Funzioni di l'educazione di i zitelli di l'età di scola

U periodu di furmazione settimana preparanu e cumpetenze specifichi di crianza. Questu hè un postu qualitativu novu in a furmazione di a pirsunalità (in paragunazione cù u periodu pre-agrigatu precedente). I peculiaritajiet di a criazione di i zitelli di l'età di scola sò a distribuzione di a carica (un incrementu dramaticu di a limitazione mentale è di u minimu per l'attività fìsica), un cambiamentu in u rolu sociale di u zitellu è a attività cusì consciente dentro di a cullezione.

Per a famiglia, u periodu di a scola hè ancu una prova seriosa.

A rispunsabilità di i genitori hè, prima di tuttu, l'abilità di urganizà u ghjornu di un scanu. Hè e genitori (ghjenaralmente hè questu mamma) facemu un rolu di primu ghjornu. Hè bellu si a me mamma retarda u so rolu organizzatu in tutta l'scola primaria. À u principiu, custruisce tuttu u prucessu (determina u tempu chì preparanu lezioni cù l'alumulu, stabilisce u tempu per caminari, per aiutà à a casa, cumunicà cù l'amichi, visitando i cilings è ancu u tempu). Ma pocu è assai conscientemente, a mamma delegate una parti di a so rispunsabilità à u zitellu. Cusì, digià da u sicondu gradu, i zitelli sò règula di preparà e so lezioni (i picciotti - da a terza). Mamma ùn hà solu un cuntrastu genitale generale nantu à u prucessu.

Un rollu impurtante in a educazione hè ghjucatu da a rutina ghjurnata, chì assume una alternazione fisiologica ghjustificata di a furmazione di furmazione è u restu. In questu casu, u prugrammu raghjunatu hè pussibule in l'aula (postu chì tuttu, micca una persone esiste per u regime, ma vice versa). Ma in generale, a frequenza generale di l'azzioni sianu manteni. Allora l'organamentu di u pupu hè agituta à quì ritimu di l'attività, è u zitellu hè più faciule, u ghjornu diventenu prontu è cumprendi.

Puderaghju di trasferitu à l'studiente è rispunsevule per un certu travagliu in u campu di a casa. U studientu hà bisognu à avè parechje responsabilità cum'è acceptable per a so età, quale deve esse realizatu regula. U principiu hè listessu. U primu, u zitellu face un novu travagliu cù a so mamma, poi a pocu tempu a responsabilità di a so implementazione hè cambiatu à u scuventu.

I travaglii di u travagliu in a casa sò di grande impurtanza in l'educazione di casa. Formenu e cumpetenze di disciplina raffigurata, furmà l'autogestionazione, furmà a materia volitiva. In questu casu, i picciotti ùn anu bisognu di più indipindenza, è e picciotti - più cura per elli

L'altri caratteristiche di a crianza di i zitelli d'età scritta include un incrementu graduali in l'indipendenza di u zitellu. Permette à l'alumna per sente si in u novu rollu sociale di un adultu o una persona cose accadera. Inoltre, hà l'oppurtunitati di prublemi di risolviri di prublemi posposti per ellu stessu o un ambienti significativu esternu (parenti o scola). I parechji sò sò simpatici per questi mudili in u sviluppu persunale di u zitellu. Avè bisognu di u vostru sustegnu constantu, l'intelligenza è l'appruvazioni di e so attività. I boni paisani sò abbastanza abbastanza è pruvate di piglià in casu chì u so ziteddu hà cultivatu, chì per ellu i successi è i fallimenti in a scola sò di grande impurtanza ora. Dopu tuttu, l'scola hè percebia per i zitelli cum'è una attività suciale significativu. Hè per quessa a mancanza di cumprinzì è l'appruvazioni raccoltu (micca a ludari!) Da i genitori puderanu disturbanu u contactu iniziali in a famiglia.

Impurtante in questu piriodu hè u sviluppu fisicu di u zitellu, anche micca tutti i genitori rializate questu. Dopu tuttu, u modellu passiu di a vita di i citatini priva à i studienti di carichi vitali vita per l'organisimu in creazione. Per quessa, l'esercitu hè dumandatu à cumpagnia di sta mancanza di travagliu. E exercici fisichi sò impurtante solu per a salute. Hè una parte impurtante di u sistema educatu. Cù u so aiutu, l'esfera forte forte hè furtificata, u zitellu aprende à metterà ghjochènduli davanti à ellu è avè alcuni, scopri à vende laziness, inertia, fatigue. In fine, l'attività fìsica curretta prufessione l'autore di autore è l'autodisciplina.

Una educazione di qualità di i scoli
Hè impussìtitu senza certa cunniscenza in u psicologu di l'età di u zitellu. In particulare, hè impurtante piglià in cuntà chì una influenza di creazione di a crescenza di a parsunalità di u babbu hè di crescenu per esse furnitu micca da a famiglia, ma da a sucità. Questu hè propiu u circondu chì ideale avete da rinfurzà l'attitudini basi chì i zitelli anu apprezzatu in a famiglia, per rinfurzà in l'mente di i scoli. In a vita verita, questu hè raramenti u casu oghje. Comu regula, a cumunità di scola (in particulare in u periodu adulescente) cerca di oppostu à i attitudini tradizziunali di l'educazione famigliali. Sfortunatamente, questu hè digià divintatu parti da a cultura di l'ultimi generazione. Ma ùn dispite micca! A Prudizzioni palesa chì hè pussibule di suscitarà pienghjevuli nè ancu in a prisenza di sta cunflitta tempurale tempura trà e generazioni di "babbi" è "figlioli". In contru à tutti i teme, l'età di cunflittu hè inghjustu è e relazioni in a famiglia sò stabilizzate. À u listessu tempu, tutti dui parenti è un addevu attimpenu per elli chì si hà fattu alcuni cambiunuti qualitati in a relazione.

I peculiarità di a criazione di i zitelli à a scola d'età include a pratica di l'età è a spécificità di ghjente in cumpetus in questu anni. Per esempiu, hè nutatu chì i zitelli anu da principià cù i membri di u so propiu sessu à circa 8 anni. À u listessu tempu, ignurando o ancu osservannu elementi di l'attitudine ostili versu i rapprisintanti di u sessu oppostu. Questu hè solu un stadiu logicu di u sviluppu. Duranti stu periodu, tutte e ragazze per i carusi sarani caluminturi, molti è pruvucalli. E raggiuni, invece, cunzidenu tutti i picciotti per è cumbattenti, bele e braggard.

Hè in u menti di i zitelli in età scritta chì i conceptu cum'è l'amicizia è a cammiera sò furmati. Apertura à l'età adulescente, i elementi di a percepzioni di e relazioni inter sexu anu prenuttu. Ghjè in questu piriudu chì u primu amuri sò nurmarmenti, spicialmenti frà e nanzi.