Vita particulare di Tatyana Vasilyeva: famiglia, i zitelli, rilazioni cù l'omi. Foto di prima è dopu a cirugia plastica

Dopu l'attore "più charming è attrattiva" attraversu u cinema è u teatru russo Tatyana Vasilieva ─ in più di 90 filmu, parechji dicennii di produzioni di teatru, assai dubbing, scrittorii di scrittura è filmi, filatu in seri. L'Ordine d'Honor hè stata prisata una donna maravigliosa, Artist di u populu di a Federazione Russa da V.V. Putin. I figlioli seguitanu in i passi di a so mamma è anu spusatu in u filmu. Hè difficiuli di crede, ma prestu prestu u bellu ghjornu di u populu di u 70 anni di età: hè sempre una donna veru. Ùn sò micca nantu à a plasticità o di i geni: a vita persunale Tatyana Vasilieva hè accussì chinu di avvenimenti chì ùn hà micca tempu per vende. In l'attrìzia, i famusi più famusi di u paese anu in l'amore di inconsciente. Ancu doppu a disciplezione "creativa" di e relazioni cù Vasilyeva, Stanislav Sadalsky amparò: ùn cessatu d'amare per un momentu. Lilya Brik viaghjà à a teatru di Vasilyeva, admirente à circà a ghjucata di l'artista. L'attori più belli attraversati in u cinema di l'URSS diventenu i so mariti. I dui di u matrimoniu di a donna finiscinu in u divorziu, in i duie figlioli chì i figlioli eranu i figlioli Filippu è a figliola Elisabetta.

Biografia di Tatiana Vasilyeva

Tanya hè natu in u 1947. Ci hè una sorella più grande, Anna. Lu papu di l'attrìzia era un locatore di Leningrad simplici, un omu cun u sensu enormi di umuri. Hè da ellu chì u pocu Tanechka hà tuttu u so charm, l'incantu è u divertimentu. L'artistu mamma, un economista, era luntanu da l'arti. Malgradu u so urìgine, a picciotta era purtatu da u teatru, divintendu littiralmenti obsessionatu di u ghjocu. Immediatamenti cuntene chì a destinazione avia appruntatu a so funzione di comediante, Vasilyeva decide sempre di manera divertita. Ancu a so statura alta (176 cm) è a so incoherente, figura di persone, hà ghjucatu in modu cusì comu per creà una imagina comica. Intruducendu u School-Studio di u Teatro Art di Moscou, a zitella era sicurau chì ella si pigghiau suicida si ùn passava à a cuncurrenza. Avè successu passatu l'esame è hà survegiu, in u 1969 u studiente graduatu cun brilliance e cuminciò à travaglià in u Teatro Satire. U so debuttu hè a dramma "U tempu in caive". Dopu à travaglià finu à u 1983, hà trasfirutu à u Teatro Mayakovsky. In seguitu eranu "Théâtre de Modern Play", Art Salon Theater, agenzii di teatru, film shootings ...

Tatiana Vasilieva in a film "My Moryachka"

Tatyana principia a filmatu in u 1972, avè scrittu in u filmu "Look In This Face", "Fourth". Dopu ci era "Hola, sò a to testamentu", "Adamuare sposu Eve", "U più charming è attrattiva", "U mo marinellu", "U novu Odeonu", e massi di stampa di TV (Ivan Podushkin ..., Closed School) "Sonata per a Faith" ... Duplicazione di films è caricaturizati, opera di film, e rendimenti dramaticu permanente hà pigliatu a vita sana di u più impunenti di l'arti.

A vita persunale è i zitelli di Tatyana Vasilyeva, foto

L'attrenda si chjama un amurusu, è s'insiri in seguita è si cumprende u so objettu di passione ideale. Dopu, realizendu chì l'imaghjina creata da ella hè troppu longeva da a realtà, hè una disappunitu. Hè perchè questu in a vita di Tatiana Vasilieva vinìanu tanti novi, i matrimonii, culminati in u divorziu, per fallu in amore. A so prima esposa, Anatoly Vasiliev, Tatyana Iskikovich (nomi di a vèrgine di a chjesa), hà guidatu longu è cun qualchì cuscenza.

U primu maritu di Tatyana Vasilyeva

Anatoly si riurdò assai, ma ancu anch'ella alludendu. Doppu a matrimoniu, diventendu u maritu di Tania, si stava riurdannulu di a so moglia: a vita hà fattu a furmazione di e relazioni. U matrimoniu s'hè sbulicatu, ma ùn hà micca diventatu tragedia. Da u so primu maritu per l'attrìzia, stà sempri u sanu, chì u so famu è u figliolu Filippu. Cù u siculu matrimoniu era tuttu più tràgicu. Parting with the actor Georgy Martirosyan, avèndulu a so tradenza, Vasilyeva era seriu pensendu di suicidiu.

Lu sicariu di Tatyana

Avè cessatu di manghjà, ella anch'elli anu avutu distribuitu i zitelli à i parenti (da u siconimu matrimoniu una donna avia una figliola). I figlioli parvenu ancu a mamma di u passu più terribili in a vita. Oghje, i figlioli cuntinueghjanu à salute a Tatiana Vasilieva da pensi rundenti, dà a so cummunicazione cù i so nabbri. A volte, Filippu è Lisa rimpredate a so mamma per esse in una hyperope .

In a foto i figlioli di Tatyana Vasilyeva

Tatiana Vasilieva déssène à a creatività, spessu scurdata di i zitelli. I figlioli di u ─ un longu ghjovanu adultu ─ anu maritatu à i pedi di a mo mamma, ligendu a destinazione cù l'attu.

U figliolu di Tatyana Vasilyeva

A figlia di Tatyana Vasilyeva

Règule trà Tatyana Vasilyeva è Stanislav Sadalsky

Unu di l'amici più vicinu di l'attrìlla, Stanislav Sadalsky, cù a so aghjurnata cusì, sclusa chjamà u so figliolu è a figliola Vasilyeva "spongers".

Tatyana Vasilyeva è Stanislav Sadalsky

Iddu disserta ancu cù questa, dicendu chì "Stas ellu stessu a custodia" pese à tuttu l'excentricità è u scandaluatu di l'artista. Oghji si parlanu di a parting of the tandem creativo Sadalsky-Vasiliev, ma l'omu si cuntinua chì afferra à questa bella donna, anche ùn anu micca "lettu". Perchè a so fama, l'attrìghjina voli vestisce, ghjovanu giovani è attrattivi, anchi si publicò parechje imparziamente imaghjini di l'attrice. Hè l'unicu omu chì ritene per Tatyana Vasiliev in restaurants, ghjinirosu è disinterestatu, chì stende sempre à ognunu di una festa è rigali.

Tatyana Vasilyeva è Stanislav Sadalsky nantu à u stadiu

Tatyana Vasilyeva è Stanislav Sadalsky in u teatru

U rejuvenate Tatiana Vasilieva - foto avà è dopu à i plastichi

U cambiamentu di u rolu, Tatiana Vasilieva cambia e so 'imaghjini, diventendu cusì cada è casi unrecognizable. Ddu trimu di haircut "sottu a cero", da un pezzu femminile, un cumpostu brillanti o l'assenza assicurata. Ùn si sà micca in envezza, ùn ùn conta micca l'annu, è si scurdò di a so età. In a so ghjuventù, l'attrìzia era incredibile disdisfeta cù a so aspettazione, è anziana a vargogna. In ogni casu, sottu u cultellu di u cirujanistariu plasticu, a donna dicisse di giacchissa, chì diventenu già una avana.

Tatyana Vasilyeva, prima di a cirugia plastica, foto

A decisione di "resistenza" di età, a donna passò à a cirugia plastica. Prima, cambiò a forma di u nasu è pochette, dopu corrigieu a fila di u mandibulu. Malgradu u fattu chì u primu plasticu quasi hà tombu u preferitu di u populu, l'attrìzia hà coped with this, i più ghjovani è cuntinueghja per maravigliate l'amatori cù u so capellu è a bellezza.

Tatiana Vasilyeva dopu à i plastichi, foto

Tatiana Vasilyeva dopu à i plastichi, foto

L'ultimi infurmazioni per oghje nantu à Tatyana Vasilyev

Oghje, l'attrìlla dice chì hè più bella di parechji è hè quasi tuttu, ma ella diriva un "modu boring di vita". Tatiana Vasilyeva ricurdeghja d'un autore robotu: furmazione, furmazione, volumi in l'aria, furmari, busi, viaghji è visita ... tutti cumu di u pianu, senza reste. In a so autocrítica, vai ancu più sanu, discendu chì cum'è una persona, nunda ùn hè rapprisintatu, solu cum'è "un bon artista". Ci hè una impressione: Vasilyeva hè una donna senza cumpressione. In ocasu, u so jocu teatrali sustinite a frangeria. I fanciulli di l'attrenda pensanu chì elli sanu di i so prussimità quasi tuttu, ma ùn hè micca. Vasilyev hè chjamatu "una donna di vacanza": passione, emocioni, brillanti.

Tatyana Vasilyeva in u cinema

Hè solu utilizata per pruvà tutte sse, cambiantle literally every day: that touchy and vulnerable, then excentric, then lyrical, comedy and tragic, terrible and beautiful ... Cada una da e so 'impresa "creci" à a grande attrice è diventa una piccula parte di a so persunità. Rari appassiunà quellu in una età respetable (cum'è scary: prestu 70!) Write so much news about life, plans, shootings e roles personne, cum'è per via di Vasilieva. A so vita, cum'è sta maravigghia donna, hè un mudellu cuntinuu.

Biografia di Tatiana Vasilyeva

Per Tatiana Vasilieva, a vita persunale hè u teatru è u cinema. Focusori sò sustituiti da reale avvenimenti, mette in un di dialogu cù i zitelli è l'omi. Tatiana Grigorievna sinceramente ùn capisce chì ella pò esse felice in "qualchì altra" vita, micca natu cù l'scena è u ghjocu. Ùn pigliate pause, ùn si pò esse senza restera. Ancu a relazione chì hà cumposta cù i culleghi (Sadalsky). Dopu i plastichi, ùn hà micca pigliatu u restu debbuli, cuntinuannu a maravigghiari l'audienza cù novi opere in u cinema è in l'urge.