Cumu aduprà e facenzi di a casa?

Quand'omu s'innamora, avemu tombatu per perdè i nostri capelli, stà bogai è sèntate ciò chì nimu questu sente, salvu quandu u vostru amarà pò esse u viulinu di Cupidu.

Sò pronti per gastà tuttu u vostru bigliettu nantu à rigalu à a vostra persona amata è caru; Prestatu per marchjà à a matina, solu per gastru più di tempu; chì site prontu à saltà di una ghjurnata di travagliu, anche u fattu chì u capu l'abbandunà da u salario è cambia l'attitudine in viaghju. Ùn ci preoccupa, perchè in a so capulavanu sò tali pensamentu è i sappressate, l'euforia in ogni cìrculu di u core è u corpu, è di sposta un pensamentu vene in a vostra testa chì ti piacè di piacè: "Ne avemu bisognu di campà". È cun questu pensamentu chì ùn avè più parte.

A causa di u fattu chì u vostru omu hè tantu in amore, piglià sta idea cun gioia. Sicura chì hè megliu se sottumette sapore, perchè ùn hè micca piazzatu tutti l'omi, per chì a reazione pò esse assai diffirenti. Eppuru, sò furtunatu, è a vostra amare anch'elli sòlighjenu ferma di felicità cumuni, cum'è voi. Eccu ccà in un territoriu ...

A primu settimana vi fate l'entusiasmu è passine u vostru tempu liberu sottu a manta. Dopu dopu una settimana o duie cumincianu à avè avvisu chì i mette suluzzii sparpagghiati in tutta l'appartamentu, avemu ancu avessu chì, si cumparisci davanti à l'amare è fughje à u travagliu, in a vostra volta in casa, trova platti senza latra, un lettu è un frettu viotu. Ma vicinu à u televete aspetta per un omu siveru. Inoltre chì, voi tutti pardunavanu per un savore smart? U casu, sicuru, hè tòiu. Ma! Dopu avè fattu questu un ghjornu, preparate pè u fattu chì prestu, cumenzarà a ricurdà ghjornu dopu a ghjurnata. Eppo ùn deve micca tortu à u vostru maritu, solu chì site culpèvule. Dopu tuttu, in u mondu mudernu, a maiò parte di e coppiu anu longatu di u principiu di aduprà a funzioni di a famiglia.

Sì ùn site micca a question squaramente, ùn parlanu micca à u vostru maritu annantu à stu prublema, perchè cunsiderà chì sì stata fatta in l'u Medievu. E maiani muderni sò longu chì tiravanu di e so spalle frunze per tutta a so imposta di e manuvra. Sì questu hè un prublemu per voi, avete bisognu di truvà a so raghjina è a distruggeru prima chì hè tardu.

Comu regula, e mòglie decide di fà tuttu in a casa nantu à i so propiu, se i so parenti vintu nantu à u listessu principiu, è a mo matri cresce a so figliola cù a percepzione d'un omu cum'è esse supremu chì ùn deve mancu fà nunda di a casa, avete bisognu à serve tuttu in un platu fruntiera blu. Avete da esce u so maritu cusì?

Allora andemu più. A situazione in a vostra famiglia si pò cumprende bè chì a mamma era mestieri di una casa, è u papa assigghia di soldi è hà spertu per una vita decentu. A situazione oppostu hè assai simili à u vostru, se a to mamma hà recursatu à u travagliu è si pricipitò à a cucina per fuglià quarchi cosa, mentri u so babbu era lighja u ghjurnale in pazu in quellu tempu. Tali omi sò chjamati tiranni domestici da e donne. E questu, vulete ottene u stessu successu. Se no avà, po è pusendu à unu di i momentu adattatu vicinu à u maritu (quandu ci seranu pezzi mussi, lavanderie è frigorifoli vacanti) è offre un'arriciu seriu è un tonu dulce: "Cumu avemu da scambià i nostri debbitu di a nostra famiglia? "Sta frasa hà da piglià per maravigghiate, perchè, senza cambià a faccia, spiecanu a situazione, u megliu utilizatu hè pietà. Dìcimi chì site esse aghjustatu à u travagliu, chì oghje avete un disegnatore di carru è ùn avete nisura forza per trattà a vita, ma tu sì cum'è una sposa d'amare preparata per cocchi una frittata per ellu, mentre lavarà i pratici. Ùn serà micca capacitu per vultà, ùn sò micca assai argumenti. Un signalu tipicu per l'omi: "Aghju travagliatu tuttu u ghjornu! "Eppuru da chì avete digià adupratu, ùn pruvate micca di ripetiri. Se u vostru maritu hè di quellu sorte di l'omi chì u cunsigliu di valdi di lavorare di pienzi è di vestiti di ferita, orgugliosi u to capu, fate una frittata è si ne vanu a lettu senza esse spusatu o caccià a vostra maquillaje. Dopu avè vistu una figura, un omu certamenti cunghjuntatu di a so tirania è a prossima ora cumincià à cumprenderà a so obligazioni informali.

Sì, in risposta à a vostra dumanda di aiutu, ellu risate un ribellu, poi rispose nicely è dicenu: "Beni. Perchè avemu un rapportu medievale, dumani quandu partì, è aghju coccu cocchi libretti per tuttu u ghjornu è un vacuum à l'appartamentu. U risultatu ùn deve micca stà aspittà, ancu se u vostru omu guadagna assai soldi per vive, ellu capisce chì ùn hè micca travagliatu per soldi, ma per un piacè. Dunque, ùn hè micca capaci di privà di stu piacè.

Basatu nantu à quali tazziucità à sceglie, suluzione u prublema, cumu per cumprà i so funziunalità di a famiglia, decide ciò chì vulete ottenevule da u vostru omu. Avete bisognu di un assistente chì spiranza volte à voi in a cucina è faciule guidene, quarchi cosa cum'è sbuchja o patate o tagliatore perchute; o avete bisognu di l'equitativu, per chì tutti avianu i so dumèstici di a famiglia, è anu realizatu à u tempu.

Per u vostru maritu per fà un assistente, ùn avete micca bisognu di assai forza è intelligenza. A maiò parte di l'aiuteri. Se u vostru omu ùn hè micca unu di elli, aduprà una dumanda simplici per l'aiutu serà abbastanza. In l'eventu chì vulete risposta solu per i vostri cumpagni, avete bisognu di travaglià nantu à u vostru maritu. Cumpite i vostri rilazioni cù u rispettu à a vita, cum'è à u travagliu in una stonda grande. Ci hè chì ogni impiigatu hà u so so cumpagnie, chì deve esse tene, l'evasione da ebligazioni hè punishable, è l'eseguzione puntuale hè un remuneru o una tarifa. In u furmatu di una tarifa - mintene cù a ternura è affettu, è incuraghjenu à u lettu: "Avete voi cumu di voi è eru boni cumpagnie, anu tutti l'aghjunghjiu è avemu un bellu pezzu di tempu, chì pudemu spassi guattendu l'altri. Questa frase hè chjaru, u vostru maritu ùn devi micca missu l'oppurtunità di arraggiari a lu lettu.

Sì ùn sò micca sapè cumu duviri di cunfidenza à u vostru maritu, è ciò chì seguite, fate u sensu è dumandate ciò ch'ella vulia fà. Ùn hè micca sicretu chì i genitori avianu cocchji bè cum'è e donne. Hè per quessa chì in certi famiglie, e donne solu pruduttu u caffè. Sì dite chì vi prupone à preparalli, pudete offentà assai u vostru omu, è se l'iniziativa vene da ellu, questu hè a norma, a dignità di l'omu ùn hè micca persa! È ùn si scurdanu di u regula principale, ludà i vostri partiti per accordui bè cumplessi, l'ammirazioni: "Ùn mai puderà fà chì! "Eppo ellu capisce a so indispensabilità, è ùn avete micca avutu prublemi cumu:" Cumu si fate? "