Cumu apre a una mòglia per ammirazione di u so maritu?

Oghji, i femine, spessu sottumettenu a nostra attenzioni micca nant'à a vita chì hà digià avà hà datu, ma per qualchì propriu un mutivu di ciò chì ùn avemu micca, è invece d'aghjustà a nostra vita per tuttu ciò chì avemu avemu, è questu hè l'unicu modu, chì porta à a felicità. Hè solu bisognu di perditu ciò ch'è aghjustemu per esse (amore, amori, salute, amici) è avemu da principià da apprezzà cum'è una felicità grande. In ogni modu, mentre chì tuttu questu avemu avemu - hè difficiule di risistà micca di principià per fate l'offisa à ogni pocu dittoriu annantu à i so parenti, per culpa di tutti per i nostri prublemi. E sta cuncintrazzioni nantu à i difetti di i parenti hè diventendu un abituu.


Cumu amparà à spusà cù u vostru maritu

L'uggetti di e caghjunate constante di e donne, è u resinimentu in a maiò parte di i casi sò i mariti. Ma perchè e femine sò più disposti à fà scopre di i so mariti, ma cuntentate solu à a so dignità? Canti spessu, a causa si trova precisamente in a famiglia di i genitori, quandu, da a so zitiddina, una storia simili hè osservata da a mamma à u babbu, per esempiu, "Avete messed up a mo vita! », etc. Stu cumpurtamentu abituale di una donna adulescente pò trasmettini à a so famiglia. È a felicità hè ancu un abituitu quandu una persona pò solu solu bè cù u stessu è guddà. In questu sensu, ogni persona pò esse felice.

A felicità di a donna dependa da quantu una donna pò notte e so forza di l'omu (ancu à i più chjucu), è ancu apprinnerà a valutazioni per questu. Per esempiu, se u vostru maritu te cambia, tene o invucassi in assaltu, una tale frase cum'è "a felicità di a donna" perde u so significatu da u principiu. Hè nantu à questi famiglie induve a coppia cumprate veramente l'impurtanza di u so matrimoniu, ma ùn hè più cuntentu in u matrimoniu pò esse da per a mancanza elementaria di capacità novi è no cunniscenze - in fattu nigden hè amparatu cumu di custruisce una famiglia forti.

Intantu, questu hè una scienza sana, chì deve un grande tactu di patience - prima di tutti, com'è regula, da una donna. Per esempiu, hà dettu u vostru maritu una lista di i prudutti è hà tornatu da a tenda cù un solu pane cù e parolle "ùn era nutizie chì avete dumandatu". Pudete avà immediatamente criticà e so cinti cinti, ma pudete fà è "traslassione u cavallu". Per esempiu, per presèntali l'aligria nantu à a so fàccia, perchè u maritu si n'andò in a tenda è espresu a speranza chì continuarà cuntentu. Pudete micca discretu per capu perchè sta magazzina ùn hà micca avutu i produtori necessarisi (forsi anu caducatu), chì in questu casu pò esse fattu - quale custaraghji (o mercatu) vicinu à quandu i prudutti sò più prezzu, ecc. Dunque, utilizendu un mumentu convenientatu quandu u maritu corse a prossima volta per a shopping-piglià u tempu per ellu stessu (piglià un bagnu rinfochante o fate un manicurare), perchè u vostru omu sarà assai più dispunibule per cumprà i vostri dumande, perchè in casa una bella è amaria sposa. È ùn pudete micca escluderli chì più tardi esce chì u vostru maritu hè un sustitutu naturali chì hà da mangà per salvà, è forsi ancu eccessenti per cocchi!

Forsi l'omu ùn si sà micca cumu pè riparà un vechju vignetu, ma pruvà à fà u dirittu per cumprà un novu armariu novu. Pruvà à fà per voi! Forsi, senza entusiasmu, anu untu, ma ellu risponde à u so cullega à u travagliu, perchè ellu hè un eccellenti è un omu decente. Ricurdativi, in fattu, hè per questu quì è hà cundottu in amore cù una volta: sincerità, per l'honesty, amori, cura, etc. Ma a tutti, a nostra vita hè cunsistenti di e cose, per quessa impiegativi à avè avutu l'apparezza. Avete bisognu di amparà à vede à u vostru amatu cù l'occhi novi - cum'è prima, quandu site cumpresu: cù sorpresa, cun admirazione, cù piacè - per tuttu hè novu è interessante per voi. Dopu tuttu, quandu un omu ci anu veneratu, hè assai stimulante à attività frucativa!

Molti donne pruvate di truvà à u so maritu solu difetti, per esempiu, una gran panache, peccatori, una mala conversation, etc., ma pruvate d'amare sti difetti, perchè anch'elli anu da elle assai, sia più dulce. In questu casu, certamenti admira u to maritu.