Cumu cura di a robba di quattru

Per ogni tipu di vistimenti, ci vole à appruduce i cura. A robba di robba hè presente in u vestitori di quasi tutti. Ma cumu a cura di a ropa di a pelle, ùn tutti ùn sapianu. Inoltri, assai ùn sapianu cumu fà cura di altre vestitu da tessuti dilicati.

Cumu cura di a robba di a pelle.

A robba cuciata pussedi un arriciu specificu. Per disperse da ellu, duvete sprinkle u cottu cù u cafè moltu è i lassalli per un ghjornu. Stu metudu hè adattatu per ogni tipu di pelle, solu ace u lume, cum'è a pelle livarita pò essa tazzata cun cafe.

Ùn ùn guardate micca a robba di u coiu in polietileniu: una filmazione o un pacchettu, chì u pruduttu di prudutti solu "respira". A più ottima ottima - per guardà robba di robba in un saccu pienu o linu.

Per fà rinfrescita u vechju pruduttu, pudete a limpià cù savonu è ammonia, da esse da esse squanditatu cù un pappellinu fugliatu di l'oliu castor, a glicerina o di petroljum.

Se a pelle hè assai fina è finta, hè megliu per lavà a so manera: spoutinu cù una mezchea di e sti parti di u latte è a trementina, appicienta lubricate a pelle cun una crema incolata è pulite cù un sbagliu rotulu.

A strapella di caccia ùn pò micca esse plegada, pò esse stampata in una borsa strapata o sospettata da una corbula in u gabinariu in modu chì u lussu ùn si falla.

Se vulete dà u sole di a pelle (secondu un capatoghju, guanti, borsa, scarpi o un sufettu), di asciugare cun un pappatu luminoso niedi à i bianchi d'ovu batte. A pelle hà acquistatu un novu radiante novu.

Cumu si prisintà cusivetu suede.

Se cumpresi un pruduttu suediatore, allura prima avissi a aspiratu per pulisce u pruduttu di u polu furmatu durante u processu di a pelle. Da u tempu à u tempu, a tela di Suede hè pulita cun un tinte giacchettu bruttu, cù cura particularità à i colli, manichi, borse.

I prudutti di suede Wet sò stati siccati nantu à l'aria aperta o in un ambienti di l'ambienti da i calde.

Cumpiti lustru duverà esse di u situ wrongmente, preferibile through gauze or thin fabric. À a fine di struparà, u suede hà da esse pulita cù un sbagliu.

I difetti volte nantu à i prudutti di suede pò esse puliti cun una padedda. Sì pateva una mansa vitra nantu à suede, avete bisognu à l'asperu cun u pane di denti è u fretta cù un sbagliu. Ùn pruvate micca di sguassà manicures in suede cù a gasoline o altru solventi. Cusì arruini u pruduttu.

Cumu cura pè tùbbelli di pecuri.

Di sicuru, quantu per a pulitica di i capelli di picurinu dopu un longu invernu, hè megliu di confrire questu materia in spécialistes. Se decide di scurza u pecuri, hè megliu da fà cun un detergente limu cù l'aghjunzione di una piccula ammonia. Quandu avete bisognu di cambià cusì frequentità. Dopu à u trattamentu iniziale di a superficia di a pècura di lignu, si tratta cù trattatu cù l'aghjunghje una soluffiu di glicerina, ammonia è borax. A pilera di pezza d'ovincia hè stata colghje nantu à a perchè per seccuà. Quandu u peccare sebastian s'assuchja, avete bisognu di stretchjà un pocu cù e so mani, perchè ùn ùn si stalla.

Cumu a cura di i prudutti di pane.

A pezza naturali ùn pèrdite micca forma, ùn murite micca in u storicu, deve esse di pezzu regularmente. Per questu scopu hè bisognu di acquistà un scogghiu speziale. I posti contaminati annantu à a pelle si deve esse squate di una sponża ammulata in acqua fridda cù l'aghjunzione di una piccula quantità di detergente. Dopu à questu, l'area contaminata sia lavata cù acqua fridda è secca.

I prudutti di pezi caru ùn anu micca esse puliti cù pepite. Sò pittati cù un pettine rossu. Invece di vende cusì un pruduttu per un'utilizazione, deve esse imbruttatu, sbattighjatu è impannillata in tile, perchè chì u pruduttu ùn assume micca l'odore straneri.

I prudutti di pezzi artifice à u focu devendenu u amaru. Per restaurà u so culore uriginale, bisognu à purificà cù una suluzione di l'acidu citrutu o diluted cù u zùccheru d'acqua.

Cumu cura di guanti.

I guanti di u pelu sò lavati in acqua bassa è savore. À l'ultimi arricciate, uni pochi gucci di glicerina anu aghjustatu à l'acqua.

I guanti di u Suede sò lavati per mezu di e so mani, è appogni tutta lavagna. Dopu chì avete rinfurzatu i guanti di u Suede, ci vole à cuntraccià cù glicerina è seccu in un locu friddu (preferibbilmente foscu).

Cumu cura di sacchetti.

I sacchetti di cosci artificiali sò lavati di u tempu in u caldu acqua. Pudete aghjunghje un pocu vinegar à l'acqua. Dopu a lavura, i sacchetti si sò asciugati siccati cun un pappallu.

I purcii bagnu bruttu sò lavati cù l'additivi di lavà di pezzu, seccu à a temperatura di l'ambienti.

Cumu cura di un caprettu.

Perchè chì u caprettu ùn perdisce micca e so forma, omplete cù i vechji ghjurnali crumpled è u mette in una casella di cartuni. E capelli di feltu sò sbagliati. Sì i capelli sò stati in u campu, i ferro cù un ferru duru cù un pappu hatu. Seba u mancu di u caprettu pò esse sguassatu cù u so rubbattu cù l'articulu di cuttuni mannugatu in gasoline. U capretti sicuru sò limpiati cù l'aghjuntu di l'acitu è ​​l'ammonia.

Cumu cura un ombrello.

Se u parapenu hè spusatu, ùn l'apprezzate micca in una tappa, perchè ùn avarà sempre l'umbrella chì dura micca. Oculta è siccà, averà sguillà da a tappa. Mantene a regula umbrella in un locu secu. Se u parapenu hè bruttu, deve esse lavatu cù acqua e detergente calenta, poi arringe è secca. In caschi chì pareanu nantu à u parapu, scumpressate cù l'acitu di mesa, diluted in a half with water.

Cumu cura a pantimedias di nylon.

À pantimedi di nylon ultime longu, dopu a so compra, fassi in l'acqua per una ora, questu anu significativamente allungamentu di a so vita. Dopu lavatu, i nanzii di nylon eccu avissi adupratu per un bellu pezzu in l'acqua, chì ci duna ancu a forza extra è a durabilità.

Fighjà cusì appressu!