Beautiful speech on the last call - from parents, graduates of 9 and 11 class, class teacher, administration school

Farewell à una scola o università, anche benedette hè stata apprezzata, ma in fattu pruvucarà una tempesta di toccu è emozioni dolci. Dopu tuttu, oghje i posti graduate addiventanu adulti cumplicati è deve tene à sceglienu a so strada. È era u maestru di a classa chì aiutau à diretta i pupulazioni di u 9 o 11 gradu, per mustrà l'ibbili pussibuli per più di sviluppu è furmazione. Hè per quessa, hè imperu chì tutti i genitori è i giovani preparanu un discursu cunghjuntivu per l'ultima telefonata. Hè bisogna saziatu di parolle di gratitenza è rispettu. Ma u direttore è l'amministrazione di a scola pò dà un brevitate speech breve. In l'idee supra di scrivenu di testu, esempi di video pò esse uttene infurmazione per creà testi originali.

Bella parla da i genitori nantu à l'ultima telefonata per a class 11 - idee è testi di suntemplate

Per espresu rispettu è e ringrazzià i maestri per a educazione, l'educazione è l'assistenza à i figlioli aiutanu à l'ultimu telefuni, u parolle di u genitori. Hè megliu per assignà questa tastera à i raprisententi di a comità primaria.

Idei per scrive un fermu discursu à l'ultima telefonata di i genitori

In a parolla, i genitori devenu espresioni di gratitenza per a cura di i so figlioli, ringrazialli i maestri per u so travagliu duro. Per separà, pudete include gratitude per i meglii maestri, direttore è amministrazione. Vogliu dì una parolla da i mo genitori nantu à i nostri kinde i cari maestri. Parechje ringraziu à voi rintu, avemu i lacrimi in i nostri ochji! Fate un travagliu longu è calmu, Chì i discepuli ti amanu assai, È u paganu, cum'è vo site degnu, Dopu tuttu, per i zitelli, sì cum'è fanelli! Vulete a bunture è a pacienza. Amu averete, è aghjunghje à tutti, È noi cunsidarendu u migliore di u migliori, anche noi parte cun voi sempre!

Grazie à tutti i maestri chì anu cuntrullatu in tantu u sforzu chì i nostri figlioli finiscinu a scola cu tali maraviglii! Solu i nostri paisaghji pudaremu capisce quantu era dura per voi è i nostri zitelli. Danu un ti salutu, è ringraziatu!

Finu finu à pocu tempu, cù pezzi di felicità per voi, i picculi, avemu guidendu à a prima classa. Avà cù orgogliu davanti à noi - Ùn pienghje micca, ma i diplomi. È avemu un modu megliu, truvate è sia sempre tù stessu, Adurizà a vita, ùn sia micca timore è uttene u vostru capu à u celu.

Esempii di testi di parlà per l'ultima chjama di i genitori di i 11 forme pupulati

In l'esempii di prupone, pudete apprezzà e funzioni di a cumpusizioni di u parolle, pussibuli transizzioni da genere à u individuale ringraziatu. Se vulete, pudete aduprà parechji testi di cumpone u vostru testu. Per voi, l'ùsima campana sordi, È ùn ci hè bisognu di amparà più in leczioni - I pieni pò esse sbulicati da a curuna, Per sapè, per l'orizonte di l'anziani. Grazie tutti i maestri di l'scola Favourite, chì diventenu a siconda casa, hà diventatu quì, più altu di i pruduttori! Avete investitu cù u tempu è energia, È nervi, è finanziari, oh, assai! Ma puderemu dumandà: Piacè noi à a vita cù u puntu più altu. In studiu, anziani, in u travagliu, Sò amichi, restu è cundanna l'amore, U ghjovimu ghjè in esigenza in ogni locu, Sugnu otturante è ùn ci micca dubbite in sè stessu!

Oghje l'ùsima campana sordi per i nostri zitelli. In nome di tutti i genitori, vogliu ringraziari a l'amministrazione sculastu è i duttori per a vostra diligenza è a participazione à l'educazione di i nostri zitelli, cunniscenza è sustegnu acquistatu. Chì a vostra forza ùn esiste micca, sia a bona salut, è l'animale fradale è festiva. È per i zitelli, avemu vulete desiderà un successu pianu à l'adultità, a felicità è a dedicazione.

L'urtimu campana sona! In issu ghjornu festiu di gioia, in nomi di i genitori, vulete aghjunà i toe tutti i maestri è l'amministrazione. In i vostri coperculi mani, da annu à annu, sò i nostri zitelli. Qualchì aghju gràzie l'equipaggiu di cunniscenza, per u ricchisce, attentiveness è amori. Vulete averete successu creattivu, sviluppu, resistenza di stress, energia è amori.

Quale tipu di parlà per parlerà nantu à l'ultima criata à i genitori - per u scudu 9 scoli, u college

Li graduate di u 9 gradu sò assai difficili di graduate di u grad 11. Dopu tuttu, spartinu u scola prima, anu da fà amici novi, acquistà cù i maestri. Allora u discorsu annantu à l'ultima telefonata dopu à a classa 9 à nome di i so genitori deve esse sia bè è toccu.

Esempii di un brevi parolle à l'ultima chjamata in a scola è l'università da i genitori di a 9e form pupils

Hè megliu cumprà u testu in colpau: à volta cù parechji genitori di graduate. Questu avete aiutu à creà un bonu testu di rigalu è felicità. Pudete adopà com'è basu a parola di i genitori in l'ultima telefona di l'esempi crescenu: Quì vene u mumentu è toccu di u passatu à a scola, l'ultima campana sings! Prima di l'ochji di i primi classi, fiori, un capu, una festa, lezioni, cambiamenti, qualità, vacanze, amici, graduazione, tremulu, tristezza. Ora i zitelli ripetutu l'inevitabbilità. I nostri parienti: graduate, maestri, direttori, tutti quelli chì, durante parechji anni, cuscini di l'altronde, facennu scuperti, apprenu, gustu. Felicità! Chì u mondu sia amichevule, tutte e strade abete è u futuru hà più in expectazione. Senza felice è ricurdate di u poru vignetu di i scoli d'anni.

Oghje l'ultima campana chjama per i nostri zitelli, oghje ghjorni d'altri di l'estiu oghje a so porte à aventura. In nome di tutti i genitori, vogliu esceprime a mo gratitudi à tutti i maestri è l'amministrazione di l'escola, perchè queste persone anu fattu assai per i nostri zitelli, anu cuntribuitu à a so educazione è l'educazione. Chì i vacanze estiu di tutti i nostri cumpagnie di novi forzi e certamenti crescenu in i nostri cori sò veramenti cuntenti è ghjovani.

L'escola nativa, caru maestri, i zitelli amati, quì hè questu quandu u tempu quandu cullà un altru passiu. Vulendu a vostra vita per esse felice, completa, riescita è interessante. Chì i vostri pedi ùn perde micca in u sangue nantu à e petre chì u destinu ti puderaghju andallu.

Chjama un discursu da i graduate per l'ultima telefonata - idee di compilazione, esempi di testu

I postgiani ci sò assai difficili dopu l'abbandunà u scola è l'u college. Ci sò un affettu particulari per i cumpagni di classe, i duttori, è amichi da l'scola. Per quessa, un discursu intimurante in quale puderanu spressione fermamente tutti i so emozioni hè perfetta per elli.

Idei per fà un discursu intimurante per l'ultima telefonata di i diploma

In u testu di u discursu per l'ultima telefonata, hè necessariu di cumprà i parolle di gratitù versu i maestri. Anu bisognu à esse felicità da u restu meritu dopu à l'annu studiunale. Hè ricumandemu per incridà storia di pezzi di a vita di i studienti in a scola. Carri maestri e caru amici - cumpagni di a classi. Oghje, i graduate, anu da fà un di i passi più impurtanti in a nostra vita, partendu cù a scola. Dopu à i primi anni anu una zitiddina persone, a ghjuventù è a furmazione educazione, u travagliu avanzu. Pensu chì a più bona gratitudi per i prufessori di u nostru parte sia u fruttu di u sapientu è a saviezza di a saviezza, cultivatu da noi da e soiu chì sò in i nostri cori. Un proverbiu latinu dici chì avemu micca imparu à a scola, ma per a vita. Questi paroli sò immensamente stampati in a nostra memoria. È oghje avemu parte cù u bastimentu, chì hè cusì impurtante, cù i maestri chì, cù a stessa dedicazione è dettiru, dedicate tutti i so sforzi à a nostra educazione è a crianza. Dunque, in nomi di tutti i diploma d'oghje, aghju dicu: ringraziu, scola, grazie, estimu maestri.

Oghje sò graduate, micca figlioli, ma micca adulti. Dumani farà un passu in una vita indipendente. Ci serà elli è u piacè. In ocasu, avemu truvatu un populu bonu è simpaticu, è quarchi - arroganti è maligni. Ma avemu avertitu chì i genitori è i duttori cresciunu boni, ricchi decentu è cultivati ​​è noi. Vulendu aghjunà i mio parenti è, sicuru, chiddi chì hà insignatu in tutte ssi anni. Grazie, maestri, per aiutà in i tempi difficiuli, per i boni cunsiglii è sapiti chì avete spartutu cun noi.

Amici amici! Dui avemu dicu adiu à a nostra scola nativa! U ghjornu hè estimulante, alegrali è triste in u stessu tempu. U primu passu à i successi futuri è i successi chì avete fattu fattu - è aghjustate nantu à a rigalu di e decisioni seri responsabbili à a scelta di a futura vita prufessiunale è vita. Avete grandi prospecti. I vitture anu datu unepochi di novu è interessante - l'alegria, a cumprinzioni di e diverse scienzi, a leia di l'amici, u primu amori è i primi disapprisamenti. Ma cun voi, i maestri ancu amparatu, i vostri parenti hanu sperienza è saviezza. E fate in a vostra ricunniscenza, ci seranu solu i più ricenti è più crescenti di a scola, è chì oghje sia l'iniziu à un novu adultu è interessante, a vita cari.

Un esempiu di una parolla tocca à l'ultima bellissima di i diploma

I testi sò cunziddi adattati per selezziunà i frazziunità più belli è tocchi, studii e règule di cumpensu parlà. Inoltri, anu prestu attentà à e funzioni è a struttura di u testu. Avà avà u vostru primu festa di graduazione, ci saranu avutri prima, ma questu hè u più impurtante è caru. Ricurdativi. Vulissimu vulete desiderate più studienti diventate una piscatura interessante per voi nantu à u fiumu di u sapientu per chì vi riceve sulla qualità boni per chì i novi sughjetti ti daraghju à u mondu di u sapè! Trascuntendu stu limu, crede chì u più interessante hè aspittavole per voi! Bona furtuna, tu!

Carlu Maestri! Sò strittu è licurosu, sàviu è sensibule, guidati à i nostri graduate à traversu l'anni di a zitella è l'aduranza, investitu in tutti i cunniscenzi, una partícula di u so core, li dete a so calidez umana, u so amori. Hè per quessa sò tutti cusì ameri, simpatici è aperti. Grazie assai per i nostri noi. E un arcu bassu per voi.

Vogliu fà affruntà, cari docenti. Aghju davanti à voi per a vostra patience, per i vostri capacità, per amà i nostri zitelli è à sughjetti maestri. Vulete a liberazione di più di una generazione di i zitelli maravigliosi chì avete fattu u nostru. È i nostri zitelli anu una strada faciule per a vita. È chì i cali di ricchezza di sti maraviglii di scola sò sempre in u core di i nostri zitelli. Oghje ci sia ghjente in una vita grande. A nostra scola hè finita, ma ci saranu assai più lezziò in a vita.

U discorsu originali da u maestru di scola in l'scola nantu à l'ultima telefonata hè un esempiu di un testu

Parò necessaramente bella è toccu di u maestru di a classa nantu à l'ultima telefonata hè simpaticu per tutti i graduate. Serà aiutà à intruduce per alcuni altri altri.

Esempii di discorsu originali da u maestru di a classa per l'ultima telefonata

In l'esempi di testi prupostu, pudete truvà idee per scrive un testu per i diploma. Seranu allestu assai di senti parolle amichi da u so maestru di a classa. Ùn diceraghju micca chì questu hè u vostru ghjornu. Ùn vulemu ripetiri u fattu chì avete bisognu à entre l'istituzioni d'educazione superiore - questu hè un fattu per mè, sò sicuru d'avè centu percentu. L'studientisimu hè u tempu di novi relazioni, novi cunniscenzi, l'amore novu - un tempu quandu tuttu pò pruvà, updated, pruvatu. Speru spergu chì tutti i vostri ùn sanu micca passatu darrì di cumpagnie studienti, in granni cità chì sarete cuncepate, è sarete in una tendenza, perchè sò ciò chì hè importante per questu! L'Adulti spessu dicenu à voi: "Quì à u nostru tempu ... Anu à l'università per l'alumni, hà travagliatu nantu à una splutazioni colettiva - è cusì! E cose ti sìanu orgogliosi? "Believe à mè, ci hè più! Con orgullo, responde que vive en la época de exaltación de la compañía Steve Jobs, que sabes que noticias discuten "En contacto", como jugar Sims-2, y que Guf está realmente vivo! Parechji adulti ora, probabbilmenti, pensate, quale hè Guf? Believe à mè, hè quantunque impossible per parechji di i rappresentanti di a generazione maiò à dominarse almenu qualcosa seconda scena, cumu si capisci u charmu di un viaghju à una patata! ¡Sé orgulloso de esto y recuerda que cualquier adult sentado en esta sala quisiera estar en tu lugar ahora y encontréte nuevamente en este fabuloso tiempo - juventud.

I amate figlioli! Forsi, quandu, l'ultima volta chjamate stu modu - i zitelli ... Avete digià liberatu parechji generazioni di studienti, eranu tuttu diffirenti. Mi ricordu, sicuru, tutti. Ma mi ricordu di quarchidunu cun orgogliu particulari. Iò vulemu chì vi vede una vita adulta chì ogni maestru presente in questa stanza (cunzidigiu di i qualità è i attitudini) fiertà dettu: "U ricordu di questu omu, era u mo studiente!" Vulendu turnà à voi, i pupulati. Sò tutti listessi è belli ora, aghju vede à voi è ùn dispiace chì ùn pudete micca principiatu a vita ... E l'ultimi. Vogliu u lettu di a vostra vita per esse una simplicità simplice, u significatu di quale tutti hà caputu à u so modu: "Sighnu l'alba!"

I amate graduate! Vogliu vulete desiderate un grandu amoru puru, a creazione di una famiglia forte, perchè questu, est estu sicuru, hè u sustegnu principalu è sustegnu per ogni persona! Di sicuru, aghju voi è a salute di a vostra famiglia! Ricurdate sempre ciò chì hè unicu, talentu, divertitu, amatori, aperti, dignità! Be trusted! Aghjunghjite in u futur di quelli scopi ch'è avete stabilitu per sè stessu! Allora sarete cuntentu! Eppo, aghju putente assai, perchè aghju ancu u mo scopu - fate qualcuni meraviglie! Grazie per tutti questi anni! I love you very much!

Parole curretta da u principale nantu à l'ultima telefonata - idee è u testu di mostra di video

In a linea, dedicatu à l'ultima telefonetta, u dirittore di l'istituzione educale necessariamente diri un discendenti. Hè desideratu chì i successi graduate, ringrazialli i maestri per u travagliu excellentu. Dà cumpostu lu discursu ufficiali di u diritturi annantu à l'ultima telefonata aiutà l'aiutu di video quì sottu.

Video di esempiu di un brevi direttore di parlà à l'ultima telefonata

In questu esempiu, pudete vede un discorsu curtu, chì hè adattatu per l'ultima telefonetta. U direttore stessu pò cumprendi un desideriu persone, parole di felicità.

Parramentu ufficiale da l'amministrazione in l'ultima telefona - exempli è idee di u testu

Felicità à i diploma è altre studiente cù l'accordu di l'annu scoli, è altri rappresentanti di l'amministrazione: u capu maestri, un psicologu o un sociologu. Formulate u discorsu ufficiale per l'ultima scena per u 11 gradu o 9 scritta pò esse, cù l'esempi seguenti.

Idei è esempi di discursu ufficiali nantu à l'ultima telefonata da l'amministrazione

Trà i testi cunzidiette, ponu ricercà ghjustificà l'opzioni bona parolle per l'ultima telefonata. Puderanu esse aduprate com a basa per tutti l'assicurati di l'amministrazione scola. Hè u finale di l'anni di scola, anu crisciutu, anu cuminciatu à vede più in u mondu. A felicità per voi è più in a vita di divertisce, Dopu tuttu, ella hè preparatu per quellu torneu. Strive for success and be bolder, ùn hè tristezza se difficultà mette. Dopu tuttu, cù un sonnu viaghjanu più cchiu cuntentu, È cun amore un centu volte più faciule, più crescente.

U sole hè nantu à a parte, l'estiu hè à i pedi. Quantu dura u last call? In li finestri l'universu ùn hè micca fitu, u scudu di a scola è diminuta, Vede volare nantu à u distinu daveru, Sharp lancet, putenza magna, è nantu à u paese, cum'è quì sopra u salottu di l'assemblea, u Ghjornu hè inundatu cù blu è scarlatta, l'apparenza di schermu cristalina!

I amate graduate! In questu ghjornu, abbandate i muri di a scola per intrinu in un altru munnu, in l'adultu, duvere duvete esse pruvatu più rispunsevuli è curaghju. Vi cuntentu chì ci pudemu invistisce in tutti u nostru amori è u sapè chì avemu avemu. Tuttu questu tempu fate justificà a nostra esperta, ora hè urdinatu per sè vo decide ciò chì vulete fà è riceve da sta vita. Criemu in u vostru autore cuntrollu, forza è aspirazioni. Grazie per questi anni difficiuli, ma interessanti è fruttifiani.

Felicità nantu à l'ùltima telefonata. Vulendu chì vanu à liberà u vostru capu di tutte e lezioni è di lite, sintinu à un novu umore di divertente è animale di l'aventure di u veranu. Let the wind of success drive you to your dream, let alone the good humor and a bright feeling of happiness triumph. Per fà un bellu specchiu di toccu in l'ultima telefonata, avà acquisto cun l'esempii offerte, ùn hè micca difficiule. In i cunsiglii pudete truvà idee per scrive discorsi ufficiale per a scola o l'amministrazione universale, i genitori è i graduate di u 9 o 11 gradu. U testu curtu pò esse usatu com'è basa per elaburà un teste di felicità à u maestru di a classa. Un esempiu video di un discorsu di u direttore hè adattatu per tutti i capi di i stituzzii educativi.