u latte, ova, carne fresca.

Era l'estiu, l'estiu ...

U tempu più piacevule è utili di l'annu hè cunsideratu cum'è l'estiu. I so vantaghji per a salute di i zitelli in generale è per l'alimentazione in particulari sò cunnisciuti: u soli, l'aria è l'acqua, l'abbundanza di frutti freschi ... Pudete solu desiderà fà a maiò parte di sta stagione per annunzià nantu à a salute per un annu sanu annantu à ... è andate à l'estiu prublemi.

Calore

Tutti ùn anu un'incuragiunamentu di l'aciculadori, abbandunendu l'armata di l'istati, è ùn ci hè nunda di dì: in u invintu ponu più nantu à ellu stessu - in l'estiu a solitu ùn ci hè nunda solu per piglià da ellu è u zitellu. Ancu una persona nuda in una temperatura sopra à 30 ° C è a grassa humidità comune l'incommode, è quandu a temperatura di l'aria hè più altu di a temperatura di u corpu - u nostru sistema di termoregulazione hè ancu difficiule ... Per noi chì in questa situazione ci hè solu una salvezza!

Tutti sapi quantu u nostru corpu "vene à a vita" cù l'arrivata di e sole di primavera da ghjornu dopu à un invernu linu è foscu. Per questa modi in u nostru corpu hè rispunsabili d'una glàndula sensible speziale sensu - epifista. In u menu di l'estiu di i zitelli, duveria esse un grande, eccessivu (cumparatu cù altre stagioni) a quantità di liquidu - ma esse micca eccessivu, per ùn avè micca caricaturizà u sistema cardiovascular. Hè perchè più bè di trasfurmà e zitelli cù bè editi è, in particulare, micca "limonaddi", chì secani a membrana mucosa più (à causa di regulatori d'acidità), si biviri siti è suchju naturale dilujùtu, bevande, frutta, bevande, frutta, acqua minerale senza a gas, i prudutti di latti bassa (usu seguita i cundizioni di cuttuni a vita è a pruvista) è, di sicuru, troppu forti tè.

Se u stomacu è l'intestini di u zitellu ùn sò micca abituati u zitellu di frutti è di verdura, ùn cundite micca in a so intruduzioni in a dieta. Questa hè una pisu supplementu à u corpu, è senza ellu, u calore chì porta à l'estresse, cù chì u corpu di u babbu "ùn sia micca quantu" per trattà in tuttu. Per a stessa raggiuni, ùn hè micca cunsigliatu per introdittà l'alimenta cumplementaria à i zitelli in i primi simuli è misi - l'alimentariu pocu generale cresce stress addizzjonali, perciò hè megliu esse stenniu finu à chì u tempore più frescu hè stabilitu. Sì l'età di l'iniziu di l'alimentariu cumplementu hà cadutu à u principiu di l'estiu, duvete bisognu di aghjunghje i novi platti cù una piccula (2-3 simane) in a paragunazione cù i termini per u restu di l'annu. U latti di a mamma hè l'alimentu più universali è correctu per u zitellu in ogni mumentu di l'annu, è in u caldu di u veranu, hè solu insubituìbile - i sustanzi chì venenu cù u lettu di mamma (chì inclusa a much acqua necessaria) sò assurbili megliu megliu è a cumpusizioni di i salti minerali (chì u cunsumu in l'estiusu aumenta, sò lavati cù sudatu) hè quellu chì u zitellu vole deve.

Allergià alimentariu

Un altru problema staghjunali per i dui omi è i zitelli, no solamente infermeria, ma ancu più viejo. Cù l'abusu di certi corsi (tomate, frutte, citrus, etc.), pò esse in ogni mumentu di l'annu, ma in l'estiu, a reaccioni allergique à quellu passà à quelli prudutti chì ùn anu avutu micca prublemi. Questu hè duvuta à l'aumentu di u numaru nùmmiru di allergiensi - solu à questu tempu, a maiò parte di e piante fiasca, ci hè più polvere in l'aire, chila popis, In cunziguenza, hè una alergia cruciera chjamata, una reazione per dui alergensi da una volta. Cusì, finu à l'età di 5-7 anni, hè bisognu à intruducirle davanti à u zitellu à u fruttu. À l'estiu, i zitelli sò particularmente veloci, cusì avete bisognu à a cura di u materiale di e custruzzione di u corpu - i prutini è u calciu. I vegetali è i proteini di frutti ùn sò micca bè per questu, ma in u calore, i zitelli ùn fate micca manghjà platti di carne è pisce assai dispunutu, è questu alimentu hè digerutu perchè (in u clima caldu, l'attività enzimatica di u stomacu disminuye). Cusì, hè megliu cottu un ovu frittu o una tortilla di u latti in a mattina, prima chì u calore accede, è più tardi in a sera - pieni di curda fridda.

Golden Autumn

Circundente da a mità d'Agostu à a fini di Settembre, u periodu "suave" per u nostru corpu - a cullezioni d'oru, chì deve esse adupratu a tanta possibili à preparà u corpu per l'invierno, cumpresu à mantene l'altu standard di verdura di frutti è ligumi. pruduzzioni preziosa di sta stagione - meloni, meloni è u sandia: settembre - u più "misure di sandia", è se u zitellu senza nisun prublemenu percive u meloni, i patevuli ùn sò micca nantu à a tavula ogni ghjornu. I manzane è e car pare soggetti freschi sò ancu un appruvamentu prezzu di u meniu di u ochju, è cun pani è prugne chì tenete bisognu d'esse più prezioso: creanu una carica assai grande nantu à u sistema di a digestiva. In u vaghjimu, cù l'enfasi di i friddi, i pezzi di carni è pesci, è cù l'iniziu di l'umidità di u ochju di i zitelli più di 3 anni seranu benefiziunati da l'aghjunzione di cipudioni è una piccula quantità di l'agliu: u phytoncide chì cuntenenu quì servinu cum'è una prima preventiva contru i tradiziunali su chi principianu à u tempu di ipidimii à staghjoni di SARS.

Eccu l'inviu

In u periodu di l'adattazione à u clima invernale, i vitamini sò particularmente necessariu, ma micca solu "fruttu è verdura" - in a staghjunazione fridda, a crescita di vitamini solubuli in grassi hè ancu crescente in carne è frutti, pezzi, nocci è granuli è in grassu E poveru, è da e verdura di frutta, l'attitudine particulare prestu à pagà à i citrati (in dicembre, a più "tempesta di mandarina" cumencia), banane è ... a più chjuche, u tradiziunale, assai chjucche chjuchevi micca vittite - a fonte più preziosa vitamina Acidi organici, bioflavonoids e fibra. Ma pudete darà solu à i zitelli più di 3 anni, pocu à pocu (finu à 50 grammi per ghjornu), megliu in insalati. E, sicuru, l'invernu hè l'ora chì a preparazione domestica è a "ghiacciata" sò più in dumanda - frutti, ligumi è baga d'almacenamiento longu è riccu dopu à a bassava rapidu è di cundizzioni. Della preparazione ghjustizia, tali prudutti sò micca assai inferilii à i freschi è in l'invernu sò solu insubituìbii .

Spring road!

Cù l'iniziu di a primavera, forsi u più difficultu tempu per u corpu umanu principia. A fatigue accumulation da i sferenzi di u periodu friddu è scuru, in i prudutti di i minori e menu vitamali - ùn importa ciò chì pruvate a preserve, ùn ci hè una distruzzioni graduali ... In più, una ragione impurtante di tutte a famiglia di "fatigue di primavera" hè, strammi abbastanti, un incrementu in a durata di l'argentu. Parirarà chì u più livanti hè megliu ... ma u corpu hè simplicemente micca "pronto" per un crescita in a so attività propria, chì hè fatta da u "terzu ochju" chì ghjè familiaramente di noi - l'epifisi, aghjuntu à i cicloni freti di primavera, pressa di pada, una gran diffarenza di tempurita durante u ghjornu, chì si sentenu micca solu in a strada, ma ancu in un locu ben calzu ...

In quessi cunnizzioni, i nutrienti solidi - proteini, grassi, carbuidrati sò micca abbastanza bè per u funziunamentu standard di u corpu. Di grande impurtanza sò l'elementi di l'infurmazioni informati di nutrimentu, chì sò necessariamente micca per a "custruzione" di l'organiziu per a regulazione di a so attività: olii essenziale, l'acidi organici, phytoncides, antioxidanti. In carne, dairy, ma in frescu o, almenu, greens, legumi, frutti sò abbundanti, chì, per voi, hè unu di i ragiunamenti per chì micca un cuntenutu vitale minerale ùn pò sustituisce i prudutti naturali nantu à a nostra carta. , sfortunatamente, sti sustanziali priziosu sò gradualmenti distruttu durante u storicu ... Per suprattuttu, per dà à u zitellu un frescu, "veru" greens. Ùn hè bisognu di circà i primi cucuzzuli è di u puminu di l'invernamentu - "giardinu" di cipolle brusgiate, crostearia, spinach, etc. pò esse dispostu senza esse maiò nant'à un cunceculu luminoso. Piatti minn tali verbi friski jistgħu jingħataw lil tfal iżgħar minn 3 snin u wara pulitamente, per ùn avè micca causa di prublemi cù l'intestinali. È per i zitelli d'un annu è un annu com'è una fonte di sustanzi sustanciali sustinibili sustituibbili i mudie di prudutti di cereali (tridu, centu, granu) ùn sò micca male.

I platti da colti di i nostri tempi sò perceivedi da a maiò parte di i Russi cum'è esotico, assuciati) cù sistemi di salute distintivi, cum'è qualcosa stanza, ma pocu pirsuni sapemu chì i nostri babbi sò tali platti è fughjenu da l'hypovitaminosi di primavera: "lignu di trizu" (massa di granuli è frutte ) cum'è un modu curative è restorativu populari hè scrittu in i culturi in u 17 ° secolo, frittura, calata eranu coccia da granci genitali, l'aghjunghjenu à i zucchetti - beni, è oghje, i zitelli anu più à tastà insalati di fruttu è cunghjunghje cù granuli sbuchjati, Ùn hè micca difficiule di spuludi semitemi - vi tocca ricurdà quelli chì anu u valore nutrizionale più altu quandu u spruce hè ghjusta chì hà trasfurmatu è micca più di 2 mm.