Cane in razza Cane pastore caucasianu

U cane pastore caucasian è un cane maiò è grande, hè un guardianu ideale è vigiliante per una casa privata è i so pussibuli. U cane genitale u cane pastorellu, per chì hè necessariu bè per fighjà. Per quelli persunaggi chì anu compru bonu cuccioli di u pastore, avemu da prupone l'amparerà cunsiglii cumu per esse educatu. Ma prima avemu criatu i cuddelli di u cane pastore caucasian, andemu da prufonda à a storia di a razza d'stu bonu cane.

Storia di u cane pastorellu
U nomu di u cane razza caucasianu venenu da u Caucasu, chjamatu u Mar Negro è u Mar Caspiu. Oghje in quelli tempi antichi i voddu sti pochi, assai fiuffi, firoci è putenti, è hà sviluppatu gradualmenti à insignà à prutezziunà i so banda, in quelli ghjorni in issi spazii, a cria d'ove era assai cumuni. Questi animali di l'animali salvatichi sò stati utilizati contra i lupi è pè prutege l'ovinu, un altru nome per questi i cani hè u lupu. Ci hè una forte mandibula, lana chjesa, grandezza, boni forti. Agilità, rapidità cunglinda cù stamina permette à quelli pastori caucasian per vincite cù l'uvettu.

I so maestri eranu pastori chì guverneronu un stilunatu solitu, erani tuttu u ghjornu in a muntagna. Per quessa, i Caucasians ùn anu micca accettatu strangers, è si hè accustatu solu à un pruprietariu. I pastori sò impiegati à l'educazione di u cane pastorellu. Questa hè una razza assai leale, ùn hà micca piazzatu da esse sipatu da i patroni, è ancu s'ellu ùn abandone a casa per 20 minuti, attivamente ammenta a so gioia da a riunione cù u patrone. Scaricate u modu di salvezza energie, quandu viaghjanu longu distanzi cù i bandi, sò sempre pronti per una lotta lotta cù l'o lò. I càucasiani ghjate in un locu, è accumminate l'energia. Ùn vogliu micca esse in attivu muvimentu, run, fuss. Ma si un stranger vene nantu à u territoriu, questa criatura bonita, chì era ancora pricatu pacificamente, ponu attacà veloce u ghjunghje cù i so machati forte, è ùn lascià micca in u travagliu protettivu.

Educazione di i cuccioli maiori
Cume furia un cane pastorellu? Hà un caratteru vicinu è cumplicatu è a so crescita différie da a furmazione di i cani di altre razze. Pi criscà un guvernu fiducia, amador è fidili, questu quì hà da dumandà parechje sforzu. U cuccioli di i Cauccarini sò chenchji chjucpianti è straordinariamente valenti, volenu sempre ferru è carizzi. Appressu à principiu di criatori di cane facenu una dumanda, sese hè pussibule per e persone chì vinia à visita, per carìri cuccioli. Pudete successu chì u ghjocu s'apprimta à i persone è diventà un guardianu fretu. Ùn hè bisognu di fighjà, diventendu un cane adultu, u Caucasian sempre guardà a vostra casa è di voi, è tutti seranu trattati cun incredulita, solu per i patroni, è prestu a malignità di sta razza cose da u so pidaticu.

I mesi à 8 anni, quandu u cucciu criscinu, ùn lasciarà micca solu cù e persone chì vènenu visitaranu. Dopu tuttu, questu karapuzu pari chì l'invitatu tocava u so pede cun un pede, hè vicinu à a so tazzuletta, chì hà fattu qualcosa pocu, à dì chì si stà cun l'ochju di u so maestru. E dopu u ghjovanu di a razza cauccaria, per a dimustrazzioni di e so forze emergente cun facilità hà presu à u clientu. Forsi ùn hà micca avè denti à stu momentu, ma hà da danarà a robba per l'invitati.

Quandu ghjocanu cù un cucciolo, ùn pruvate micca di pruvucari l'ingerimentu in ellu. Questu hè cumu si cumponenu i genitori, chì pigghiaru u cane di guardianu in a casa, pruvate per fallu in còllera da a prima zitella. Tali accorsu incorrettu à a criazione di u Cauccaru farà danà a so psique. Perchè l'instinutu tuturali sempre esce per esse, è in u tempu ghjustu a natura si prutege a so propria.

Caresse è ghjucate cù u cucciolo, ma in u tempu ghjucatu, mostra a severità. Da a zitiddina prima, a razza cauccatica di cane d'ovince cumportanu arbitraria da a zitella è pò esse maestri in a casa, ma questu ùn si pò esse tolerate, è se u ghjovanu hè pruibitu, hè necessariu di mantene stu postu fermu.

Hè inutilità per i caucchini per furmà u percorsu di furmazione. A percepzioni di a vita di un caucasian différie da i cani di e altre razzi. U cane di l'ova di u Caucasian avia sapiri manoli tali cum'è: "à mè", "фу". Pudete insignà à u so squadra "dà una pane", "stand", "lie", "sit", ma hè impussibile d'insignà un cauccarianu per travaglià a distanza da un gestu, questu pò esse fatte da un pastore in lussu, ma hè impussibile per un cauccatore per insignà. Ellu pensa diversu. Sta razza pesa è pondera ogni attività, è u travagliu à una distanza pare avellu sensu.

Dopu a zitiddina prima, permettenu avè un cane fora di e mani è da a terra. Per un guardianu di sicurità, hà da esse fatta. U squadru "Fas" hè facilmente assimilatu da stu cane, ma in a vita verita, cum'è pratica mostra, ùn hà micca bisognu di dà, è à u minimu riscate si sorda senza ordine.

Addiventanu, u cauccaricu pruvà a so forza nantu à l'urdinetta. In solitu, cumencia à i femeddi in u so primu calmu. I so cumpagni cuminciaru a sbattirila di ottu anni. E più impurtante, queste qualsiasi tentazione sò deve esse sempre stati, è rudously e cruelly. È u pastore caucasanu duverebbe imparà capisce quale hè u so rispunsevule in casa. In i libri in ghjurnali cani anu scrittu chì i cuccioli ùn anu micca bisognu di cumbattà. Quandu ùn hè micca, ma u ghjovanu ùn compite sola forza. Hè una vera animali salvatica. Comu regula, i cani di cani raziusi ponu limità in un tentativu è ùn mai pruvate di ritornu à i so maestri. Quandu avete u ghjornu adulte capisce chì hà bisognu à voi è tutti i membri di a famiglia, u vostru ghjinuu sarà un salvatore di casa, fidili, amatu è fidili.

In cunclusioni, vogghiu diri un pocu parolle nantu à u cane pastore caucasanu, chì avete bisognu à amori è rispettu u bonu dog. Eccu sò cani intelligibili, affettuosi è cunsacrati. I cani di razza cauccasia tutte e cose perfettamente, cunzienta prutèggiate e l'abitanti preferiti, fà adattà in ogni situazione.