Cumu si mantene micca tagliati più fiori?


Eghjezze di culori di u vaghjimu. Rossu, ferrie amarillo, rossu, griggiulinu grisu ... Fiori, foglie, pastures pari chì resistanu à u ventu di u ventu friddu è di u malviziu. Stop, momentu! Un ramellu di foglie d'arricelli sculacciati, eculopuli succulenti, rosi rossi, un girasole rochite - tuttu ponu esse cunservatu per quessa, quellu rigalu di a natura, ci vole in l'inguernu. Ancu un manoculare di violettes! Cumu si mantene tagliate u fiori per più di pocu di ghjorni? Ci hè parechje modi.

L'Olandese anu successu in questu affari. Nun solu hà amparatu à priservà a "cugliera" di e belli fiori, ma ancu per trasportu i culori di l'estiu è u vaghjimu in tuttu u mondu. E questu, di sicuru, ùn hè micca a manera antica d'attic secannu grass. Tuttu un laboratoriu di i scientisti travaglia cusì. I meditazioni campagnoli dumandanu à i "atomi è moléculi" di u fiore, chì riflette nantu à l'aghjustà l'acqua da elli - a basa di a vita, ma di priservà a bellezza è a luminosità di u primuriale. È successi! Ancu l'u più fruttu è dilicatu fiuristicu ci hà cumpiitu - a papaveri. Oghje i fiori siciliani siate in tons. Equipi, sensorii, termostati, cunservatori, tinturi ...

Pruvamu a mantene i fiori più longu è micca prezzu. Questu dumanda dui qualità: l'amore di u fiore è un pocu di pacienza. U restu pò cumprà. I fiori, l'aricchi è i foglie sò cunservati in trè manere.

PRIMER MÈCUDE - AFFITTÀ in Aria

Puderete sete a maiò parte di i fiori, salvo per quelli chì anu pè i pezzi più finas è più delicati di i inflorescenu. Peonia, per esempiu. Or u narcissile. Ma a rosula, hydrangea, corna hè stanca in l'aria perfectamente. Per micca à dì à e zinetni di cereali.

I fiori è l'ucechju per essecianu avè bisognu à esse ricugghiati in u tempu secondu in u mità di u ghjornu, quandu u roghjunu serebbe serebbe serebbe à seccu Questu hè assai impurtante, cum'è a regula hè quì: "menu acqua - più preservazione". Li scienze sò largu. Se vulete assecurà e piante da inflorescenza, hè megliu cunddallu u pocu sinscenu. Ghjira ùn deve micca esibitu bè per circulate l'aria nantu à i zicchini.

Ma ci sò e piante (gypsphila, hydrangea, lunnik, immortelle), chì secenu è in una pusizione standing. In u vasu ch'hà bisognu di vìdiri solu un pocu acqua. Quandu i piante edizanu, ùn rinfrescenu. Pudete spiegà a verticali, ma a inflorescenza ùn deve esse squished. Pruprietà impastatu sicuru fermanu forte è fragili. Ma ùn permettenu esseffrezzu eccessivu, altri, a pianta scorcia solu. Allura, ùn mette e peccatoi fiori in un sillà o di pianu pianu à una battanda.

Se l'ovu pesche sò siccati, i spicululi ponu esse sprinkled with hairspray, allura i castagni ùn sianu chjappi. A flessibilità è flabbità di i zucculi indiquen a l'umidità eccessiva di l'abitazione. I pianti sicchi ùn anu in un locu friddu, seccu è ventilatu. E erbe è fiori in e so cundizzioni secenu in una settimana.

MESSE DI SECOND - GLYCERINE

Stu metudu hè adattatu per foglie densi (arnese, stejar, risu), fiori cù un densu follettu (campana Irlandese). A pruprietà di a glicerina hè chì ùn hè micca secca, ma impregnati a pianta, spiazzatu l'acqua. I foglie sò lucenti è flessibuli, comu si chjusu cù una laca soft, suave. Shine li dà l'eleganza. Ma a cunsirvazioni di e piante (ancu rami petite) in glicerina - u prucessu hè assai longu. Ci hè di 2-3 simpati sicondu u tipu di pianta. Pensate prubilmente prima di piglià.

Cusì, per a priservà i lussani, per esempiu, foglie d'astri o ramoscelli d'olmule, avete bisognu di cumprà in a farmacia di glicerina. Sante chjude à un angulu è per assicurà megliurà a glicerina, stende a punta. Pour una mistura di glicerina è acqua calenta in un vetru o altru cuntinue (proporzione 1: 2). Merci beni. "Bouquet" si metti in una solu suluzione chì u folla o ghjunghje ghjunghje à 5-8 centimetri. Pujhe in un locu friddu è genovu (per esempiu, in u locker in u balconera) è aghjunghje a suluzione quantu necessariu. Sì i foglie sò rizati è sicchi, volenu chì qualcosa chì hà fattu u malu (a probabbilità di quellu chì l'hà pusatu). Ùn permettenu micca a ciappi di foglie, a limpi cù un mantellu. Quandu i foglie saranu pronte quan sò stufi e tinte. Avà po sò ancu include in cumpunimenti fiurali.

TERCERA MATERIA - SAND DRY OR SILICON POWDER

Pò silica (gel di silica) hè statu inventata bè recientemente. È davanti à quessa, i fiori erani seccu cù a sà. Piglionu a casella è l'abbitava nantu à u fondu di a sipulosa, i fiori eranu stati cun tregumenti abbastanza nantu à ellu (testa fora o quellu di u fiore), è spedinu sana fina (troppu calca) per un embiu o un tamarzu grandi. Era quantu a stessa cum'è cù e mòglie in Egittu. Sò naturali, seccu - sante calza tracce l'acqua.

Ma quandu u gel di silica sustituìu a soica (vinnutu in forma cristalina), era assai faciule. Eppuru chì a tecnulugia ùn hà micca cambiatu assai. Grazie à questa "sabbia" pudete asseccarà i fiori più deliati: freesia, peonii, burruce, narcisi. Solu seccu solu a inflorescenza, alluntanni un pezzu curtu - 2-3 cm (i fiori insuriti sò inseriti in u filu è utilizatu in e cumpunimenti).

Se avete acquistatu un poveru maiò grande, duvete bisognu à moltu (in un macinatu di cafè o in un saccu di tela). Pigliate una casella (per esempiu, una lata da sottu i cookies), poverete piumi di silica in u fondu è currettamente cù i fiori (chamomile, margarita), testa, rosi. Cù una colazione di sopra o un filtru (colander), poverete in u pezu senza micca dannighjate i petali. Se ci hè ancu un gelu è permette l'altezza di a casella, pudete fracciate 2-3 capi di culori. Aggiungerebbe impastatu cù a tappa cù cinta elettrica extra. Verificate e fiori chì necessite ogni ghjornu, cuddighjà a cugliera. A fiora finita hè cum'è una carta un - forti forti, ma micca brittle. Ùn esse overdone!

Siccomu l'aghjustatu di i fiori in più di un mesi hè un prucessu per tempu - assai pirsuni pensanu chì ùn avete mancu pruvatu di fà qualcosa. Ma ùn hè cusì difficiule. Solu bisognu à avvià u prublemu cù cura è cun sentimentu, vulendu acquistà un veru risultatu. E ùn ùn fallessi micca.