Cumu aiutà à un adulescente quita di fumà

In l'addezia, hè abbastanza naturali per u desideriu di prisentà più maturu è di pruvate una cosa nova, spessu pò vene à u zitellu addicitevi à u fume. Se un adulescente hà digià involuttu è voli fume, allura hè assai difficiule per aiutà, in stu casu, sò i so sforzi è i sforzi di i so parenti sò necessari. Prima di aiutà à un adulescente quita di fumà, vale a pena perverà, ma per chì hà cuminciatu à fumà è cumu per parlà cun ellu à u fume.

Sulu tranquillità

Circundendu è gridendu, u probabilmente micca aiutu, più di questu - fannu male. U mentalità juvenile hè assai vulnerable è avete principiatu chì gridava, probabili di puderà di perdita di a vostra fiducia o ancu a forza per l'attu à contru.

Pruvate d'amparà più nantu à i periculi di fume, sceglite u tempu è in tranquillità parlendu cù u zitellu.

Fate qualcosa di i ragiuni chì u cundiscenu per pruvà i cigarettes, à ciò chì li piace cumu è chì ùn piace micca.

Assicuratevi. Dìtene tuttu ciò chì sapete di fumà, ciò chì pò assicutemu è pruvà à cumprà a vostra attitudine in questa situazione, chì ùn avete micca piace u fattu di avè st'arnu maleu cun ellu, ma chì u zitellu chì anu amatu u vulete per aiutà.

In questa situazione, ci hè un gran nudu - sì fate tù stessu, a mo probbabilite chì a conversazione ùn dà micca un effettu.

Posicamenti assai prevalenti "permettenu fumà - ma ùn hà micca picchè o micca beviate". In ogni casu, in a realità, tuttu hè esportamentu u cuntrariu - un organu, accustatu à una droga unica, piglia prestu prestitu à l'altri. È u danu cagiunatu da a nicotina à u corpu di u zitellu hè un inginimentu assai maiore è pò guidà in l'avvene à i risultati negativi seri.

Cumencia Cumandalla

In adulescenti, a dependenza da fumà pruduce prumessu, ma hè difficiuli di ridivà. Allora u vostru aliatu sarà pacienza - in qualchì pocu di ghjorni ùn hè micca prublemà di trattà.

Hè necessariu per motivà l'adulescente per fughjassi. Tali motivazione pò esse soldi salvata da ricusà i cigarettes, un esempiu d'un omu chì anu adore u rispettu è addevi. Puduleghja pò esse infurmatu di u danu chì i fumatori fate à a pelle è u capelli, à i picciotti - chì u fumu affucà fermamente a forma furmale.

Jornu di u rifiutu di fumà

Se a decisione di abbandunà u fume hè pigliatu, hè necessariu di fà rilachjà nanzu, in un ghjornu. Un dispositu psicologicu interessanti hè a cunnulazione di una tipu di "rituali di l'ultimi cigarette", cum'è i psicologi recomendarani. Per fà questu, hè necessariu di sceglie un ghjornu è esce da a famiglia sana à a natura - questu aiutà à l'adulescente per surviglià a rughjona "rupture" iniziale.

Trimati di a casa tuttu ciò chì ricurdeghja nantu à i cigarettes è du fumare, lavò in bagnu ogni robba in modu chì l'oliu di cigarettes fridesce. Sì avè amiche chì anu da esse tedesciete, pudete dumandà à parlà cù u zitellu cumu si passanu à u prublema di vultà.

Modifica u modu

Hè megliu di coglie quarchi cosa di un zitellu chì pò "agarraraghju" u desideriu di fumà, chì sarà forsi. Per questu pudete aduprà frutte seccu, cotte di zucca, fruttu. Ùn pigliate chips è dolci - hè male per a figura.

Pruvate à piglià un adolescente, perchè ellu avia prima u tempu quantu pussibule, u solitu hà spesu annantu à u fumu, è secondatu, sintia a so impurtanza per a famiglia.

Hè necessariu ancu chì u zitellu sona più è più spessu in l'aire apertu è in u sole - questu aiutà à u corpu per rinfurzarà rapidamente senza a nicotina.

Pudete invià un adulescente per andà in sportu. Attive activités help l'organu produsinu l'hormone di a felicità, u listessu chè u tabacco, chì aiutanu à cuntribuisce incensioni per i cigarettes. Una bona suluzione hè di sustegnu l'adulescente per questu sforzu di cumpagnie cun ellu.

Per u futuru

Per rinvià solu à a ridenza di a dependenza di a nicotina dura solu 3-4 mesi. Bè preparatu per u fattu chì l'adulescente serà irritable, u so accorsu cumunitariu caderà, ma vale la pena. Pruvate chjave u so attinzioni à i metudi innanimali di a sfranzioni di u stress. Oltre bunture cù ellu è sfascià u so orgogliu di a so forza di forza, chì li permettenu à dà i cigarettes.