Mental development di un zitellu

Sicondu parechji estimi, viaghjate in cerca di ghjoculi interessanti per i zitelli piglià à u 30% di u tempu libru da i genitori. È per a so compra, assai famiglie passanu à u 50% di u budget "liberu". Moms and dads saranu guariscenze nantu à i buttreghi di cibo o in teatrali. Ma ùn pudemu micca cumprà un ghjucu utili, ùn ponu micca, chì hè capaci di influenzà l'evoluzione pusitiva di u sviluppu mentale di u zitellu.

Altre ghjocu

Pocu pensanu chì u megliu materiale per u sviluppu mudernu di un zitellu tempi da a so vita di i zitelli. Ogni ugnunu per questu pò esse truvatu in a strada è in casa. Per ghjucà di ghjucà incù u zitellu, ùn avete bisognu di cumprà nimu appena - avemu tuttu ciò chì tocca. Un càlulu simplice vi mostra chì solu in i primi 3 anni di vita di e mamma puderanu salvà à cumprà i ghjucarii più di 2oo milla rubli. Sì, per suprattuttu, passanu un pocu di ghjornu in ghjocu cù e so mani. Ma ùn hè mancu per salvà. L'esperimenti di e famìglie, induve utilizanu "ghjocu" è ghjoculi naturali, mostra chì i zitelli sò più probabili di ghjucà cù i "domesti". Perchè I psicologiani facenu decorsi di raggiuni per un modu strano, a primu mancu, fenomenu.

A industrie di ghjuventù hè guidata da i gustosi di quelli chì paganu per elli, eccu, i genitori. Per quessa, i zitelli sò micca ghjustu cumu ciò ch'elli deve avè bisognu. Cosa sughjettu cunsigliate micca di scorri (pò esse utili per i ghjucadi futuri)?


A cosa principale ùn hè micca esse u overdue è ùn per cumprà un appartamentu cù elementi utili. Allora i parenti scapparà! Ma sempre, ùn ti ùn ti manca cuscini di cartuni (di tuttu!), Varche e fiaschi di fiori di diversi culori, forme, tene, trasparente è nè, cù stucchieri è senza. Stezza, stracciati, cordi è cilesti, buttoni è perdi, chjami viechji, salienti, oghje ghjornu ... E più importantemente - ritratti! Scrivi tutte e ricerche chì sò in a casa prima di disperse di elli. Aghjunghjite à i schedari. Avete vistu, seranu utile à voi! Idei vinaranu ...

E chì pò esse un tela senzili? (Sia un pezzu).

Un pezzu o una manta - vene u primu vendutu à a cume d'un adultu! E un traspurtadore, mare, casa! E accussì. Ciò chì pò esse una varula? Pudete numariate parechje tempu! Per esempiu, un pen (pencil, brush), una cullette (furchetta), una scapula, un termometru, una freccia o una spada, un bastone ... L'imaginazione di u zitellu hè unlimited! A cosa principal hè chì l'adulti ùn dannu "cunsigliu" prudenti cum'è: "Tira stu bastone! Eccu, ciò chì hà avutu u vostru papà! ...

Perchè i zitelli gustate à ghjucà i ghjoculi simpliche? Per esempiu, in buttilli di i buttuni "imunelek" è simili?


Un zitellu hè interessatu in tuttu! Ma prima di tuttu hè interessante ciò chì l'adulti facenu, ciò chì anu in e so mani. Sì a mamma "juga" cù e tazze, perchè ellu toccu à u paditu di cunnessione (millares per dui, micca menu!) - hà avutu ancu una cassola! Chì serassi à piacè cù a mo mamma pobrenchali! Inoltre, sucietà simule ughjettinu u zitellu assai più spaziu per a creatività.

U ghjocu perchè parechje persone. Cumu ghjustificà?

Per fà u ghjurnale salvezza, ùn deveria micca parte petite. Or, pudete piglià queste ghjoculi da u culu à a vostra mamma è ghjucà solu cù a vostra mamma. Per qualsiasi toyu (in particulari pà i prudutti casani), tutte e parte sanu sia fatta sicondu propiu per chì u zitellu ùn hè micca stati off or tear off. Vede dinò, da u tempu à tempu cunducerà una auditoria in u regnu di u ghjocu.


I zitelli , criscendu parechje ghjinirazioni, è ghjucate, ùn hè micca veramente - avianu fattu ghjornu nantu à i palti è i coti. Cumu puderete succede chì i scientisti, scrittori, cumpusitori nascini da elli?

U più chjucu chì u zitellu sviluppau ghjucatu cù una vaghjera hè imaginazione. Hè da dì, l'imaginazione hè u mutore di u prugressu, di a scienza, di l'arte. Sì l'imaginazione, avemu a pusà segatu in una caverna.

intelligenza è appricazzioni chì i ghjoculi ready-made, chì anu una funzione specifica è nunda più. Chì pò fà cù una buttiglia di immune? Oculta o vicinu, mette in quì, agitava à verificà ciò chì ci hè. Puderanu in una casula o stanu fora. Pudete trasfurmà a apertura di l'buttiglia, verificatu se fate o micca fitu. Puderanu ancu esse cundutte in u pianoforte, chì stallate o so rotonda da a muntagna. Da parechje testegi avete una turrete!


Senza chì i joca ùn pò micca fà u zitellu? Ciò chì duverevate in u primu locu in modu chì hà criscitu intelligente è intelligente?

Tuttu ciò chì circundava u zitellu pò è deve sviluppà. A cosa principalu, ùn ti scurdate di utilizà u storicu più riccu di ghjoculi è ghjucattoli - natura! Chì u zitellu ghjocu cù cones, cebbi, cunchali, chirochki, chopsticks, bellucci è castagni.

Ùn a scurdà di i ghjorni "dirty" - in a sabbia, in terra, in l'acqua. Hè un magazinu di cunniscenza è capacità per un zitellu di quasi ogni età. Observe a natura è insignà u zitellu per osservà. Studiate micca pani senza ritmu, ma in u parcu! O in u zoo - Ci hè ancu più oportunità! Assicuratevi di andà à u boscu, se puderete, u riposu à l'acqua (à u mari o, almenu, nantu à u fiumu). Pagaete attente à tuttu ciò chì vi vede à u zitellu.

Un zitellu chì u circondu hè riccu in stimuli visuale (in altri palori, si u zitellu hà qualcosa di vedà) hè norme in più calmu è alerta durante a vigilia di una foglia, senza sensu di "scritti" in u so ambienti.

U ghjugno più simplice: piglià u globu, mette un bagnu in questu o un casottu chinu di croup. Influenzau assai dèpile, chì era a talla di una pera. U zitellu sperà cù l'alzà!


Età: 1-4 mesi

Maglie biancu è biancu

In i primi misi di a vita, quandu i piaghji di u babbu ùn sò micca sviluppati bè, è ùn pò mancu toccu qualcosa, e funzioni principali di l'infurmazioni per ellu sò intesa è vista. Hè necessariu di cumincià cù i fiori bianchi è bianchi. E prima cù quelli chì anu più longu e strazii chjappi, più l'imagine più simplici di a faccia (un oval, dui punture grossi in u cuntu di l'ochji è un arc - a bocca). Aos gradualmente vai a imaxes máis complexas, incluindo círculos, curvas, formas máis complexas. Pocu dopu si aghjunghjenu un culore rosu, è l'imaghjini è ghjoculi full color. A principal incunabula di i ritratti - sò sempre caduta. Pigliate una casgiu di cartuni medium size. Dintra, mette a tonda nantu à l'buttiglia di plastica (per falla un sonu quand'omu scuzzulate per cridite l'attenzione), coperta cù u paper biancu.

Above - creazione arbitrariu "sproporziunati" cù un scrusciu feltru!


Età: 5-8 mesi

A secunna vita di vechji guanti

Pìglia guanti d'eddu vechju. In ogni "dittevule" ponete diverse fillers. In una - parechji furmuli, in l'altra parte di a tapa da u pappagallo, in a corda di capronti terzu arrugginu (si frunze quandu si frotia), l'appressu - un bagu di cilufufà fermu è cusì. In le mani, omucci l'ombra di mancu, o manufatti. In a basa di i dite, ancu, perchè micca chì i caratteri ùn fallenu. Pudete fà cuscuglià quelli nantu à a vulintà.

In u palmu di un guante pudete mette un zuccaru ghjacciu di pratiche plasticu cù intricciate ad avelli. À a basa di i guanti, cose nantu à u rag. Ma in a basa di unu di i guanti, mette à un altru interessante per esse pruvucatu da u teatru, per esempiu, un buttore grandi o un anellu di legno da u leone.


Età: 9-12 mesi

Box di calzini moiti

Piglià u bastone da i napulitori moiti, corsi cù i fiure. Dentru, fate qualcosa chì vi farà u so sonu quandu aghjunse. In parte, fate un pirtusone caldificendu u preghjudiziu nantu à u pianu. Per mezu di u pirtusu, passanu a cingola di satin. U secondu finale di a cinta hè imbuttata da sottu à u burcu in a tapa è aghja. Da ogni endu, filu a cinta nantu à u buttone è aghjunghje u filu per chì u buttone ùn falli micca. A cinta si va - quì, se ti tira nantu à i buttuni. Quandu a cinta hè stesa, l'accordu di u cane ferma, è quandu u primu buttone hè vicinu à a pattu, a tapa ùn hè micca vicinu. Ci hè una cosa per penser!

A distanza ottima chì u babbu pò vede bè hè circa à 25-30 cm. Piglia "artighjianu" solu l'oggetti chì ùn sò micca più di 30 gradi à l'uveru è à a diritta, sopra è sottu.


I solu di u novu prefendu i mudeli bianchi è bianchi in contraste cù i culori, perchè duranti stu piriodu sò "furmelli" (caghjoli in a retina sensibule à lumicità définita è di distinguerà solu u biancu è u biancu) u travagliu megliu "cunes" (cellulare chì vedanu colori in luminosu luminoso). I pagi di nascite preferenu i linii diretti o rotulosi cù e ligne curvatu o ondulatu. Inoltre, sò attrati da simuli imagine di faces.

Appena cuminciò à cumprà modelli più complexi (4 cìrculi cuncreti, micca dui) è e furmazioni curbili è formi, in quantu di linii diretti o rotulati. Parechji zitelli partenanu per distingueranu i culori di i dui mesi, perchè "cones" cumincianu à travaglià in a retina. I paisucciu vede u culu russu è u culore giallu cà curu.